New layout, new blog

By 17:30

Ahoj Ahoj!

Po celodenním trápení, kódování, upravování a přetagovávání minulých příspěvků, vás konečně vítám na mém "novém" blogu. Blog ani tak nový není, jako spíše oblečený do nového vzhledu. Tak snad se bude líbit, protože jsem tomu obětovala celý den, kdy jsem mohla sedět nad diplomkou nebo pobíhat po lese a chytat divočáky! :D #MalýFlákač


Jediné, co mě trošku mrzí, je zobrazování starších příspěvků v náhledu. Fotky, které jsem dávala na výšku, jsou nyní trošku zdeformované. Na budoucích článcích určitě zapracuji a budu je dělat tak, aby vypadaly dobře i v náhledu, ale zpětně už to po mně nechtějte :D Nejsem zrovna trpělivý tvor!

Jinak jsem konečně odhodila svoje pravěké já a vytvořila svému blogu FACEBOOKOVOU STRÁNKU! Takže klik:) 

Taky jsem si nově zřídila profil na Vinted, kde plánuju rozprodat tak polovinu šatníku, ale postupně:)) Odkaz najdete buď zde - SCARYKEJT anebo v mini ikonkách napravo! 

Teď si jdu konečně uvařit oběd a spokojeně se odstranit od počítače, jinak mi z toho hrábne:))

Hezký den!


You Might Also Like

21 komentářů

  1. Design blogu moc nevnimam a priznam se, ze vubec nevim, jaky jsi mela pred tim. Tohle je hezke!

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, ty ses do toho vrhla po hlavě :D:) design je krásný, moc se mi líbí a fb jsem ti samozřejmě lajkla:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda, čímdál větší minimalismus, příště už bude jen bílá stránka :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha:) To ne:)
      Poslední dobou jsem nějaká minimalistická :) Přijde mi to přehlednější a "dospělejší":)

      Vymazat
  4. Nový design je krásný :) Mně se líbí moc

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný nový vzhled! Hned jsem se stala fanouškem na FB..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Je moc hezký, víc sofistikovaný než ten minulý :) Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. Nový design je moc pěkný :) povedlo se ti to :)

    OdpovědětVymazat
  8. No wow, to je fakt krásný, povedlo se :) Jsem na tebe pyšná krásko :-*

    OdpovědětVymazat
  9. Krásny nový dizajn, je vidieť, že si si dala záležať. Teším sa na nové články.

    OdpovědětVymazat
  10. Design blogu se mi opravdu líbí. Závidím těm kdo s těmi úpravami designu umí. Já s tím vždycky bojuji a pořád to nevypadá podle mých představ.

    OdpovědětVymazat
  11. Lovely blog, I liked your post =)
    Would you like to join each other via GFC, if yes follow my blog and leave a comment on my post. I will follow back you =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovědětVymazat
  12. Lovely blog, I liked your post =)
    Would you like to join each other via GFC, if yes follow my blog and leave a comment on my post. I will follow back you =)
    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovědětVymazat
  13. Je fakt super! Takovéhle vzhledy se mi moc líbí :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  14. Vidno, že si obetovala veľa času tomuto designu...je krásny :) Kika - Blog for smile

    OdpovědětVymazat
  15. Hele hele, jakože klobouk dolů a tleskám, pěkný výběr layoutu!!!

    Tak prima vstup do nového týdne ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat