Photodiary 1.0 The best Chrismas ever! #happy

By 13:23 , , , , , , , , , , , ,


Nemůžu si pomoct, ale letošní  vánoce měly svoje kouzlo. Když jsem v létě říkala, že bych chtěla vánoce strávit někde v tropech (Thajsko, Dominikánská republika...), nějak jsem nečekala, že se mi to opravdu splní - letošní vánoce byly poněkud tropické. 14 stupňů a slunečno.

Letos jsem vánoce slavila vlastně dvakrát. Ve středu s přítelem (který mi uvařil štědrovečerní večeři ♥ mňam! #koupuSeVBramborovémSalátu) a ve čtvrtek s rodinkou. Nicméně musím říct, že jsem si letos splnila všechny body toho, co musím stihnout před Vánoci (viz. minulý post) - hlavně teda "ztrapnit se při nějakém zimním sportu". Jak jste si už asi všimli, nejsem sportovec. Teda pokud se mezi nejlepší sport neřadí kafe a dort. Tančím, občas fitkuju a všude chodím pěšky (pokud nejedu transkou:). Nicméně jsem se rozhodla, že svému drahoušovi udělám radost, a tak jsem s ním šla dobrovolně bruslit. Tuto aktivitu jsem naposledy dělala tak před 18lety, takže si asi umíte představit, jak úžasně to muselo vypadat :D Po 4 pádech (dvou společných, protože se občas stane, že vás pytel brambor - čti "já" prostě převáží), naražené dlani (existuje takové zranění?) a modřině na zadku tak velké, že ležet se nedá, sedět se nedá a ohýbat se taky není pohádka, musím říct, že jsem úplně unešená. Už úplně vymýšlím, kdy zas nazuji brusle a půjdu se veřejně ztrapňovat, protože to je vlastně hrozná pr*el (zvlášť když vás bolí pr*el) a taky romantika, když bruslíme hezky za ručičky, vedle sebe...a najednou se ztratím.. Pak se stačí jenom ohlédnout za sebe na zem..a hle..už se tam válím jak lopata na staveništi! #TakovouHolkuChceKaždej



Kromě neskutečně dokonalé večeře a programu, jsem od drahouše taky dostala dárky. Hromadu dárků. Asi tolik, jako od celé rodiny dohromady. Takže ještě teď vesele "ochám a uchám" a se vším si si pořád dokola "hraju" (okay, s poukázkou do ZOOTu se asi moc nepomuchlíkuju, ale ten plyšový medvěd mi to všechno dokonale vynahradí) jako malé fakanče:) #NejlepšíMužNaSvětě.

On bývalý hokejista, já princeznička :D

Rodinná párty :) Zatím se držím a na ten zbytek bramborového salátu, který je v ledničce nemyslím :D (že by první nepřežrané Vánoce?)





A co jsem na Vánoce vlastně dostala?

S přítelem jsme se vzájemně obdarovali plyšákama - já jemu dala opici Gustava, která má vlasy jako on, on mně medvěda Henriho Fifina♥ 


Kosmetiku jsem si objednala sama na dekorativka.cz, sáhla jsem po paletkách Sleek a Makeup Revolution, po mono stínech Milani a E style, laku na nehty ve vínovém odstínu E style, po rudé rtěnce Milani, tvářenkách od W7, mono stínech a top coatu od Jordana. Určitě čekejte pořádnou dávku recenzí, protože většina produktů je u mě poprvé. Se značkami Sleek, Milani, W7 ani Jordana jsem doposud žádné zkušenosti neměla :)


Letos jsem si dárky vybrala a nakoupila sama, takže jsou to všechno věci dle mého gusta♥
Dále jsem pak dostala oblečení - šaty, svetry, kabelku a dva parfémy (Moji nejoblíbenější Ninu Ricci - Ricci Ricci & Escada - Island Kiss).

Jak tak na to koukám, letošní dárky se nesou v duchu dvou barev - vínové a petrolejové :D


Tyto květinkové šaty z New Yorkeru jsem už na sobě měla (na jedné minizkoušce ve škole), ale i tak mě čekaly pod stromem:)


Opět ta petrolejová - šaty jsou bez ramínek, a po kolena (moje mamka tančí oslavný tanec, že konečně budu nosit taky něco, z čeho mi neleze půlka zadku :D ). Koupené v nové kolekci Reserved.


A jako poslední tu máme moje kabelkové miláčky ♥ Obě jsou z H&M. Vínovou krásku už vesele nosím nějaký ten pátek, petrolejka měla být původně mamčina, ale pak taky dostala k Vánocům kabelku, takže je teď moje :)


A co vy a vaše Vánoce?:)

You Might Also Like

13 komentářů

  1. Kabelky jsou hodně pěkný :) I skvělá kosmetika
    A plyšáci jsou roztomilý, já dostala letos malého medvěda od kámošky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasne darecky jsi doatala, uz se tesim na recenze kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uuuuu, obrovská "závist", samozřejmě v dobrém :) Tu petrolejovou kabelku jsem dnes viděla na jedné slečně a přemýšlela, odkud je, tak dobře, že už to vím :D Dekorativka je žrout peněz, to znááme. A na ledě ti to moc slušelo, a ten popis je neskutečně vtipný :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné dárečky, skvěle psaný text... jako vždy mě bavíš Kejt a přeji krásný zbytek vánočních svátků a jen to nejlepší v následujícím roce! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky, ty šaty jsou boží, určitě se do Reservedu pujdu na ně podívat. Bruslení mě baví ale letos jsem si na ně ještě nestoupla.

    OdpovědětVymazat
  6. Super darčeky:) tie kabelky sú krásne a plyšaci rozkošní!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kabelky jsou úžasný! Rtěnku od Milani mám dlouho na wishlistu :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  8. Hodne pekne darecky, take mam clanek na toto tema. :-)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  9. taky už se dlouho chystáme jít bruslit, takže v lednu už fakt musíme :) uplně mě to nalákalo...

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne darčeky! Tieto Vianoce boli tropické aj u nás, no onedlho už má aj snežiť, ako som počula :))

    OdpovědětVymazat