Outfit 6.8 These shoes are made for walking

By 9:11 , , ,

Ahojky pahojky:)

Konečně mám po další zkoušce a život se zdá být krásnější. Bohužel však ještě není vyhráno a opravdový smrťák na mě čeká v pondělí. Tak na mě všichni prosím myslete, jinak umřu na žlučové kameny, zánět všech možných i nemožnách částí, hysterii a stres :D Nebo tak něco...

Do toho všeho se ještě chystám na kávičku s mou drahou Ztracenou Kypřankou:) a na ples novinářů s drahoušem (nutno podotknout, že i pro tuto příležitost jsem si koupila DALŠÍ plesové šaty, které vůbec nejsou jak ze šatníku princezny. Nenene :D - pro představu koukněte SEM a SEM.)

Dnešní fotky jsou ještě z předvánoční Prahy - ale co, nebyl čas je přidávat. A navíc nejsou ani moc kvalitní - bo světlo a bo upload na net! :D Ale co nabrečím. Hlavně si z toho neřezat žíly, že ano!
Na sobě mám svoje nejoblíbenější kalhoty z F&F - které jsem si koupila ještě v dalších třech barvách, ale upřímně řečeno, ty černé jsou jediné, které tak fajně sedí. V ruce svírám nejkrásnější a nejúžasnější kabelku na světě (ta barva) a celkový roztomiloučký dojem jsem dokonale pokazila "sněhulkama" :D (kdo umí, umí)

Sněhule - CCC, kalhoty + tílko - F&F, kabelka + šperk - H&M, cardigan- ???


Ne, že bych se přidávala do fanklubu sešlapaných sněhulkářů, ale...
Okay, budu upřímná. My ženy se neustále tváříme, že pobíhání na podpatkách je hrozně příjemné, že ty nové kozačky jsou nejlepší modní volbou, kterou jsme kdy učinily, 20cm jehly jsou jak papučky či letní superčuper sandálky jsou obuv, ve které bychom zvládly vylézt i na Mount Everest, ale...
Ne všichni ví (málokterý muž), že lodičky na jehlách jsou sice pohodlné jako papuče, ale jenom ve chvíli, kdy sedíme na gauči, nohy máme položené hodně vysoko a jsme omámené bublinkami ze šampáňa, které posrkáváme, abychom utišily bolest utlačovaných noh. Málokdo tuší, že za těmi perfektními kozačkami jsou několika hodinové masáže chodidel, 2 krabičky náplastí, litr alkoholu (užívá se o vnitřně) a několikahodinové pajdání jako postřelená slepice, protože boty jsou sice super, ale opět ne na procházku po obchoďáku či silvestrovskou tůru. Ač se neustále tváříme jako královny a chceme být co nejvíce stylové, za všemi těmi stylovými teniskami, balerínami, kozačkami, jehlami či žabkami stojí i nějaká ta bolest:)  Tak to je a nikdy to nebylo jinak. Máme to tak všechny, ale některé z nás si to prostě nepřiznají a i nadále budou postovat fotky o tom, že lodičky na ledovce jsou ještě praktičtější věc, než lepící páska (tu totiž považuju za vrchol dokonalosti - není nic, co by ji nešlo opravit).
Nejpohodlnější obuví pro všechny ženy (i pro ty, které se vydáváme za "modní blogerky"), jsou papuče, kecky či "sněhule" (ty fotky na instagramu jsou jen pro efekt a hezkou fotku). Proto mi snad odpustíte, že jsem se do Prahy vydala ve sněhulkách a připravila tak svého drahého o několikahodinové kňučení a hlavně zničenou páteř a kýlu, když bych ho po pár metrech začala nutit, aby mě - ten "Stokilový pytel brambor s korálky kolem krku" začal nosit na zádech :D - takže jsem vlastně udělala záslužný čin a zasloužila bych si nějaký ten řád bílé lodičky :D (vzpomínáte na díl Přátel, kdy si Monika koupila ty superdrahé kozačky? :D) 
Takže dámy, pokud si myslíte, že nosit sněhule je špatné, rychle na to zapomeňte - pro jednou se nic nestane. Pokud daná obuv vypadá čistě a udržovaně, je úplně jedno, co máte na nohách. Jsme jenom lidi a lidi musí chodit :D (až nám narostou křídla, tak u lodiček klidně zůstaňme)

EDIT: věta "Pokud daná obuv vypadá čistě a udržovaně, je úplně jedno, co máte na nohách" nebyla myšlena přesně tak, jak byla napsaná. Nepopírám totiž, že v některých situacích je třeba dodržovat určitý styl, určitý dress code, a je naprosto jasné, že na zkoušku se v něčem podobném nevydám, stejně jako na rande si taky vezmu hezčí a vyšší botky. Na ples patří elegantní lodičky a reprezentativní šaty, na hory zase pohorky. Sama se těmito pravidly řídím, a oblékám se i obouvám tak, jak vyžaduje situace. Ale nevidím nic špatného na tom, si na 2denní chozeni, obout něco, co připomíná sněhulky:)
A ano, nepopírám, že kvalitní super drahé boty budou asi trošku na jiné úrovni, ale bohužel toto není pravidlem. Mám i dražší a kvalitnější obuv, ale ne vždy bych mohla říct, že se v ni chodí jako v "papučkách":)






You Might Also Like

15 komentářů

  1. Kabelka je krásná. snehule nejsou můj styl, i když jim nelze upřít pohodlnost. Zimní boty mám s rozumným podpatkem i rovné a samozřejmě víc nosím ty bez podpatku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Wiki:)
      Pohodlné jsou a opravdu jsem je kupovala z nouze, když jsem potřebovala nějakou tu obuv, když třeba běžím do fitka nebo na rychlý nákup a kozačky se mi nechce vytahovat:)

      Vymazat
  2. Nejvíce mě z celého outfitu zaujala kabelka - taková by se mi domů také hodila! :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) KAbelku mám opravdu hrozně ráda. Nemůžu si pomoct, ale v H&M mají tašky opravdu povedené:)

      Vymazat
  3. 1. Sněhule patří do sněhu. Nepatří do metropole, kde v podstatě není sníh. Jejich název mnohé napovídá.
    2. Ano, boty na podpatku z Deichmanu za 299,- Kč nejsou pohodlné. Je to způsobeno větším množstvím příčin. Mimo jiné tím, že děti v Číně nemají obuvnické vzdělání a těmi malými ručičkami neumí sestavit dobře vyváženou botu.
    3. Když na podpatcích neumíš chodit tak, abys u toho netrpěla, beru to, je mi to líto, ale nevydávej to jako obecnou pravdu. Nejsi Carrie Bradshaw a nepíšeš pro The New York Star.
    4. Kozačky bez podpatku jsou taky obuv. Oproti sněhulím mají mnohé výhody. Například tu, že se nesešmatlávají a nejsou hnusné.
    5. "Pokud daná obuv vypadá čistě a udržovaně, je úplně jedno, co máte na nohách." K tomu snad ani nemám co říct. Jdu si vyčistit gumák.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes ve městě spatřeny zlaté a blýštivé sněhule... no až zrak přecházel...naštěstí vypadaly čistě a udržovaně...#zameOk #tochces

      Vymazat
    2. Děkuji za názor:)
      1. Dovol mi jen pár poznámeček - nejsou sněhule jako sněhule. Boty, které mám na nohách sice nazývám sněhulema, ale na horách by asi moc neobstály, proto jsem přidala uvozovky.
      2. Nemluvím o botach na podpatku z Deichmana. Mám i dražší, kožené a kvalitní boty a nemyslím si, že bych na podpatkách neuměla chodit. Ale ono když chodíš třeba 5 hodin, tak to zas tak příjemné není, ať jsou boty jakékoliv (mám i speciální kvalitní taneční boty na podpatku, a po několika hodinách tance nohy prostě bolí, i když jsou přizpůsobeny této aktivitě:)
      4. Nepopírám. Taky jich mám několik, taky je nosím. Ale někdy je prostě chci odhodit a vzít si něco jiného.
      5. Větu jsem trošku upravila, omlouvám se za nevhodnou formulaci, resp. nedopsání toho, co tím basník chtěl říci:)

      Nemyslím si o sobě, že jsem Carrie, ani že bych sepisovala knihu stylu. Pokud sis přečetla více mých článku, nejspíše sis mohla povšimnout, že celý tento blog je sepsán jako jedna velká dávka nadsázky a sarkasmu okořeněná přehnaným humorem. Neudávám modní trendy ani se o to nepokouším. Bože, jen to ne! Sepisuju svůj život a svoje pohledy na věc - pohled nezaujaté studentky, která píše pro svoje vrstevnice. Málokterá slečna jako jsem já, si může kupovat opravdu kvalitní boty za desítky tisíc, proto tento článek, stejně jako obsah celého blogu je hlavně teda určen takovému tomu studenskému období:)

      Přeju krásný den:)

      Vymazat
    3. Boha, co to je za argument s tou Carrie, za prvé je to smyšlená postava a za druhé, kdo dal proboha jí právo aby určovala styl nejen v módě, ale především ve vztazích a sexu, protože zrovna její názor na tyhle 2 oblasti je totálně zcestný! A my tu (ještě naštěstí) máme svobodu slova, tak si tu Kačí může psát co chce (vy samozřejmě taky, jen nechápu proč musíte hned psát tak útočně), ten článek nikomu nic nenutí. Nejen boty z Deichmanna šijou děti a víme to všichni, holt si ale prostě spousta lidí nic jinýho dovolit nemůže. I klasický kozačky se sešmajdaj a jsou pak hnusný, všechny boty se časem sešmajdaj a jsou hnusný. Myslím, že je zcela jasné, že článek je pojat s nadsázkou a humorem, tak není třeba hned být agresivní.

      Vymazat
  4. Sluší ti to. Přeju hodně štěstí u zkoušek, hlavně u té pondělní!

    neplecha na plechu

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k další zkoušce a držím palce s nadcházející.

    Vtipně a s nadhledem popsáno, dost mě mrzí, že se anonym výše chytil za slovo =D, ale od toho je to anonym ;)

    PS: skvělé tílko s puntíky!

    Krásné odpoledne,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. Budu drzet v pondeli palce! Gratuluji k uspechum. Cely outfit se mi libi. Libi se i tvuj blog a styl psani. Ja vlastnim boty povetsinou nepohodlne. Kdyz napisi o botach na podpatcich, ze jsou pohodlne, tak tim myslim, ze v nich par hodin dokazu sedet :-))) a ze v nich dojdu tech par kroku od domu k limuzine.
    Prima clanek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marti:) Jsem ráda, že se mnou někdo souhlasí. Některé boty jsou fakt peklo:)

      Vymazat