Instapost 1.6 How I made the biggest decision ever!

By 13:24

Krásné pondělní odpoledne:)

Leden je (úspěšně) za námi a já opět přicházím se shrnutím toho, co mi první měsíc roku dal a co vzal. Rekapitulaci za prosinec jsem (z důvodu nedostatku času) pořádně odflákla, takže teď se to snažím napravit:) Dokonce přemýšlím i nad tím, že bych na blog zavedla (ne vždy pravidelnou) rubriku WEEK IN PICTURES, protože psát tento druh článků, mě neskutečně baví. Otázkou však zůstává, zda by vás to bavilo číst?

Leden byl úspěšný. Po pětiletém nervování jsem konečně dodělala všechny předměty (krom jednoho - ten mě čeká v létě), a tak pomalu může začít předstátnicové poflakování! I když je to moc hezká vidina dnů budoucích, musím zároveň taky říct, že mě dostává do vrcholné deprese. Ještě stále nemám tucha, co budu po škole dělat a hlavně kde to budu dělat. Sama jsem hrozně zvědavá, do jakých koutů ČR mě vítr odvane. Takže teď bych místo psaní článků a dělání krávovin, měla raději dumat nad svou právnickou budoucností, jenže rozhodování nikdy nepatřilo k mým silným stránkám. Nějak se stále nedokážu srovnat s faktem, že teď je moje právnické vzdělání téměř kompletní, a proto bych už měla vědět, kam se nadále ubírat. Ještě před půl rokem bych vám řekla, že na budoucnosti je nejhezčí to, že nevíte, kde skončíte, ale já se toho začínám děsit...
Hmm.. a tak co kdybych šla na doktorské studium? Dalších pár let, které získám, abych se mohla rozhodnout, co dál...hm...to je moudré...hmm...tak právě jsem se asi rozhodla...během psaní těch pár řádků mi svitla myšlenka toho, co bude dál! No to je geniální! Doktorand na katedře ústavního práva! (Nebo trestního?)

1//Leden byl pro mě důležitý hned v několika ohledech - třeba v tom, že jsem se seznámila s Lady Micinou♥ nejlepší kočičí slečnou na světě♥ Celý život jsem si myslela, že jsem spíše pejsková, ale když mě přítel seznámil s kočkou jeho rodičů, probudil se ve mně totální kočkofil. Došlo to dokonce tak daleko, že jsem se rozhodla, že si do své příští domoviny (někdy po letošním létě) jednoho kočičáka pořídím. (Když už nemůžu mít prasátko:)


2// A ve svém bytě chci mít bílý nábytek a zelené stěny...a všude budou tulipány a rámečky s fotkama:) Kam, s kým nebo kdy se budu stěhovat, ještě vůbec netuším. Zatím pouze plánuju, jak si byt vybavím :D #TypickáŽenská

3//  Konečně mám ve svých věcech uklizeno. Vyprané "štětky na omítku" a nová krabička na ještě-stále-nevím-co-ale-v-obchodě-jsem-ji-nechat-nemohla!
4// Vzpomínky na dětství.... ale kdo mě zná, ví, že bez infantilnách motivů by můj pokoj nemohl být mým pokojem:)

5// Ráda dělám druhým radost...:)
6// A miluju, když tu radost dělá i někdo mně ♥

7//A taky si ráda dělám radost sama sobě...:)
8//Nové, nejkrásnější a nejdokonalejší kozačky na světě. Outfit >>ZDE. Koupila jsem si je jen tak - až bude tepleji, ale zatím to dopadá tak, že v nich chodím i v těch největších mrazech, a tak pravé zimní kozačky s kožíškem smutně leží ve skříni, protože jsem na ně ještě ani nešáhla (tak hlavně, že jsem si je koupila, že jo)

9//Venku tropy..a tak větrám svůj nový "župan".
10//O tom, že je venku sníh, jsem se dozvěděla až díky instagramu - a tak jsem se vyletnila, obula svoje nezimní kozačky a šla ven :D 

11//Plesová sezóna...to jsme tak šli s přítelem kupovat oblek, když v tom jsem je uviděla. Bílé, krásné, jemné, antické. Nešlo říct NE!
12//Výbavu na plesování mám, jenom nějaké ty šaty mi chybí :)

13// S Lukem jsme už stihli obejít dva plesy...podnikatelský a novinářský. A u obou jsme se přesvědčili, že nejlepší tanečky jsou stejně ty retardované na styl "pereme prádlo, věšíme prádlo, skáčeme po jedné noze a nakonec chytneme záchvat smíchu". #OnJeToNejlepšíCoMám
14//Mediální hvězdy...nebo tak něco:) Na celý článek můžete kouknout >>TADY

15// Taky bych neměla zapomenout na naše slavení silvestra! Aneb to si tak jdete o půlnoci na Svatý kopeček, venku -13°C, když vycházíte z domu, už moc nevnímáte, jelikož jste si dali 3 loky rumu, což ve vás budí stav těžkého opilství, obujete si nějaké boty, obléknete si nějaké oblečení a když po hodině na tom mrazu začnete konečně střízlivět, uvědomíte si, že jste se nejenom zapomněli teple obléct, ale že jste si taky vzali boty na jehlách, což není to pravé ořechové, když vás pak čeká dvou hodinová tůra domů po kopcích a šutrech :D #SlepiceNo.1
16//Pravá párty začala 1.1. večer. Nasadili jsme si párty čepičky a sežrali všechny chlebíčky:)

17//Jak na nový rok, tak po celý rok. Začínáme žít zdravě...
18// A dokonce i bez nutelly...

19//...Jenže pak projíždíte kolem Ollies a dostanete chuť na nějaký ten ráj na jazyku...:D 
20// Joo, a taky bych neměla zapomenout na ten historický okamžik - poprvé v životě jsem měla makronku! Byla dobrá, ale káknout si z ní nekáknu. Znám i lepší věci. Takže bohužel, drazí čtenáři, obaly od makronek od Paula u mě na instáči nenajdete:( Smutné, že? Ale nebojte, stačí se podívat na profil každé třetí české blogerky, a zase bude přemakronkováno!
21//Taky jsem po roce zavítala do Costy. Jejich citronová limonáda mě teda hodně zklamala:(
22// Co mě ale nikdy nezklame, je CrossCafe (a randíčka s mým drahým spolubydlou Štěpánkem) Vím, že pro mnoho lidí je to podřadná kavárna, ale já si prostě ty jejich croissanty, dorty a kávičky odpustit nedokážu. A nově jsem taky podlehla chuti Chai Latté (poprvé jsem se tomu vysmála, podruhé jsem neměla chuť na kávu a potřetí jsem se cítila jak v nebi)

23//A co mi v lednu chybělo nejvíce?? Moje drahá, se kterou jsme se moc neviděly. A tak mi chybí. A moc. A fňuk. #ZrzkySobě

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Měla jsi skvělý měsíc! Já ho strávila v práci, ale pár radostí jsem si udělala, dvakrát jsem byla na hokeji a taky na koncertě Imagine Dragons! Ty jo doktorandka..:) to zní dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, Imagine Dragons! To musela být parádní akce! Věřím, že sis to dokonale užila:)

      Vymazat
  2. Tvoje měsíční shrnutí mě vždycky moc baví :) A tak jestli nevíš co dál a přemýšlíš o tom dalším studiu, tak proč do toho nejít :). Makronky jsem si taky jednou koupila a měla jsem i mnohem lepší dobrůtky :). S přítelem Vám to sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Toho doktoranda ještě promyslím:)

      Vymazat
  3. No wow, poslední možnost, která by mě napadla je, že půjdeš na doktorát kočko! Ale jsem ráda, protože to znamená, že zůstaneš v Olomouc! <3 Kočička je krásná a nám se po 4 týdnech vrátila ta naše, asi jezdí na nějaké hubnoucí pobyty nebo co :D A week in pictures je dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šaty jsou úžasný, úžasný, úžasný ♥ A tobě to moc sluší a mě tyhle články baví, takže šup šup, ať už jsi tady s dalším! :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Kocky jsou bozi a dovolim si doporucit adoptovat z depozita p.dr.Tesarikove, ma veterinarni ordinaci kousek od nadrazi v olomouci :) Mame odtamtud 2 kocicaky sourozence - jako kotata je nekdo nasel venku, malem uhynula.

    OdpovědětVymazat