When autumn leaves start to fall - Wishlist

By 9:30

Dobré ráno, koťátka! (ehm :D )

Podzim už je v plném proudu, a tak se začínám pomalu, ale jistě vybavovat i taky něčím jiným, než jen černými tílky (taneční partner se mě už dokonce ptal, kolik jich mám a zda nosím taky něco jinýho), sukýnkami pod zadek a kraťáskami, které jsem nosila jak v největších vedrech, tak i teď, na podzim (ano, tvářila jsem se, že je mi hrozně teplo, ale ve skutečnosti jsem ve svoji hlavě volala maminku a tatínka!)
Letos u mě frčí barvy jako černá (a kdy mě tahle barva nebere??), vínová, šedá, ale i hnědá (ale ta jen v omezeném množství, které je prozatím v mém šatníku dostačující).
Vínová byla v kurzu loni, proto ji začínám milovat letos (logika, ne?). Wishlist obsahuje i věci, které jsem si už stihla na(ne)štěstí pořídit! (studentský účet pláče, já se raduju - nikdy nemůžeme být šťastní všichni, že ano)




  • Podzimní kabát/bunda -> ono když člověku začíná mrznout zadek v koženkové bundě, a to takovým způsobem, že ani koberec místo šály nezahřeje, je na čase s tím něco udělat..
  • Vínová kabelka -> Ono řekněme si na rovinu, mám 2 krabice plné kabelek + další kousky různě poházené po bytě, co bych ale potřebovala, je elegantní dostatečně velká burgundy kabelka, která má tvar, vypadá dobře a hodí se téměř ke všemu. (Konečně by mi třeba spolubydla přestal říkat, že tu svoji šedou tašku tahám pořád a všude >>KLIK)
  • Taneční boty -> nejlépe černé a nejlépe s otevřenou špičkou.
  • Netradiční bodycon sukně -> a (asi) by neměla být černá. Něco, co by se perfektně hodilo na tančení a zároveň  na běžné nošení.
  • Šedé kozačky -> Při uklízení skříně, jsem přišla na to, že 70% mého šatníku zabírají černé věci. Chce to změnu a šedé kozačky pod kolena.
  • Černé kalhoty s vysokým pasem -> ty už ale naštěstí mám! Sehnala jsem je v F&F a jsou perfektní. S kalhotama to je vždycky boj. Ale konečně jsem našla kus, který mi nepadá, je mi dobrý přes stehna a nemusím si ho pořád popotahovat! Hurá! 
  • Vínové slipony -> Ano, jsem s tou vínovou už hrozně otravná. Já vím. Jenom co začalo venku mrznout, vytáhla jsem všehchny sliponky ze skříně a téměř nic jiného už nenosím. Kozačky? Ne, díky.
  • Pončo -> Asi v tom budu vypadat nejsměšněji a nejheůzostrašněji na světě, vzhledem k tomu, jaký mám typ postavy, ale...
  • Vínový klobouk -> taky splněno! Juchůů! Je z C&A a vidět ho můžete >>V TOMTO postu.
  • Šedý nařasený a poněkud teplejší cardigan -> taky splněno! Takko a jeho slevičky mě zachránily!! Vidět ho můžete na mém INSTÁČKU
  • Vínové kotničkové boty -> Jedny jsem si už vyhlídla - v camaieu, ale v Olo nemají moji velikost, tak to za týden zkusím v Ostravě. Šalala... 
A co vaše podzimní přání?

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Ponča bych si také ráda nakoupila, vypadají skvěle a myslím, že sluší každému (co jsem tak viděla) tak bude slušet určitě i tobě :) Sukně vypadá taky hodně dobře :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  2. Burgundy barva je must have na podzim, já mám na wishlistu furt nějaký klobouk , ale furt jsem nenašla ten pravý :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Klobouk chválím a ty do těch šedých kozaček určitě jdi ! <3 :))))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moje podzimní přání? mraky svetrů, kardiganů a hlavně zimní bunda, kozačky splněno a kalhoty ve vínové barvě taky (to jsem se inspirovala tebou :D). Jinak až si budeš kupovat kabát, tak dej bacha aby byl fakt teplý, já mám zimní a mrznu v něm stejně jak v kožené bundě xD. BTW. do těch kozaček bych šla také. Moc se mi líbí :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký wishlist. Ten můj se pomali daří i odškrtávát. Jenže jsem v pátek navštívila Primark a asi se tam ještě vrátím, chudák peněženka i když se snažím nakupovat s rozumem, občas to nejde.

    OdpovědětVymazat
  6. Jooo, tak z Tvého wishlistu bych brala všechno hned :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super wishlist! Ten šedý cardigan je super, na mém wishlistu (nebo spíš must have) jsou boty na podzim/zimu, asi chelsea boots!

    OdpovědětVymazat
  8. Ha, zrovna jsem sepsala článek na stejné téma, kouknu k tobě a ... :D krásné věci, vidím, že nejsem sama, kdo ujíždí na vínové barvě :)

    www.lettertomywardrobe.blgospot.com

    OdpovědětVymazat