Outfit 6.5 Writing's On The Wall

By 9:43 , , , , ,

Čauky mňauky!

Posílám olomoucký pozdrav a poctivě se připravuju na vítání Prahy/Brna v Olmíku:) Dneska totiž za mnou přijede drahá Anet :) a máme spolu naplánovaný tour de shop & tour de food :D //pěneženka páchá sebevraždu, váha se raději dobrovolně rozbije, kalhoty praskly//

Jinak musím říct, že můj společenský kalendář se poslední dobou nějak plní - pořád se u mě něco děje (a já si to hrozně užívám). Třeba jenom za víkend jsem toho stihla tolik, co jindy stihnu za týden :) Mimo jiné jsem taky byla v kině na nové bondovce Spectre a musím říct - zamilovala jsem se do ni. Nechápu, jak je možné, že mě berou filmy jako je tento - střílečky, krev, násilí, absolutně nereálný děj....ale je to tak. I když se stále nedokážu ubránit srovnávání se Skyfallem, který mě bavil přece jenom o kousíček více. Už jenom kvůli roli záporáka, kterou ztvárnil Javier Bardem, kterého upřímně řečeno považuju za vůbec nejlepšího filmového záporáka poslední doby (bavil mě ještě víc než Heatherovo pojetí Jokera..a to je sakra co říct!)!!
V nejnovějším díle mě trošku zklamala i Bondgirl (přece jenom jsme zvyklí na exotické krásky, že ano) a úvodní písnička numero uno pro mě stejně navždy bude Skyfall od Adele. Ale toto jsou už jenom takové drobnosti. I tak rozhodně doporučuju na film zajít!:)

A co vy a bondovky? :)

Co se týče outfitu, všechny z těchto věcí jste už na mně mohli vidět (kromě bot). Sukni jsem si hrozně oblíbila a nosím ji fakt ráda, i když mě trošku štve, že se nahoře tak roluje (ale všimla jsem si toho až poté, co jsem viděla tyto fotky). 


Klobouk - C&A, boty - Lasocki, sukně - Lidl, tílko + bunda - New Yorker, kabelka - Marco Tozzi, svetr - ???















You Might Also Like

15 komentářů

  1. S tou Bondovkou si to vystihla do bodky:) Moje slová:)) Javier bol famózny, Skyfall kúsoček lepší a výber bondgirl ma tiež trošku prekvapil, no napriek tomu som si film užila a už teraz sa teším na ďalší:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ANO! Teď jsem v tom rozpoložení, že bych další bondovku chtěla nejlép hned! Chybí mi pokračování! :))

      Vymazat
  2. Jéé, moc ti to sluší:) ten klobouček je úžasnej!
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukně je fakt krásná :) Moc Ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Film bych ráda viděla. Jen jsem měla raději ty s Brosnanem. Sukně je moc hezká a podle mne by víc vynikla s tričkem tak nějak dovnitř nebo jen nahrnuté k sukni, prostě aby byla více vidět. Bezvadně ladí s krásným kloboukem.

    OdpovědětVymazat
  5. Presne takýto klobúk som zháňala dokonca aj v takej farbe :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě ten klobouk Kači moc sluší :) Úplně nejvíc se mi ze všech kousků, co máš na sobě líbí sukně. S Anet si užijte nakupování a dobroty, já byla hned z rána taky nakupovat

    OdpovědětVymazat
  7. ty boty vypadají hrozně super! a hrozně ti závidím nošené svetříků a silonek! :D

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to sluší! a na tu bondovku jsi mě asi nalákala! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Great looking outfit!! Love that skirt and hat!! You look gorgeous darling!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja mám bondovky rada a tvoj outfit je úplne super, veľmi ti to pristane :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat