Outfit 6.4 Never let the autumn go!

By 11:08 , , , ,

Přeju krásnou středu:))

Moc často se mi nestává, že bych seděla nad příspěvkem, zírala z okna a nevěděla, o čem psát. Každý můj článek, který napíšu je buď vymyšlen dopředu, nebo když popadnu „papír a tužku“, hned se spustí tok myšlenek. Jenže poslední dobou mi přijde, že si nějak nedokážu srovnat myšlenky. Vždycky sem byla zvyklá mít ve všem pořádek (pečlivka! – Jak by řekla Martinka), i názory a myšlenky měly svoje pomyslné místo, ale rázem mi přijde, že jakákoliv uspořádanost (ať už v životě nebo čemkoliv jiném) mi je naprosto vzdálená. NEEXISTUJE.

Škola, kterou jsem (vždycky) milovala, užívala jsem si ten pocit, že něco vím, že jsem se něco naučila a hlavně, že to, co dělám, mě hrozně baví, mi najednou připadá nedůležitá (pro tuto chvíli). Za nic na světě se nejsem schopna věnovat učení, a zatímco jsem dřív naprosto šílela z toho, že ke státnicím půjde až na podzim, teď mi to přijde naprosto přirozené a rozumné. Nejraději bych si celou tu školu protáhla ještě o nějaký ten rok, jelikož je pro mě absolutně nemyslitelné, že udělám státnice, zapadnu do advokátky jako koncipient a můj život, jak ho znám doposud, skončí. Zahalí se černou tmou a já nebudu mít na nic čas. Ani na kamarády, ani na vztahy, ani na zábavu a už vůbec ne na blog a mé časté vylévaní srdíčka (řekněme, že ještě nechci dospět a být rozumná :) Zasekla jsem se totiž v období Ikeáckých plyšových prasátek, animovaných filmů a infantilních vtípků, ve kterém mi je tak krásně, že nikam jinam teď nechci)

 Kabelka + boty + náhrdelník - H&M, tričko - Lidl, bunda + jeany - New Yorker, brýle - Dolce & Gabbana

Přijde mi, že teď je všechno tak jak má být, dělám věci, které mě baví, jsem s lidmi, které zbožňuju, dokázala jsem se odprostit od všech těch, kteří mě akorát stahovali dolů, přestala jsem věřit na pohádky a na nereálné konce (po boku nereálných princů), přestala jsem se stresovat, že se někdo doslechne o mém blogu a konečně si i přiznala, že jsem prostě tvor, co má sklony k teátralnosti a chce být vidět:) Ano, moje podivné vylévání srdíčka nejspíše zní jako totální klišé, ale co nabrečíme. Taky si tu přece musím občas pobrečet ;)

Přijde mi, že jsem konečně spokojená a žiju!! A škola UŽ není první a jediná priorita v mém životě. (Ano, věřím, že toto by chtěl slyšet každý rodič, jehož dítě má před státnicemi, takže doma to říkat nebudu, slibuju :D)



A co bych řekla k outfitu? Snad jen, že miluju vínovou v kombinaci s hnědou a černou. Tričko na mně vidíte poprvé, a určitě ne naposled, jelikož jsem si tuto "Lídlackou" módu dost oblíbila:) Na to, že oblečení prodávají za pár šupů, tak je poměrně dost kvalitní a pěkné (i když věčně bojuju s velikostí - trička velikosti 36 jsou povětšinou velká a krátká, kalhoty moji velikosti jsou zase malé a ve svetrech se člověk tak trochu topí! Ale jakmile najdete něco, co vám sedí, tak to pak stojí za to!:)








A co vy a nákupy (oblečení) v Lidlu?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Myslím, že až nastoupíš do práce nebude to tak hrozné jak se může zdát. A i kdyby to bylo náročné, vždycky budeš mít víkendy a dovolenou :-)
    Já bych nejraději pracovala z domu

    OdpovědětVymazat
  2. To tričko je krásne a túto vínovú farbu mám tiež rada, hľadám nejakú takú sukňu, ale nedarí sa mi zohnať strih, ktorý by mi sedel. Koniec školy je pomerne nostalgická záležitosť, ale ja som práve po škole ožila, mám pocit, že mám konečne čas na kopec vecí, na ktoré som počas školy čas nemala, pretože som sa musela učiť. Teraz sa učiť nemusím, čiže si viac užívam, tancujem, spievam, bavím sa, chodím von a v práci sme tiež samí mladí ľudia, takže nič sa vlastne neskončilo, len nám odpadla tá nemilá povinnosť večne sa učiť a na niečo sa pripravovať, robiť kopec projektov a prezentácii a bla bla. Neviem, škola bola fajn, ale teraz sa cítim voľnejšie a lepšie než kedykoľvek predtým. Školou sa život nekončí, takže sa neboj. A stíham aj blog, hoci posledné dva týždne mi akosi chýba inšpirácia, včera sa mi zdalo, že už aj niečo napíšem, no zase nič. Asi vina počasia.

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný outfit, sluší ti to :) Líbí se mi kombinace bot a kabelky!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ten první odstavec jako bys mi psala z duše..jen mě to trápí už od července..a pořád se to nějak moc nemění k lepšímu..netuším, co je zle..achjo..snad se to do konce roku zlepší nám oběma =)
    A ty fotky v popadaném listí, no není podzim prostě nádherný? =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. Wonderful styling with this outfit! Love the color combination!! You look absolutely gorgeous and your hair is amazing!! Wonderful work beautiful lady!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta kabelka je moc hezká, má zajímavý tvar :-)

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  7. Teda, ta kabelka snad byla vyrobená přímo k tvým vlasům :) nádhera!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  8. já bych už tak trochu státnice brala, místo toho začínám od začátku a zdá se to jako dlouhá doba.... :)
    Outfit máš krásně sladěný. Tyto barvy ti moc sluší.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný outfit! Sluší ti to! Někdy je třeba si užívat. Já jsem z vysoké v Olmiku odešla a nikdy jsem nelitovala, pak jsem to dohnala dvěma zahraničními. Ovšem ty to dokonči!

    OdpovědětVymazat
  10. Super outfit na jeseň ako stvorený. Naozaj sa ti vydaril a veľmi sa mi páči tá kombináci čiernej a vínovej farby.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezky si to napsala. Jako vždy ti to sekne..:)

    OdpovědětVymazat
  12. Tato kombinace se mi hodně líbí :). Já si vždycky prohlížím leták z Lidlu a říkám si, jaký krásný věci tam mají. Teď jsem ale v takovým procesu šetření,takže se jen kochám a neutrácím. Ale slyšela jsem na Lidl samou chválu, takže bych se těmto nákupům taky nebránila, Lidl mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kači, úplně ti rozumím! Na jednu stranu se nemůžu dočkat května, kdy (snad)) odstátnicuju a dám škole navždycky sbohem, ale na druhou stranu se děsím toho, co bude. Zatím si totiž nedokážu představit, že najednou bude všechno úplně jinak. Ale držím nám oběma palce! :)

    www.lettertomywardrobe.blogpsot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Stejný svetřík mám doma a nemůžu si ho vynachválit :-). Jinak prosím pokračuj ve svém "vylévání si srdíčka" tady na blogu, neboť mě tvoje články prostě děsně baví a v tolika věcech se úplně vidím :-D!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Kači, jsem ráda, že se máš skvěle :) A neboj, z Ikeáckých plyšových prasátek, animovaných filmů a infantilních vtípků se určitě špatně vyrůstá všem, ještě máš čas :D :)

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi ti to svedčí a tá kabelka je pecková :)
    Pozývam ťa na svoju prvú giveaway: http://drewsbeauty.blogspot.sk/2015/11/moja-prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat