Outfit 7.0 Baby, it's still cold outside!

By 10:31 , , , , ,

Krásné pondělní ráno:)

Tak jak jste si užili víkend?:) Já po delší době konečně zase hejbla kostrou a na oba víkendové dny jsem si naservírovala pořádné procházky. Venku je konečně zase teplo, což se ale rozhodně nedalo říct o dni, kdy byly pořízeny tyto fotky. Sice když jsem opouštěla barák, bylo okolo 8 stupňů, ale během pár hodin teplota šíleně klesla a jenom co jsme dofotily, zasypal nás sníh. #MrzneMiZadek
Rázem jsem hrozně zalitovala, že jsem si na sebe oblékla svoji novou (ale ne teplou) sukni z Reservedu a zimní kabát nechala doma, protože ten podzimní přece stačí, no ne? A už vůbec nemluvím o tom, že svetr zůstal viset ve skříni a rukavice v šuplíku. Jinak se taky musím pochlubit novýma kozačkama - Tamaris, které ze začátku vypadaly naprosto úžasně, božsky a pohodlně, ale poté, co jsem po pár hodinách chůze začala uvažovat o amputaci noh, abych nemusela tolik trpět, jsem si rázem uvědomila, že zas tak skvělé nejsou. Navíc padají :( 

Kabát + kabelka - H&M, kozačky - Tamaris, sukně - Reserved, tričko - Lindex, šála - Calliope


Minulý týden mi začaly lekce latinskoamerických tanců pro pokročilé. Ačkoliv jsem tak nějak předpokládala, že budu i nadále chodit tančit se svým tanečním parťákem Nojmym, na poslední chvíli se všechno změnilo, lekce pro páry nám neotevřely, a tak jsem se narychlo přehlásila na sólo tanec. Je to zvláštní, když si zvyknete na svého tanečního parťáka, jeho styl tance, a skutečnost, že jakmile se jeden z vás ztratí, druhý ho navede..... A najednou jste v tom sami. Žádná pomocná ruka, nikdo, s kým můžete hrát vášeň u rumby, hravost u Jive či dynamičnost v chache. Všechno je jenom na vás.

Lehce nejistá, ale zároveň neskutečně se těšící na to, že konečně zase můžu začít hýbat zadkem přesně tak, jak mě to baví nejvíc, jsem zamířila na první lekci. Navyklá ze začátečnických (a všech středoškolských - a že jsem jich obešla dost) tanečních, jsem si tam nacupitala lehce namalovaná, učesaná (čti bez palmičky na hlavě), ve slušňácké sukýnce (čti normální sukni, která ale v porovnání s ostatními normální nebyla), tílku a na podpatkách (tanečních botách zakoupených pro pokračující lekce). Zkrátka a dobře jsem se oblékla tak, jako tomu bývalo doposud. JENŽE OUHA! Jenom, co jsem vešla do šatny, mi najednou došlo, jak šíleně moc jsem to nevychytala. Mezi spoustou dospělých ženských (neříkám, že starých, ale mému věku se tam nepřibližoval nikdo) nebyla žádná, který by snad vypadala aspoň trošku jako já. Žádné slušňácké sukně, žádné tílečka a už vůbec ne podpatky. Ehm…s infarktovým bušením srdce jsem rázem zalitovala, že jsem si místo elegantní kabelky, nevzala raději tašku do fitka a ručník. Stát se mi to před pár lety, okamžitě beru nohy na ramena, podpatky do kapsy, a šokovaně utíkám do nejbližší kavárny na extra šlehačkový větrník na uklidnění. Jenže tentokrát jsem si řekla, že to musím překousnout!!


Poté, co jsem si sundala slušňácký kabát a slušňácké kozačky, jsem zamířila do tanečního sálu, a tak nějak naivně doufala, že se tam najde aspoň jeden exot, který je na tom stejně jako já. Nenašel. I taneční učitel vyměnil společenské kalhoty za šusťáky a všichni do jednoho měli na nohách tenisky. Stav totálního zahanbení střídaly absurdní záchvaty smíchu. A tak jsem rázem už nebyla jenom největší princeznička, ale zároveň i největší podivín pod sluncem. Jen tak asi nezapomenu na ty okamžiky, kdy jsme dělali choreografie, u kterých v párových tancích klapaly podpatky, ale teď najednou bylo ticho. Jenom občas se ozval nějaký ten klapot mých super nových a super drahých tanečních bot, které mi teď jsou tak nějak úplně k ničemu. Tenisky prostě vládnou.


