Let's talk about my nude lipstick jungle! [Recenze]

By 11:31 , , , , , , ,

Miluju výrazné rtěnky, ale ne vždycky se hodí a ne vždycky sedí k výraznějšímu líčení očí, proto mám v zásobě i "menší" sbírku rtěnek v nude, tedy tělovém odstínu, které se hodí snad vždy a všude:)



Ve své sbírce mám povětšinou rtěnky z drogerky, protože objednávání rtěnek na netu mě zas tolik nebere - nevyzkoušíte si odstín a pigmentaci.


Nejnovějším úlovkem je tato Collection exclusive by Freida od L'oreál. Nad touto kolekcí inspirovanou celebritami se rozplývám už dlouho. Proto když jsem uviděla v DMku ve výprodeji odstín Freida (z 299,- na 129,-), okamžitě jsem s ním utíkala k pokladně! Rtěnka má božský obal, příjemnou vůni a hezky se nanáší. Navíc i ten obal je naprosto krásný - elegantní a díky speciálnímu zavírání se vám neotevře v kabelce:) 
Jediné, čím si ale stále nejsem jistá, je odstín - perleťový, šmrncnutý do fialova. Samotný se mi hrozně líbí, ale moc mi nesedí k mému každodennímu líčení, které má spíš nádech do teplých odstínů, zatímco rtěnka je spíše studená.
MENŠÍ TIP: Pokud Vás tato rtěnka láká, utíkejte do drogerky. Jsou její doprodeje.


Momentálně nejoblíbenější rtěnkou je tato Astor - Soft Sensation, odstín 602, která mi, jak můžete vidět, dochází. Je nádherně sytá, lesklá a odstín je takový karamelový. Perfektně rozzáří obličej a hodí se snad ke každému líčení. Není to ten typ "tělovky", který by jenom rozzářil, ale i pigmentace je na jedničku:)
MENŠÍ TIP: V DM ji mají ve slevě za 129,-


Dalším oblíbencem je Astor - Heidi, 002 - Sweety. Jestli je nějaká rtěnka jako stvořená k výraznému tmavému líčení očí, je to tato. Odstín je šmrncnutý do rezava, barva je hodně sytá, nevysušuje rty a vypadá dobře snad ke všemu. Navíc je perfektní i k líčení ala 60. léta. Od té doby, co se tato rtěnka přestala vyrábět,  jsem ještě nenarazila na odstín ji podobný, což je škoda.


Se rtěnkami Essence je to jak na housenkové dráze. Zimní limitka Merry Bery byla nepřekonatelná, jiné rtěnky jsou příšerné. Když jsem si kupovala tyto dvě - odstín 02 a 11, bylo to spíše ze zvědavosti, protože je měli cca za 30,-
Obě mi sedly naprosto perfektně. Příjemně se s nimi pracuje, barva je sytá, hezky se roztírá a nevysušují. Výdrž sice není nic extra, ale od nude rtěnek zázraky, že jo. U takových odstínů si ani moc nekontrolujeme, zda jsme si ji někde neotřely, nemáme ji  na zubech....
MENŠÍ TIP: Běžte kouknout do Tety. Rtěnky se stahují z prodeje, a tak je teď mají za 30,-Kč


Velkým zklamáním je pro mě tato Lasting Finish by Kate, odstín 26. Nevyhovuje mi ani odstín (karamelový? nevím. vypadá nepřirozeně, uměle). Navíc se rtěnka hrozně rozpíjí a to nevypadá dobře. Přijde mi, že i vysušuje a spíše než na puse, leží v mém šuplíku.


O této Lip Geek rtěnce od Makeup Revolution jsem psala recenzi >>ZDE
Nějak stále nevím, co si o ni myslet. Na jednu stranu je super, na stranu druhou mi na ni asi něco vadí, protože jsem si ji nijak zvlášť neoblíbila. Odstín je klasický tělový - žádný nádech ničeho. Prostě přirozená, trošku lesklá barva.


A posledním kouskem není tak úplně nude, ale spíš korálová rtěnka, kterou však řadím mezi své nude krásky. Jedná se o Rimmel - Moisture renew, odstín 630 Coral Britania. Barva je jasně korálovo-nude, každé líčení krásně rozzáří, je příjemná na nošení a nevysušuje! Nejčastěji ji nosím ke všemu fialovému a růžovému líčení, ale hodí se i ke klasickým linkám. Je to takový holčičí odstín. :)


Posledním produktem je lesk na rty Essence - XXL nude. Koupila jsem si ho, protože jsem chtěla něco lehce hydratačního, co vždycky vytáhnu z kabelky, nanesu na rty i bez zrcátka a nebudu vypadat jak strašidlo. Musím říct, že lesk mě příjemně překvapil - hezky voní, má příjemný odstín a na rtech vypadá hezky i po několika hodinách:) Navíc mi přijde, že se perfektně hodí v kombinaci s nude rtěnkami od Essence - vytváří to rty ala 60.léta a to já můžu:)
MENŠÍ TIP: v drogeriích Teta mají doprodej, seženete jej okolo 30,- Kč.


A co vy a nude rtěnky?

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Take miluji vyrazne rtenky, ale par nude se najde i u me :)
    Beauty of pink / Soutěž

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip na ty slevy! :D Jinak ta Freida od L'oreál mě opravdu hned zaujala :)

    Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  3. Ta úplně první by mě vyhovovala co se týká zavírání, vyloženě nesnáším, když se mi rtěnka v kabelce otevře a vše je barvené :D. Hrůůůza xD. Odstínově se mi nejvíce líbí ta na předposlední fotce. Ta od Rimmelu. :) Jinak super, že dáváš typy na nákupy.

    Somethingbykatep

    OdpovědětVymazat
  4. Nude rúže sú moja slabosť tak isto jak odstíny ružovej. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda nude rtěnky nosím nejraději, ale nějaké výrazné se občas nebráním :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy, asi musím zamířit do Tety!! ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám doma spíš samé výraznější a jen jednu takovou nude, ale je trošku více s nádechem do růžové se třpytkama.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásná sbírka. Osobně mám nude odstíny moc ráda. Každopádně bych řekla, že ti ve sbírce chybí jedna opravdu boží rtěnka. Lasting Finish od Rimmelu v odstínu Asia. Ta je opravdu skvělá!

    Weleda | Mandlová tělová péče

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Určitě na ni zajdu kouknout:)

      Vymazat
  9. Ja zboznujem ruze takze dakujem za inspiracie :)

    Pozyvam na velku GA o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://goo.gl/DSNk3D

    OdpovědětVymazat
  10. Ja nude veľmi nepoužívam, tieto farby u mňa takmer neexistujú, skôr to riešim tak, že ak sa výrazný rúž nehodí tak nosím len klasický balzam a je to. Hnedé očné tiene mi nejdú a rúže som neskúšala, no nejako ma nelákajú.

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá sbírka nude rtěnek! Já mám nude zatím od Maybelline, Essence a Rimmelu!

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám radši nude rtěnky a tyhle jsou skvělé! :) Krásná sbírka. :))
    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat