Photodiary 1.1 Prince & Princess of the night

By 14:57 ,

Když se mě v listopadu (tehdy už) přítel zeptal, zda bych mu dělala doprovod na "Novinářský a mediální ples", který měl být v lednu, byla jsem trochu v šoku. Mediální ples. V lednu. Je listopad. Co na sebe. Chlap a ples? Jakožecože? Muž, co chce na ples. Se mnou? Co? Jen tak? DOBROVOLNĚ? Za tak dlouho?
Nechápejte mě špatně, ale do té doby jsem neznala moc mužů, kteří by mě tahali na plesy a už vůbec ne muže, kteří by si dokázali naplánovat příští týden, natož delší časový úsek...takže pokud jsem chtěla na ples, chodila jsem s kamarádkama nebo s partou... hmm..tak toto bylo vlastně moje párové plesové poprvé :)

Oblek i šaty - Polsko (Polský Těšín), kabelka - F&F, lodičky - Caprice, naušnice - Ebay
Společenské boty - CCC, košile - C&A


Čím víc se plesování blížilo, tím více jsem začínala dumat nad tím, který model si obléct a jaké doplňky zvolit tentokrát, abych nevypadala pořád stejně. Přece jenom na první ples, s (novým) mužem - to chcete udělat dojem, i kdybyste nechtěli ;) Takže ačkoliv jsem v šatech měla jasno, nakonec se všechno změnilo, když jsem uviděla tyto bílé krásky (a když je uviděl Lukouš, který byl na nákupech se mnou)..nevím, komu déle tekla slina, každopádně bylo rozhodnuto téměř okamžitě (i když jsem se pro ně 3x vracela - 2x jsem si totiž řekla, že je NEPOTŘEBUJU (pěkná blbost! Která ženská nepotřebuje kus oblečení?).


Nakonec jsme se s mužem doladili. On modrý oblek s bílou košilí a červeným motýlkem (který se necítil být na focení připraven, a tak se schoval v kapse), já bílo-stříbrné šaty, stříbrné doplňky a stříbrno-růžové líčení.


Celou tu plesovou přípravu jsem zahájila s dostatečným předstihem. Z několika měsíční zkušenosti tak nějak vím, že i když většinou všechno stíhám, jsou jen dva lidi, se kterýma když se mám sejít, nestíhám nic. Je to můj drahý spolubydla Štěpánek a právě Lukouš (už jste někdy dorazili na rande o hodinu a půl později?). Jenže ani tentokrát se nezadařilo. To si tak lepíte řasu, a přijde za vámi taťka s tím, že potřebuje upravit nastavení mobilu. A vás nenapadne nic lepšího, než mu s tím skutečně okamžitě pomoct (s půlkou řasy na oku). Oblékáte si šaty a v té chvíli vás napadne, že se vlastně potřebujete najíst. Češete si vlasy a přestane vás to bavit, tak jdete sjíždět intagram - aneb vítejte v mém světě! Už vůbec nemusím zmiňovat fakt, že lítáte po bytě s jednou samodržkou a jednou lodičkou (na druhé noze) a hledáte nějakou láhev vína či pytlík čipsů.
Nakonec se hystericky zhroutíte, poté, co se vám účes nepovede dle vašeho gusta, a třikrát se odlíčíte, protože se nedokážete rozhodnout pro líčení. Když se tedy nachystáte, opět zjistíte, že zase jdete pozdě...