Kultuře fitka jsem se (téměř) vždycky zdárně vyhýbala, ale na hodinách salsy a latino, mě krutě dostihla. Že já raději nezůstala u běžícího pásu, možná bych si ušetřila jeden z těch super trapných okamžiků, kdy na vás všichni podivně koukají a připadáte si, že už více zářit nemůžete! 
Na druhou stranu si ale říkám, že tanec je tanec a zároveň moje největší láska, a tak mi nezbývá, než podumat, kde tak narychlo seženu adekvátní tepláky a tenisky, které se moji olomoucké skříni už několik měsíců vyhýbají, ale na další lekci je nezbytně nutně potřebuji. 









You Might Also Like

14 komentářů

  1. tak stane se :D nic si z toho nedělej, občas je třeba vyčnívat - hlavně, že tě to baví :)

    outfit - Elega Brody

    OdpovědětVymazat
  2. Ale byla jsi pri foceni statecna, ja v tom vichru skuhrala daleko vice :-D

    Ta sukně je skvělá a bude to chtít i foto na slunicku, to bude lesk jako blesk! A kabelku porad obdivuji, je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  3. V Olomouci jsou skvele oblecene jen blogerky z Olomouce ;-) Kdyz jsem tam byla pred tydnem, tak jsem nepotkala nikoho v normalnim kabatu natoz tak peknem jako mas ty, sami horalove. Ta tvoje kabelka ma dokonalou barvu! Nadherna.

    Uroven tanecnich lekci si dovedu predstavit :-( Je mi to lito. Bohuzel uroven jde dolu ve vsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Marti:) Kabelka je ten nejhezčí kabelkový úlovek, který jsem kdy sehnala :))

      No, asi nejde o úroveň tanečních, ale spíš o to, že já to brala jako taneční, zatímco ony to mají být asi sportovní lekce.. :(

      Vymazat
  4. To som ešte nezažila na žiadnych spoločenských tancoch, aby sa tam ľudia obliekali ako do fitka, neviem, ale ja by som z takého druhu kurzu asi odišla. Možno je to ale tým, že netancuješ v páre, ale sólo, tak sa tam obliekajú ľudia hociako.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to překvapilo. Asi je to chápano jako zumba lekce. Trochu škoda. Nějak se nedokážu uvolnit a dostat do klasické taneční nálady, když mám na nohách tenisky a kalhoty :(

      Vymazat
  5. Staně se..:) hlavně, že tě tanec baví. Sluší ti to, moc hezká kabelka!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak bez debat ti to neskutočne pasuje! A koho co po tem kdo nosí, stalo sa už to nevrátiš treba na tem vždy neco pozitívne najít! .. ked už spomínaš tu ne teplú suknu :-D ja sem si zebrala do školy conversy, že snád už je teplo a skončilo to tak že sem došla dom uplne se zmrznutýma nohama :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych přišla přesně jak ty :-D, ale asi bych vzala nohy na ramena a utekla :D nevím, ale v tomhle mi sebevědomí tak trochu chybí :D. Outfit se mi líbí, ale zmrzla bych v něm i v těch 8 stupních, jsem děsná zmrzlina. :) Moc se mi líbí jak máš sladěný doplňky do fialova. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ve většině případů "hrané" sebevědomí. tzn. sebevědomí, kdy mi třeba hezké oblečení pomáhá se cítit sexy nebo se tak třeba chovat:) A tak je to i v tom tanci.

      Vymazat
  8. Černá v kombinaci s burgundy / fialovou to je sázka na jistotu, moc sluší!
    A vidíš..salsa, to bych si dal říct =D, akorát nevím, jestli bych to zvládl. Teď jsme začali chodit na hodiny piloxingu (box s pilates a tancem dohromady) a mě prostě nejdou cvičit sestavy, jsem na to strašnej nemotora, tak se bojím, že by to na tanečních lekcích dopadlo stejně =D a ne, do tanečních na gymplu jsem nechodil =/

    Krásné úterý =) a nevzdávej to!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  9. Achjo, Kači :D já bych na tvém místě asi fakt zdrhla :D ale co už, každá storka je k něčemu dobrá :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ty Tamaris kozačky vypadají super .) a kabelka se mi taky moc líbí :) Mary Magdalene

    OdpovědětVymazat