Outfit 7.1 Spring, where have you been?

By 12:09 , , , ,

Přeji krásný začátek nového týdne,

poslední dobou se děje tolik věcí, že vůbec nestíhám fotit a publikovat outfitové články:) Přijde mi až k nevíře, že poslední outfit tu byl někdy na začátku února. Zatím Vám ale můžu slíbit, že s příchodem jara a lepšího počasí, se to POKUSÍM napravit (ale ono když pořád lítáte Havířov-Ostrava-Olomouc, je těžké si najít čas a podmínky na focení. Navíc potřebné kousky oblečení se válí všude možně, jen ne tam, kde by měly a sehnat fotografa, který může, když můžete vy, taky není nejjednodušší.)

Jinak pro Vás mám celkem zajímavou novinu - a to, že ve středu  9.3. ve 12:00 se mnou (jakožto fashion&beauty bloggerkou) bude rozhovor v rádiu:) Nezapomeňte v Moravskoslezském kraji ladit 101.1 FM:) nebo poslouchat na www.kissmorava.cz

Rozhovor bude z důvodu nedostatku času předtáčen (zítra) a vysílat se bude ve středu. Juch!
Co vám ale musím říct, je, že když mi před nějakou dobou z rádia ozvali, málem jsem z toho měla infarkt. Stále tak nějak nemůžu uvěřit tomu, že mají zájem se mnou natočit rozhovor o tom, jak to chodí ve světě blogů...uch♥ Už teď jsem lehce nervózní (doneste mi kyblíček na zvracení, děkuji), protože točit videa nebo dělat rozhovor do online magazínu, je trošku něco jiného, než být v rádiu, že ano:) V rádiu mě uslyší půlka Moravskoslezského kraje, takže když plácnu něco nevhodného, bude to ostuda jak cyp :) Ale za tu zkušenost a uspokojení mé teatrální povahy to stojí:)))
Tak mi držte palce! Určitě se tu pak o této nové zkušenosti objeví článek:)
Kalhoty + boty - F&F, kabelka + svetr - H&M, tílko - New Yorker, šperk - Takko, brýle - Dolce&Gabbana



Tentokrát pro vás mám outfit, který nosím snad celou zimu (vždy akorát vyměním boty, bundu a někdy i kabelku, případně svetr, protože ten stejný mám i v petrolejové) a hodně jsem si ho oblíbila. Delší volné tílko, kratší svetřík, kalhoty s vysokým pasem a podpatky. Sladit do vínové a černé a může se jít:)










You Might Also Like

24 komentářů

  1. pekné fotečky :)) aj si všetko pekne zladila, kabelka je krásna :) vzájomné sledovanie? :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý outfit. Tá kabelka je úžasná a k rozhovoru v rádiu blahoželám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím si, že někdo, kdo má dělat rozhovory jako fashion blogerka, by se měl oblékat o trochu zajímavějc a líp než 90% populace...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, prosím:) Pošli mi na sebe kontakt, já ti to tam domluvím a můžeš to jít zkusit ;)
      Přeju hezký den ;)

      Vymazat
  4. Veľmi pekný outfit... kiež by aj tu v Bratislave už bolo jarnejšie (:

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dani, u nás už je taky zima :( Ale ten den se udělalo výjimečně hezky:) a děkuji:)

      Vymazat
  5. Na rozhovor se tesim a dle meho nazoru se oblikas zajimave. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) Je to otázka názoru. Někomu to přijde nudné, mně to přijde praktické na každodenní nošení:)

      Vymazat
  6. Zdá se mi, Kači, že máš trochu míň vlasů než dříve.. Nemáš problémy s vypadáváním, díky té červené barvě (ptám se, protože mně červena zničila vlasy snad nejvíc ze všech barev;))? Začala jsem tě sledovat právě díky vlasům, přišly mi hrozně zajímavé, teď je máš uplně jiné než dřív.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, to je asi možné. Koukám na staré fotky a změna tam je. Moje vlasy jsou hrozně náchylné na stres a myslím, že za poslední 2 roky jsem ho měla víc než dost:( Takže ano, nějaké mi vypadaly..
      Navíc když byly foceny tyto fotky, hrozně foukalo a vlasy byly všude, jen ne tam, kde být měly:D Taky mám obarvené konce na tmavo, takže snadno splynou s tmavým oblečením a taky jsem si je už přestala tupírovat, abych je zbytečně neničila..
      Barvou to dle mého není. Používám tu stejnou už několik let a chodím zásadně ke kadeřnici, která se mi o ně pečlivě stará..Stejně tak jako používám samé profesionální přípravky :) Ale myslím, že prvotním faktorem je stres, a ten já bohužel neovlivním..:(

      Vymazat
  7. Opravdu ti to moc sluší i ty brýle. Vínová s černou je moje oblíbená kombinace. Akorát že v kožené bundě bych tady na Vysočině asi umrzla. Jinak botky, svetřík, kabelka se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No, u nás už taky dokonale mrzne :D

      Vymazat
  8. Fuuu, teda, když si představím tu zimu venku a vidím ty tvoje outfitky... já tohle vzít jednou, jsem nemocná zbytek roku :D Gratulace k tomu rozhovoru :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  9. Outfit je velcie povedeny :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  10. Blahopřeji k rozhovoru, outfit se mi líbí a tobě to jako vždy sluší! Kabelka je hezká! Ale taky bych v tomhle asi umrzla!

    OdpovědětVymazat
  11. Rozhovor byl fajn :) Bude zaznam?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)
      Noo..to ještě nevím..pokud bude, hodím Vám tu odkaz:)

      Vymazat
  12. ahoj tady Terka,slysela jsem dnes rozhovor na Kissu a chci se zeptat co si myslis o leginach? Ja mam cca 47 kilo a vysku 162 cm,nejsem jakoze tlusta ani s velkym zadkem,muzu je nosit?Vim ze nekdo rika,ze to je hnus a nekdo zas ze ok,tak nwm.Diky a hezky blog :)))) T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Teri:) Moc děkuji:)
      Myslím si, že nošení legín není vždy tak úplně spojováno s nějakým typem postavy, pokud nosíš legíny tak, jak by se mělo:) Celkově si myslím, že legíny člověk nosit může, ale je třeba brát v potaz, že legíny nejsou kalhoty!! Jedná se spíše o punčocháče (nos je tak, abys je kdykoliv mohla zaměnit za silonky). Tzn. nosí se s delším topem, se sukní, k šatům, dlouhým svetrům. Celkově si myslím, že i velice štíhlá slečna (u tebe mi přijde, že jsi hodně štíhlá), by neměla nosit legíny ke krátkému tričku, protože ať chceme nebo nechceme. občas prostě prosvítají. :))

      Vymazat
  13. Ty jo takový rozhovor, to musí být dobrý zážitek viď? :)Já bych asi nevěděla, co tam říkat a byla vyklepaná jak ratlík :D a když jsem nervózní ještě koktám xD. K outfitu musím říct, že je hezký, ale pro mě v zimě i kdyby vysvítlo slunko eee. :D jsem zmrzlina. a slyšela jsem dneska, že za 14 dní prý to teplo už zůstane :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. To je ale náhoda, že jakožto zcela neznámá bloggerka se dostaneš do rádia, kde pracuje úplnou náhodou tvůj přítel, že???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si říkala, ze se tu uz dlouho neobjevil zadny podobný komentář ;)
      Nahoda to neni. Ano, muj přítel v radiu skutečně pracuje, ale jak sis mohl/a všimnout, není to šéf radia, programovy sef, ani moderator, který se mnou rozhovor dělal... ;) takže rozhodování o tom, jak to bude nebo nebude, nebylo ani trochu na nem. Bohužel/bohudik. Oba jsme měli obavy z toho, by to tak mohlo vypadat, proto jsme se do toho nijak nehrnuli, a to, ze si me vybrala moderátorka Monca, bylo uz zcela její rozhodnuti, na které se neříká NE. Pokud me sledujes delší dobu, musí ti byt jasné, ze nejsem typ člověka, který by se někam vyloženě cpal, stejne tak jako nenutim jiné, aby pro me neco delali. Protoze kdybych taková skutečně byla, asi těžko bych setrvávala na vlně 'blog jenom pro tech par, které opravdu zajimam', ale cpala bych se uz pěkně davno někam úplně jinam. Za tu dobu, co mam blog, jsem porad ta stejná holka žijící úplně stejný život (stačí si přečíst starší články)..

      Pokud me ale neznas, je pochopitelne, ze neco takového napises, aniž bys neco o dané veci vůbec věděl/a... Protoze kdyz si odmyslis veškeré okolností a skutečnosti, skutečně to tak může vypadat.

      Vymazat