Realash - It's giveaway time, baby!

By 10:35 , ,

Už delší dobu jsem dumala nad tím, že bych si pořídila sérum na řasy od Realash, proto když mi bylo nabídnuto, zda ho nechci vyzkoušet a zároveň i umožnit čtenářkám, aby si o jedno balení zasoutěžily, neváhala jsem.

Před několika měsíci se mi nějakou nešťastnou náhodou polámala půlka řas a zároveň jich dost vypadalo. Několik týdnů jsem používala ricinový olej, po kterém mi řasy trošku dorostly, ale po oleji mě po čase začaly hrozně pálit oči, a tak jsem ho přestala používat. Raději bez řas než být slepá :D

Co se mých řas týče, nikdy nebyly nijak výrazné či dlouhé. Bez použití kleštiček jsou téměř neviditelné, a tak se snažím všechno zachraňovat řasenkou. Nejednou jsem uvažovala, že bych si je nechala prodloužit, ale za ty peníze a případné komplikace, když se člověk rozhodne řasy sundat, mi to nestojí.  


Realash slibuje, že po nějaké době (cca měsíci) budete mít řasy o dost hustší (až o 79%), delší (83%) a celkově zdravější a lépe vypadající. Navíc by nemělo způsobovat alergické reakce ani žádné jiné vedlejší účinky... Hmm, musím říct, že na ty výsledky jsem opravdu zvědavá.

Vzhled séra i štěteček připomíná tekuté oční linky, objem je 3ml.  Nanáší se na odlíčený obličej jako oční linky a viditelné výsledky by se měly dostavit během měsíce. Cena séra je 1200,- a seženete jej na oficiálních stránkách www.realash.cz


Co musím vyzdvihnout je, že balíček mi přišel přesně ten stejný den, jak mi bylo slíbeno (čehož si nesmírně vážím, protože neustále cestuji Olomouc-Ostrava-Havířov, a tak je mnohdy velice náročné pošťáka odchytit nebo se dostat na poštu v termínu, proto velice oceňuji, když balíčky chodí tak, jak mi je prvotně slíbeno). Krabička obsahovala spoustu pěnových polštářků a celkově bylo sérum moc příjemně zabaleno.



Jsem velice zvědavá, co to s řasami udělá a už se nemůžu dočkat výsledků! Pro přehled se můžete kouknout na fotky, jak moje řasy vypadají teď, před používáním! (obočí prosím nekomentujte, jednou jsem si ho blbě vytrhla, a od té doby hrozně špatně roste:)





A teď k tomu zábavnějšímu! 
Už dlouho na blogu nebyla žádná Giveaway, a proto dneska jednu oficiálně vyhlašuju. Pro jednoho z vás mám připravené balení totoho séra na řasy. A jak ho vyhrát? Pravidla jsou jednoduchá!

1) Stát se mým pravidelných čtenářem přes Google! (vlevo je tabulka, u které zakliknete "Připojte se k tomuto webu")
2) Sledovat mě na Instagramu @ScaryKejt
3) Dát "lajk" facebookové stránce Relash.cz
4) Vzhledem k tomu, že jsem ještě celá u vytržení z toho, jak jsem se potkala s Vojtou Dykem (o tom bude článek zase příště), tak by mě zajímalo, kdo je vaše vysněná celebrita, se kterou byste se chtěli setkat a proč? Nejoriginálnější odpověď vyhrává:)
5) Jooo..a ještě mi nezapomeňte do komentářů napsat mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat:)

Hodně štěstí! :)
Výherce zveřejním 22.2.2016!

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Všechno má už like :).
    Vysněná celebrita je Avril Lavigne i když ji už teď neposlouchám. Její hudba se mnou byla po celou pubertu a její styl jsem si zamilovala, je hrozně variabilní. Na jednu stranu taková jemná princeznička s blond vlasy, co se dokáže obléknout jak lady, většinu textů má procítěných, na druhou stranu na koncertech a tak za hrozně velkou drsňačku a punkerku, která to dokáže pořádně rozjet a třetí její stránka taková ta skejťačka, co si užívá svět, jak se dá a nebojí se na sebe hodit kšilt a jít si po svým. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno splněno:)) aneta.kratka18@gmail.com
    Hrozně bych se chtěla potkat Evitou Peron (což už se mi asi nepoštěstí, když je mrtvá), protože to byla snad jediná ženská, která se z úplné chudoby a ničeho dostala na úplný vrchol politického žebříčku a lidi ji naprosto zbožňovali a navíc pochází z Argentiny, což je moje vysněná země, kde bych jednou chtěla bydlet :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Hotovo:)
    Ja by som sa rada stretla s Edom Sheerenom, pretože mi príde ako veľmi sympatický chalan a je úžasný spevák:) jeho piesne milujem♡ bol by to pre mňa veľký zážitok!
    wendi@centrum.sk
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Splněno
    2) sleduji jako nellienka_tomane
    3) Lajk
    4) Chtěla bych potkat Einsteina, protože doufám, že by mi konečně někdo dokázal vysvětlit teorii relativity
    5) rose.tascher@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC: ZdeňkaM
    Instagram: denikaabomination
    FB: Zdeňka Martináková
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Pro mě je celebrita má mamka, takže si užívám všechen čas co trávím s ní a nevyměnila bych to se setkáním s žádnou celebritou. Celebrity mi stačí v televizi nebo na internetu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: Terezah-style
    FB: Tereza Hájková
    Instagram: Terezah.style
    Mail: terezka0000@seznam.cz
    Já bych se chtěla potkat se zpěvačkou Beyonce. Je to nejkrásnější slavná osoba ženského pohlaví, která si na nic extra nehraje, není to žádná vychrtlina a její písničky jsou bomba. Z mužského pohlaví, možná jejího manžela Jay-Z.

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Lenca, FB Lenka Klimova, inst jako Lencakl
    Já bych se chtěla potkat s Tomášem Klusem, a proc? Protože je svůj a na nic si nehraje...
    lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. FB Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    Insta macu.k
    No nevim, jestli bych se s ním úplně chtěla setkat (jelikož jsem plachá osoba), ale momentálně zrovna nejvíc "žeru" herce s nevyslovitelným jménem Channing Tatum :-) Je to prostě KOCOUR!

    OdpovědětVymazat
  9. Ježiši marjáá ^^ Všude na to sérum píšou tak super recenze :)
    přes všechno tě sleduju, tuším, jako sondova.lucka@gmail.com/ sondova.lucka/ Lucka Sondová
    K setkání s Vojtou Dykem blahopřeju! Mám pocit, že tu byl u nás ve městě na festivalu se svou kapelou, v září, tuším... Bylo to moc fajn!
    Jinak já na ty české hvězdy moc nejsem - asi půjdu hodně do hudby :) České zpěváky/kapely si moc ráda poslechnu, když hrají někde poblíž (Čechomor, pak tu byl Dyk, byl tu Brzobohatý,...). Jedinou osobou, se kterou se chci setkat, poslechnout si jeho koncert a vidět ho na vlastní oči, je Jarda Nohavica :) Jeho texty jsou dokonalé, chytlavé, návykové a inspirující.
    Když se dostanu do zahraničí, pak jednoznačně Hozier. Popravdě, neznala jsem ho celkem dlouho, a pak jsem se chytila jeho charismatu i hlasu (při přenosu Superstar, kdy zpívali Take me to church a pouštěli originální klip na ukázku). No, a pak jsem taky trochu fanatik do všeho asijského. Především bych se chtěla setkat s Sunghou Jungem - pozor, trochu změna :D - to je kytarista, podle mě hraje výborně, procítěně a neskutečně technicky dobře... No, ale potkat jakéhokoliv Asiata (pokud Japonce, tím líp), by pro mě bylo neskutečným potěšením ^^

    Uf, teď počítám, že se ti to ani nebude chtít číst :D (celá já)
    jinak tu je ještě mail: sondova.lucka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. jeeej super giveaway naozaj :)
    sledujem pod tymto učtom
    na fb som like dalaňmicka185@azet.sk
    chcela by som stretnúť napr. caru :) pretože ju mám strane rada a už neskutčne dlho sa o nu zaujímam. na top modelku ma dosť malo cm, ale ona ma strane dobry charakter a je velmi dorbý človek. V dnešnej dobe je ťažké sa presláviť ako modelka a ona to dokázala aj vdaka nie moc velkej výške. preto by som sa chcela s nou porozprávať a stretnúť :) pekný den!

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Lenka Koubová
    FB: Lenka Koubová
    instagram: lenkakoubova
    koubovalenka8@gmail.com
    Já bych se hrozně moc chtěla setkat s Blankou Matragi. Je to pro mne ta nejinspirativnější osoba. Je to neskutečně pracovitá osoba, já ji prostě obdivuji. Někdy v páté třídě nás paní učitelka ze ZUŠky vzala na její výstavu. Dodnes to vidím před sebou a to je mi už 20 let. Všechny šaty byly krásně propracované a fakt měli nápad, inspiraci v přírodě, ve zvířatech. Mne to v tu dobu prostě vyrazilo dech a nemohla jsem dýchat! Potom, co jsem se z výstavy vrátila jsem si sehnala ten nejtlustější sešit, který jenom existuje a fakt hrozně dlouho jsem do něj kreslila své návrhy šatů a byla jsem přesvědčená, že jednoho krásného dne budu tak skvělá jako paní Blanka. Vždycky jsem se svými návrhy ráda chlubila před paní učitelkou, která nás na výstavu vzala. Paní učitelka mi kolikrát říkala, že mne to nějak zasáhlo, že už mám tolik návrhů svých šatů. Paní učitelka tam kdysi koupila knížku s fotkami jejich šatů a ještě dlouho po výstavě jsem trávila přestávky tím, že jsem si prohlížela tu knížku a znovu a znovu jsem si připomínala výstavku. Blanka je nehorázně kreativní, fakt jsem do ní byla tak zblázněná! Jak šel čas, tak jsem sice přestala kreslit šaty do sešitu (škoda že netuším kde je, hrozně ráda bych svá dílky viděla), ale pořád ji sleduji kde se dá. Když jsem se dověděla, že bude navrhovat šaty na Českou Miss 2016, radostí jsem skákala! Uvidím zas ty krásné šaty, jen škoda, že v mých očích asi mírně zapomenu na finalistky. Blanka Matragi na dost dlouho změnila můj život, dlouho jsem chtěla být jako ona a do teď je mi inspirací a je to člověk, který má můj obdiv. Proto bych se s ní chtěla setkat.

    OdpovědětVymazat
  12. Vše splněno, tak teď k té vysněné selebritě :D.
    Moc ráda bych se setkala se svým dětským idolem, panem Krtečkem. Vždy jsem byla paf z jeho růžového kabrioletu a těch fešných lacláčů, které si sám ušil. Ta představa, jak se spolu projíždíme mezi krtinami, večer společně usednáme k šicímu stroji a on mne zasvětí do tajů výroby lněných lacláčů... Ach.. :D Za tento úžasný zážitek bych se mu odvděčila půjčením séra realash na jeho tři vlásky, ze kterých by posléze vyrašila bujná kštice a všichni bysme byli moc a moc šťastní :).
    Mail: paulinabcnv@gmail.com

    OdpovědětVymazat