Instapost 1.5 Look back in time! Bye, 2015!

By 14:50

Čauky mňauky:)
Asi vám musí být jasné, že opět nic nestíhám. Články na blogu nejsou tak časté jako dřív, ale co se dá dělat. O zkouškovém prostě nikdy nic nestíhám a i když bych stíhat mohla, stejně trávím hromadu času čuměním do blba a dumáním o tom, zda může mít komár mrtvici nebo ptakopysk zánět močového měchýře. To už prostě k té prokrastinaci patří, že ano.

Blog už mám více než rok, a proto si myslím, že je super chvíle na to, abys shrnula, co se událo loni a čím byl pro mě tento rok významný:)

Ještě teda plánuju udělat shrnutí mých outfitů či kosmetiky, ale na mě musíte pomalu a postupně...jsem opožděná jako moje odhodlání se učit! :D




>>Diplomka? A to je jako co?
Začátek roku 2015 byl pro mě opravdu úmorný. Kvanta učení, stresů a vypitých litrů kávy (moje zuby mají stejnou barvu jako zuby osmáka degu, takže si nás občas někdo plete). Nicméně i tak to stálo za to, když jsem si splnila svůj kariérní sen a zvládla tu nejvíc nejtěžší zkoušku z trestního práva hned napoprvé. Takže hej hou, ještě teď jsem na sebe pyšná (asi tak jediné, na co můžu být pyšná) :D A vůbec nevadí, že třeba na takovou diplomku jsem ještě ani nesáhla nebo že mě ještě čeká 400 stran správního práva, které po dobu celého dne oddaluji, a pak v noci fňukám, že už jsou 4 ráno a mně ještě zbývá 60stránek (jsem masochista, jojo).


V únoru jsem si splnila další sen, když jsem šla na operu s docentem od nás ze školy (lístky jsem vyhrála v charitativní dražbě) a tak nějak si uvědomila, kam moje cesty budou směřovat poté, až vylezu ze školy:)



>> O tom, že v této branži jsem velké zvíře :D (pokud bych byla jediná blogerka na světě;)..
I pro blog to byl velice významný rok. Dostala jsem spoustu poutavých nabídek, zúčastnila se zajímavých akcí, seznámila se s novými lidmi - čau Anet! A hromadu času strávila s moji oblíbenou Luci a Veru.
Taky jen tak nezapomenu na filmový festival Jeden Svět, kde jsem se promenádovala s cedulkou "press" a připadala si hrozně drsně..skoro jako nějaká velká novinářka :D Za to rozhodně stála i Blogerka roku, kde jsem si tak nějak uvědomila, jak moc jsem tomuto blogovému světu vzdálená, a že blog vedu hlavně proto, abych se měla kde vykecat o průměrných problémech "vychechtané slípky":)

 
A co mě ze všeho potěšilo nejvíc, byla zkušenost, kdy jsem se stala vizážistkou (a modelkou) při focení pro univerzitní kolekci oblečení. Juch!




>>Love is in the air. Wear a gas mask!
Ani na vztahy to nebyl vyloženě špatný rok! Stále se totiž ujišťuji, že mám tu nejlepší zrzavou kámošku na světě, se kterou mě spojuje nejenom barva vlasů, infantilnost a tajné žraní, když se ta druhá nedívá, ale zároveň jsme obě podobné "ocasnice" zažívající podobné věci :) Takže když už ostatní na mě koukají jako na medvěda v teplákách, ona vždycky ví, o čem zas mluvím :D


A taky mám kolem sebe spoustu dalších úžasných lidí. Loni jsem se konečně rozhodla odstřihnout ze života ty, kteří mě vysávali, ničili, stáli za mýma depkama a pocity méněcennosti. A hned je život krásnější!! Papa, otravové! 


Nejosudovější byl pro mě asi měsíc říjen. Ještě teď mám před očima, jak stojím před rádiem a najednou kolem mě projede auto, ze kterého vystoupí vysokej fešák v perfektně padnoucím vohozu. Najednou se zastaví čas, fešák si začne prohrabovat vlasy a usmívat se a já tam stojím s otevřeným zobákem a slintám. Prostě typická scéna z amerických filmů, že ano :D Už jenom chybělo, aby si sundal tričko a začal mýt auto :D No dobře...do nového roku slibuji, že omezím ty americké romantické komedie. Každopádně fešák je teď můj a já mám ještě stále co dělat, abych si při pohledu na něj moc neposlintala tričko :D :D   (doufám, že toto nikdy nebude číst, nemusí o mně vědět všechno :D )


 

>>They tried to make me go to rehab...but I said no no no 
(and bought new handbag and lipstick...)
Jestli jsem loni něčemu totálně propadla, tak to jsou paletky očních stínů a dekorativka celkově. Vůbec nemám šuplíky napěchované kosmetikou, vůbec nemám přes 10 paletek, 50 rtěnek, 70 laků na nehty....etc :D Vůbec se netopím v dekorativce a nemám blbý pocit, že bych se měla jít léčit. Nenene. Jak se někdo mazlí s domácími mazlíčky, já se mazlím s paletkama očních stínů :D :D A taky s kabelkama. Takže když jsem v minulém článku psala, že je na čase začít omezovat nákupy a nejlépe nic nenakupovat, úspěšně hlásím, že už 6 dnů jsem nenavštívila žádnou hadrárnu ani drogerku! Juchůůů! (ale netvrdím, že mě doma nemusí držet v ohrádce jako pštrosa, abych se nezvedla a neletěla provětrat kreditku)



>>Kde je párty, tam jsem já...
Jestli byl na něco loňský rok bohatý, byly to kulturní akce. V únoru jsem to zahájila koncertem Eda Sheerana (je to nevěra, když si do diáře kreslím srdíčka a plánuju svatbu?), následně jsem šla kouknout na Ondřeje Brzobohatého (další srdíčka a další svatba), parádně si užila Beerfest s Mandrage, Ine Kafe, No Name, pak taky nějaké ty Moravské hrady, retro párty 90. let v Brně...opera, plesy, srazy, párty...no, prostě pořád něco. Taky jsem se zamilovala do tance a odmítala se bavit o čemkoliv jiném a podlehla jsem karaoke party :D



A to nemluvím o tom, že jsem si splnila dlouhodobý sen a zamířila s drahoušem do Prahy na Vánoční trhy! #láskaJakHrom Juch! Stává se ze mě kulturní "vychechtaná slípka" a dokonce už i dobrovolně opouštim své domoviny a ochotně navštěvuju nová místa! (ale to, že bych odjela na půl roku na Erasmus, jsem si prozatím rozmyslela...na takové změny a opouštění konfortních zón ještě stále nejsem připravená:)




Je fajn mít kolem sebe stejně retardované lidi jako jsem já:) Ať už je řeč o kámoších, tak i o drahoušovi.
Jediné, co nás tíží je láska k divným věcem a xichtům, spaní v party kloboučcích (dva dny po párty), dělání selfíček pořád a stále a nošení maminčiných šál - viď, brouku? :D



Celkove hodnotím rok 2015 jako velice zdařilý a o to víc se tesim, co přinese 2016!!

A co Vase ohlédnutí se v čase??

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Je vidět, že jsi se minulý rok dobře bavila. A tak to má být! Nechť je i ten další plný super selfíček. No a mámě kup nějakou šálu a bude ti je i nadále půjčovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Ano, Marti! Loňský rok byl bezva :)
      To se šálou je spíš problém přítele (když zapomíná na tu svoji, ale ráda mu to poradím :D

      Vymazat
  2. Ale jako, dobrej rok, no ne? =D
    Přeji, ať je tento ještě lepší, ať je plný skvělých zážitků a radostných chvil a ať to se školou dopadne na výbornou! ;)

    Michael
    MesHommes.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Michaeli:) I tobě přeju úspěšný rok:)

      Vymazat
  3. Skvělý post, je vidět, že sis rok 2015 pořádně užila. To já raději hodnocení dělat nebudu. Sice jsem úspěšně dokončila školu, ale pak se můj život odehrával jen okolo práce, která mě, ale moc baví a vlastně jsem si založila blog..:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj rok 2015 byl zajímavý. Všechny události které jsi zde zmínila si pamatuji v článcích. Zase jsem se skvěle pobavila a držím ti palce se školou. Ať je to těžké jak chce "vychechtaná slípka" to určitě dá :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je vidět, že jsi prožila spustu srandy! Tak ať prožiješ tak skvělé okamžiky i v novém roce! Držím palečky se školou!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji tě podctivě a všude a tak jsem si už pomoci tvých příspěvků a všeho všímala, že si docela užíváš. Opravdu jsi měla parádní rok, jen tak dál i v novém roce ;)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem s tímto rokem taky spokojená :) HLavní pro mě bylo, že jsem dokončila bakalářské studium. A taky jsem se podívala do Londýna a zajela si na skvělý víkend s kámoškou

    OdpovědětVymazat
  8. Moc všem děkuji za tolik krásných a pozitivních komentářů. Velmi si toho vážím :)))

    OdpovědětVymazat