Photodiary 1.3 Valentine's day!

By 19:22

Hezký čtvrteční večer:)

Tak co, jak jste strávili Valentýna? Užili jste si ho ve společnosti protějšku? Nebo jste se rozhodli ho bojkotovat?

Já se musím přiznat, že letos to je poprvé, co jsem něco takového slavila. Předchozí roky byl pro mě tento svátek spíše za trest, ale letos jsme to oslavili s denním předstihem a ještě ve velkém (jídelním) stylu, s hromadou sladkostí, kaktusů a valentýnských salámů :D Slavilo se v sobotu, protože neděle byla pracovní.
 


Som dostala ♥ Aneb když už mě někdo zná tak dobře, že ví, jaká "květina" mi udělá největší radost.

Jak už jste asi zaznamenali, Luk pracuje v rádiu, proto když se mě zeptal, jestli jim v neděli nechci pomoct s realizací akce Valentýn na pláži, která se odehrávala v ostravském obchoďáku Forum Nová Karolína, souhlasila jsem. Přece jenom to pro mě byla příležitost vidět, jak všechny tyto velké akce probíhají, jak to chodí při organizováni, jací jsou lidi z rádia, a jak moc pracné je takovou událost zrealizovat. Byl to pro mě takový pohled do zákulisí...
Každý z nás už určitě byl na nějaké velké akci pořádané rádiem, školou, televizí, nějakou organizací...ale málokdo z nás ví, co to všechno obnáší.

Když je ten Valentýn na pláži, tak proč si neoblíct soba, že jo:D

Navíc moje vnitřní perfekcionistické já chtělo svému muži dokázat, že se možná jevím jako princeznička, která by nikdy do ruky nevzala lopatu, ale skutečnost je někde jinde. Pro jednou jsem taky chtěla ukázat, že nejsem jenom ta, která pořád někde pobíhá s čističem a prachovkou, protože má fobii ze špíny (ve vlastním bytě), těžce nese drobky v posteli, všechno musí být perfektní a zakládá si na vzhledu. Možná se stylizuju do slépky, ale opravdu nejsem ten typ, který by obrečel zlomený nehet a hodinu by hystericky krákal, že musí pracovat.



Ranní vstávání ve 4 sice nebylo nic příjemného, ale když už jsme kolem páté dorazili k rádiu, najednou už nebyl čas dumat nad tím, zda jsme unaveni nebo ne. Plán byl jasný. Přesunout pytle písku do Karolíny, pohledat plážové doplňky a jít chystat pódium, pláž a celkový vzhled našeho "stanoviště". 

Na místě jsem se seznámila s holkami - Kisspatrolkami a celkem jsme si sedly ;)


Po nějaké době nás chlapi opustili, a tak jsme se s holkami daly do stavění stanu, lepení reklam.. a hlídání písku :D (sice nevím, kdo by nám ten písek ukradl, zvlášť když ho byly 3,5 tuny, ale rozkaz je rozkaz!)


S přicházejícím odpolednem jsme dostaly nové instrukce - zahrát si na pejsky a zahrabat do písku ampulky.
Celá soutěž totiž byla postavena na tom, že během února lidi volali do rádia a práskali na svoje protějšky nějaké pikantnosti - ti nejlepší se dostali do finále, byli poznání na tuto akci a během pár sekund si museli vyhrabat z písku nějakou ampulku s výhrou. Mezi nejlukrativnější výhry patřily 2 zájezdy k moři. 


Když už nebylo najednou co dělat, přišly na řadu selfíčka :D  


Vzhledem k tomu, že byl Valentýn, tak byl celý obchoďák plný srdíček, kytiček a dalších "kýčovin". Ale tohle Valentýnské srdce na cappucinu mě totálně dostalo. Och bože. Mňam. 


Celá akce vypukla ve 14:00, kdy už všechno bylo dokonalé nachystané, moderátoři připravení, soutěžící zaregistrováni, DJ hrající a celkově všechno šlapalo jak slečny na E55.  
Fotky z průběhu bohužel nemám, absolutně jsem nestíhala - dostala jsem totiž úkol - malovat po dětech...což by takový problém nebyl, kdybych uměla malovat a nebála se dětí...:D




K dokonalosti chybělo jenom slunko a 30°C ve stínu...a taky nějaké to moře, že ano. Ani nevíte, jak jsem se začala těšit, že se v létě někam pojedu vyplesknout na pláž! Turecko, Itálie, Francie, Djerba, Španělsko..beru cokoliv...hlavně pohoda, teplo a dobrá společnost!


Těsně před akcí - oba v pracovním :D Sice vypadáme jak dvě vyorané myši, protože prostě ranní vstávání, ale máme svoji první pracující selfie!


Musím říct, že akce to byla opravdu suprová. I když to chvílemi bylo neskutečně náročné (hlavně to noční uklízení, kdy jsme museli počkat až odbije 21hodina, Karolína se zavře a budeme moct začít s odklizením písku. Ono se možná zdá, že toho písku je málo, ale 3,5 tuny jsou 3,5 tuny a nastrkat to všechno zpátky do pytlů, pozametat, naházet do auta a odvézt na sedmkrát do rádia, není jen tak...zvlášť když jste se od nějaké té čtvrté hodiny ranní pořádně nezastavili (okay, dali jsme si hodinu spánku)


Domů jsme se dostali až někdy po půl 1 ráno, totálně špinaví, smradlaví, unavení, s puchýři na tlapičkách, a plnou pusou písku, ale svým způsobem šťastní, že jsme to tak fajnově zvládli, akce se vydařila, celý rádiový tým byl spokojen, lidi si to pochvalovali a nikde žádné stížnosti.  Opět podotýkám, že to pro mě byla obrovská zkušenost a zároveň možnost se seznámit se skvělými lidmi. A taky jsem si díky této zkušenosti začala ještě více vážit Luka, protože tak pracovitého a schopného chlapa, člověk jen tak nevidí.


Budeme se tvářit drsně, jooo? :D

A koho by zajímalo, jak to celé vypadalo, mrkněte na krátkej video sestřih:)

 

Btw: a příště už méně deníčkování a více beauty-fashion článků :) 
Btw: Kdo se nestihl přihlásit, tak šup šup! Giveaway stále pokračuje :))

You Might Also Like

6 komentářů

  1. No teda, to musela být opravdu náročná akce, ale hlavně, že jste si to zároveň užili :) My toho Valentýna museli přesunout dokonce o týden, ale o to víc se těším na sobotu, až si spolu někam vyrazíme :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je super parádní zkušenost a zážitek na pěkně dlouho. Valentýna jsme slavili také den předem.

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě super zkušenost a valentýna jste měli krásného :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné fotky. Akciu ste si museli poriadne užiť :-)).
    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi krásna si! a podla fotek sme mali určite velmi vela zábavy! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, to musela byt parádní akce!!!

    OdpovědětVymazat