Vzít si bílé šaty, zvlášť pokud jste prase a nešika, chce odvahu. Tu ocenili i moji drazí rodiče, když mě pomalu i usazovali do auta, abych se nedejbože neušpinila...šaty stále bílé jak sníh. Ples mohl začít. Ples jo, ale hostina ne. Ono když máte v ceně vstupenky i večeři, nevěstí to nic dobrého. Spokojeně kráčíte ke stolu s talířem guláše (po všech těch těstovinách a kuskusech pravý knedlík opravdu zalahodí), vyhrnete si sukni, co nejvíce to jde...a spokojeně se pustíte do konzumace knedlíků! Všechno je v pořádku, ale jen do chvíle, kdy se pramen vlasů nerozhodne jít na průzkum, zda je guláš opravdu lahodný, nevyválí se v něm a při menším pohybu nepokydá šaty v místech, které jsou nejvíce viditelné. Ano, gratulujte mi. Pokud jsem byla do té doby princezna, od té chvíle jsem se stala k sežrání....#StayPig


Na plese jsem se kromě nových odolných skvrn, seznámila taky s mnoha fajn lidmi od médií a poslechla si nějaké ty příhody z branže. Celý ten svět novinářů mě vždycky neskutečně lákal. Studovat žurnalistiku, psát do novin, popř. někde dělat moderátora/komentátora/hlasatelku, byl můj celoživotní sen, který jsem ale nakonec pohřbila právy, a tak nějak předpokládala, že mě to časem pustí. Nepustilo. Láká mě to čím dál tím víc, a tak si tyto choutky kompenzuji aspoň blogem:)


Pokud by můj krokoměr měl někdy mít záchvat z přemíry pohybu, určitě by to bylo ten večer (kdybych ho nosila s sebou), protože teátrálnost, nedospělost a extrovertní povaha mě a mého přítele, se zase projednou probudila...#hledaliJsmeSeAžJsmeKSoběDotancovali


Pár slov na závěr? Už teď vím, že toto nebyl náš poslední ples, a proto máčím nohy v bylinných lázních a trénuju tance ala chytla-jsem-asi-záchvat-nebo-tak-něco.


Btw: zjistila jsem, že trpím hrozně divnou fobii - mám hrůzu z toho, že mi někdo šlápne na nohu #StayPošuk


A co vy a plesová sezona?:)

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Nadherne saty! Moc ti to slusi! Tvemu priteli by na fotkach slusel cerny motylek a nebo (pokud uz bylo kolem pulnoci) tak rozvazany motylek lezerne naaranzovany kolem krku. Myslim, ze to je na muzich hodne sexy. (a k tomu "protrepat, nemichat")

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti:)
      Měl červeného a ten vypadal perfektně, jelikož ta červená perfektně ladila k červeným detailům na obleku (které ale nejdou na fotkách vidět.
      SOuhlasím s tebou - muži s motýlkem jsou neskutečně sexy:)

      Vymazat
  2. Moc vám to sluší! Krásné šaty!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)Šaty si musím pochválit i já sama :D fakt se mi moc líbí

      Vymazat
  3. Ty šaty jsou moc krásný! sluší ti to a já bych si je taky hned zašpinila :D. Jinak jsem ráda, že si s přítelem takhle hezky notujete i u výběru oblečení ;). A tu akci ti závidím, muselo to být super, žurnalistika mě taky láká :). BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji:) Ano, ano..oba si potrpíme na hezké oblečení a i na to, se občas sladit:)
      Ples byl super!
      Ale obecně mi přijdou všechny plesy hrozně super:)

      Vymazat
  4. Krásne fotky a ešte krajšie šaty v ktorých ti to neuveriteľne pristane. Si krásna :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, neuvěřitelně Ti to slušelo. Vážně jako princezna..:)

    ChicByJane.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné šaty na, hlavně ty detaily na ramenech ale i pěkné líčení. Text zase zajímavý a vtipný :-) Do takové společnosti jsi se dostala, zkrátka nikdy nevíš kam tě nohy donesou

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi tak nádherá, to není ani možné ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty ako svadobné, krásne, čisté, biele :-) Účes parádny! Všetko na jednotku!
    Andy

    OdpovědětVymazat
  9. vypadáš jak princezna, moc ti to sluší a zvolila jsi hezký účes. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jeej si naozaj nádherná a šatičky sú taktiež moc krásne. ☺
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat