Instapost 1.7 Macrons everywhere

By 10:44

Únor je za námi a hurá za jarem (jestli teda někdy začne! březnové nebe totiž trpí nehezkou bílou průjmovostí a začínám kosnout i ve sněhulkách)!! 
Únor, ostatně asi jako každý měsíc, byl typický svým "jednou jsi dole, jednou nahoře". Ale takový už je život a každý den holt pšenka nekvete:) A to je právě na životě to nejhezčí. Nikdy nevíš, kdy dostaneš přes hubku a kdy zase pro změnu budeš objímat stromy a žít ve světě růžových jednorožců na kolečkových bruslích!

Jak se tak koukám na fotky z uplynulého měsíce, musím říct, že jsem toho zažila opravdu hodně:) Ale ono to vlastně ani není nic překvapivého, protože jsem člověk, který jen tak na zadku sedět nedokáže (maminka mi říkávala, že mám roupy!) Jakmile jsem doma více než 2 dny, zmocňují se mě protivné nálady, depky a pocity, že nic nemá smysl, a proto raději pořád někde lítám a něco dělám (jenom ne a ne psát diplomku).

Pokud se ale za něco můžu pochválit, tak je to to, že jsem už s diplomkou začala!! (zlehka), našla jsem si konečně nějakou tu práci (brigádu), naučila se vařit i něco jiného než špagety a taky celkem dodržuju stopku v nakupování (o třech nových lacích na nehty pomlčíme, stejně jako o sukni a tričkách.) Jooo..a taky jsem vlastně překopala celý blog, změnila design, založila si blogový >>Facebook, profil na >>Vinted. a dala do pucu starší články. Prostě a jednoduše jsem tu uklidila :)
 
1//Už jsem přišla na to, k čemu jsou makronky dobré.... k focení. Ani si nepamatuju, kdy naposled mělo něco tak velkou "lajkovanost" jako fotky této stále-nevím-zda-mi-chutná dobroty:)
2// Můj první quiche.. v té chvíli by mě ani nenapadlo, že oba slané koláče, které upeču, budou tak bleskově sežrány! A kdyby to nebyla samá slanina, smetana a sýr, tak si je peču téměř denně:)
3//Zdravá snídaně... dejte mi nějaký zákusek a do chvilky nebude... #CukrovýZávislák
4//Taková ta zdravá rána♥
5//"Brzoranní" cesty vlakem..aneb to tak dostanete kytku, a ze samého nadšení se rozhodnete, že si ji s sebou za každou cenu vezmete do Olomouce. Od úmyslu vás neodradí ani fakt, že s sebou už táhnete sloní kufr plný knih, supertěžký noťas, mega kabelku, venku prší a na vlakáčích jsou rozbité pojizdné schody. Ve chvíli kdy vám při neopatrné chůzi upadne první lístek, chytnete takovýho hysteráka, že už jenom čekáte, že vám nasadí svěrací kazajku a odvezou do blázince :D (ale...prostě..kytka...dostala jsem ji..z lásky...chápeme se, ne?)

6 + 7 + 8//Když jsme u těch kytek....♥

9// Pořídila jsem si smoothie maker... od té doby bez něj nemůžu žít. Ráno vstanu, udělám si smoothie, přijdu z práce, udělám si smothie, na odpolední svačinu mám smoothie a večer se už nemůžu dočkat, až bude ráno a dám si smoothie (pokud si ovšem neudělám večerní smoothie) :D ...jahody + banán + kokosové mléko
10//Maliny, jahody, borůvky♥
11//Vyprošťovák...moji nejoblíbenější kombinací je stejně ananas, jablko, máta a (borůvky)♥

12//Som dostala♥ O mých novinkách za posledních pár měsíců si můžete přečíst >>ZDE
13//Nejsem fanouškem nové elektroniky...a nejraději bych všechno měla sto let...ae když se mi můj starý noťas totálně rozpadl, z kláves zmizela písmenka, topil tak, že jsem nemusela v pokoji zapínat topení a než se nastartoval, tak jsem si stihla hodit sprchu a namalovat se..tak to prostě chtělo nový...

14//Sérum na řasy Realash se teď stalo mým každodenním kámošem. a musím říct, že opravdu vidím změny:)
15//Ne, to nejsou nové laky na nehty, nene

16//Taky jsem stihla pár randiček s Veru...
17// S mamčou jsme navštívily Stárbax...ehm..chai latte? Už nikdy, prosím...chvilkami jsem přemýšlela, zda se udusím nebo mě ten agresivní čaj sežere :D

18//Výletníci...návštěva Svatého kopečku si žádala takovou tu klasickou "trapnou" párovou fotku, že jo...mají ji všichni, musíme ji mít taky...
19//Degen...ale takovou fotku jen tak někdo nemá...aneb "zlato, hoď tam nějakou hezkou fotku, kde nám to oběma sluší"

20//Valentýn na pláži..o co šlo, si můžete přečíst >>ZDE. Pro mě to ale byla velká událost, díky které mám novou snovou brigádu:) A taky jsem se seznámila se spoustou zajímavých lidí a vyzkoušela si nějakou tu pořádnou manuální práci:)

21// Ňuňuťuťu..jůůů..slint...jééé...zvířátko... byli jsme mrznout v ZOO, ale stálo to za to:) >>Report ze Zoo:)
22// A taky jsem se podívala do zákulisí rádia...seznámila se s Vojtou Dykem a udělala si na něj vlastní obrázek. Jak celá tato sešlost probíhala, jsem už tu taky psala:) >>One night with Vojta Dyk

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tyto články plnejch dobrot bych neměla vidět :D

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám že jsi prožila super měsíc. V nakupování se taky snažím držet zkrátka, jde to ale občas se hold stane že mi to ujede a já se neovládnu. Na makronky mám stejný názor, prostě nevím jestli mi chutnají ale rozhodně to není žádný extra zázrak. Smoothie maker by se mi hodil, dost o něm uvažuji protože by mi alespoň pomohl trochu zhubnout, já nejsem na diety a věčné odříkávání se dobrot a cvičení od nevím do nevidím :-) Pláž s Kissem musela být fajn, máš zážitek a velké šance se ještě někam dostat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak..makronky jsou takové neevím-jak-to-nazvat :D A smoothie maker určitě doporučuju:) Hubnout nepotřebuješ. A ani nevím, zda se s ním dá hubnout. Když se ráno nacpu smoothiečkem, tak stejně mám za chvilku zase hlad. Nedokážu si představit, kdybych dodržovala jenom tekutou stravu.

      Vymazat
  3. Ach, miluju makronky :) Super fotky, nabitý měsíc :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. ach jo, asi jsem hrozně moc out a nepatřím do blogového světa - nikdy jsem neměla makronky :D
    btw takové to úžasně vypadající na třetí fotce - to si dělala nebo kupovala? pokud tvá vlastní výroba, potřebuju OKAMŽITĚ recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já měla makronku jenom protože byly v nabídce v Lidlu a máti je donesla domů..věřím, že kdyby s nimi nepřišel Lidl, ještě stále půlka blogového světa slintá pouze nad obrázky a ne nad tou skutečnou :D
      Tiramisu? POšlu na FB:)

      Vymazat
  5. Máme stejný počítač, a je naprosto, zcela a úplně awesome, dobrá volba :3

    Jinak... PROČ. MÁŠ. VŠUDE. TOLIK. JÍDLA. Já jsem dneska neobědvala!!! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat