Photodiary 1.4 Party, animals!

By 11:08

Co udělá člověk jako já, když se venku trochu oteplí (čti: chvilku nepadají z nebe ty bílé průjmy)? Vtrhne do Olomoucké ZOO! No jo. Moje unešenost ze zvířátek asi nezná mezí! Jinak si nedokážu vysvětlit, proč jsem v těch pěti stupních nad nulou (později -2°C), šla dobrovolně na 4 hodiny mrznout ven (vůbec ne teple oblečená, protože zimní výbavička zůstala doma u rodičů - kdo mohl tušit, že zase začne mrznout, v únoru! :), místo abych seděla u noťasu, koukala na filmy a cpala se čokoládou :)

Najdi kámošku :)

Venku sice kosa, že by ani ledního medvěda nikdo nevzal na vycházku, ale my jsme se rozhodli, že nebudeme bábovky, a zvládneme to. Jít v únoru do ZOO je totiž výzva! Nikdo to nedělá, tak to uděláme my!

Ze začátku jsme se sice tak trochu domnívali, že v ZOO budeme sami, ale k našemu "nadšení" jsme zjistili, že stejný nápad měla i spousta rodin s hromadou dětí, a tak jsme měli dost silnou konkurenci v tom, kdo více "dětsky žvatlá" nad roztomilostí zvířátek a kdo se více rozplývá nad tím, jak opička sedí, stojí, papá, skáče, hraje si s jinou opičkou či spinká.

Vari černobílý
Co vám budu říkat, infantilnost mě nikdy neopustila a asi ani neopustí, a tak jsem si chvilkami říkala, že i ty čtyřleté dětičky se chovají víc dospěle než já (a Lukáš).

Malý nasránek - Gibon Lar
Mohla bych vám vyprávět, jak skvělé jsou žirafy, ptáci, nejvíc gay zvíře - plameňáci nebo kozy, nicméně pro mě jsou králové zvířat surikaty, lemuři, opičky a mravenečníci. 

Ani jeden z nás se nezapomněl teple a vhodně obléct :D #kozy #chlupatý
V pavilonů mravenečníků jsme strávili bezmála hodinu - koukat totiž na ty roztomilé vysavače na nožičkách člověka jen tak neomrzí. Zvrat přijde ve chvíli, kdy se kocháte něčím-jako-netopýr-co-není-netopýr a parádně se bavíte výrazem přítele, který má z myšiček s křídly tak trochu strach, když v tom zjistíte, že 20cm za vámi je obří terárko s třemi obrovskými hady, kteří leží jenom kousíček vás. To vás pak chytne takový hysterák, že na celý pavilon zařvete "ku*va, hadiiii" (to jsem zas ty děti něco nového naučila) a ačkoliv jste snad nikdy v životě neběhali, najednou se dáte do takového sprintu, že ani na (para)olympiádě by se za vás nemuseli stydět. Ještě teď je mi z toho nevolno. Hadi jsou mojí největší fobii, a pokud by mi někdo řekl smrt nebo hadi, vyberu si smrt :D 
Dělám si selfíčko s vysavačem a on začne nasávat :D

Pokud by vám snad přišlo, že ti mravenečníci právě mají sex, tak vás asi zklamu. Rozhodli se totiž, že už je nebaví chodit, a tak si hrajou na MHD.


Jaro si žádá depilaci, vyřiďte to někdo i sklípkanům:)


Dejte opici před xichtík selfie foťák a ona na sebe bude zhypnotizovaně zírat ještě půl hodiny #MalýNarcis

Kotul veverovitý


Lemur tmavý
Gibon zlatolící
Kosman zakrslý
Naše (nej)oblíbenější zvíře - surikata. Já z toho jejich čumění umírám. Celé dny jenom sedí (jak na pivu), čumí a občas sežerou nějaké to živé kuře, jehož ostatky všude rozházejí (moje já posedlé pořádkem teďka trochu pobrekává)
Jen mě tak napadá, že by těm zvířátkům taky někdy mohli umýt okna - blbě na na ně kouká a ještě hůř se fotí :(


Čekání na Godota
Další super "čumící" zvíře. Možná ještě o něco roztomilejší než surikata.
Mangusta
Chodit do Zoo v únoru má spoustu výhod. Třeba tu, že je tam málo lidí, nepletou se vám pod nohy děti (a pokud k nim nemáte vztah, stejně jako já, ušetříte si i zbytečné nervování), nestojíte fronty na párky v rohlíku (protože si žádný párek koupit ani nemůžete - všude (až na jedno bistro) je zavřeno). Nikde žádné mačkanice, řev a navíc si i celkem užijete klidně i hodinové očumování zvířátek, jelikož vás od nich nikdo nevyhazuje. V pavilónech je teplo (že jim i ten smrádeček odpustíte). Zvířata nejsou tolik unavená jako v létě a navíc je to romantika, se vydat na takové únorové randičko do "přírody":)

Jsme jedna velká šťastná rodina - já, on a surikaťák

A co vy? Už jste byli v zimě v Zoo? A jaká je vůbec vaše největší zvířecí fobie? Hadi, pavouci nebo snad netopýři?:)

You Might Also Like

12 komentářů

  1. V zoo už jsem nebyla ani nepamatuju , nejlepší je to stejně v létě :D Budu muset někam zajet :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. V zimě jsem zatím v zoo nebyla :). A nejradši mám taky opice. SUrikaty jsou vtipný :D :D Asi nemůžu říct, že bych měla na nějaká zvířata fobii, ale nemám ráda pavouky a různý brouky

    OdpovědětVymazat
  3. To je výbornej článek, musela jsem se smát od začátku až do konce :D. My jsme byli loni v březnu na zatmění slunce v ZOO v Liberci. Byla teda zima jak sviňa, ale je fakt že lidí bylo minimum, takže rozhodně doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hah, skvelý post. Ale ten pavúk, brrr! A s MHD pobavila :D

    OdpovědětVymazat
  5. V zimě v zoo jsem ještě nikdy nebyla, ale v takových 40, kdy se pro změnu člověk nemá kam schovat a slunko paří přímo na něj a v pavilonech je na chcípnutí, jo to jo.
    zvířátka krásná a roztomilá :3 A ten pavouk... vzpomněla jsem si, jak ho měl přítel v terárku :D, těžko jsem si zvykala a když zvykla, tak ho nechal chcípnout a nechápu, co se ti nelíbí na hadech :-D ale každýmu vadí asi něco jiného.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Já osobne milujem zoo, ked ma priležitosť ísť niekam do zoo, tak idem :-) tá prvá fotečka je moc vydarená sem sa pri ní usmíla, taktiež tá s opičkou a na poslednej vám to veľmi pasuje !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  7. já miluju zvířata a opice obecně!! no a s tou zimou a teplým oblečením - já se chtěla jít fotit ven v plesových šatech no...napadl sníh :/ :D
    plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ta opička je naprosto super a tobě to hrozně slušelo! :))
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Jééj, vydarené fotky. :) Zoo su fajn, celkom rada ich navštevujem.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  10. Do Zoo chodím moc ráda! Krasně jsi se sladila do zvířecích vzorů! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Zoo nemám moc ráda, zvířata mi tam přijdou smutná.... a taky si pamatuji, když jsme byli v Jihlavě v ZOO (už je to pár let nazpátek) a pochcal mě tam netopýr :-/ :D

    OdpovědětVymazat