Outfit 6.3 Don't tell me, how to live my life!

By 9:00 , , , , , ,

Přeji krásný čtvrtek!

Víte, přemýšlela jsem - nad svým životem, nad blogem a nad tím, jak moc se můj život změnil od té doby, co tuto instantní krásu píšu. Hmm... změny zaznamenávám, ale spíše v tom ohledu, že pracuju na svém stylu oblíkání, na svém jídelníčku (díky Instáče jsem se naučila jíst ovoce a více zeleniny, omezit mekáče a naučit se vařit a péct :) a taky v tom, že se už nehroutím ze všeho lehce negativního, ale naučila jsem se mít ráda sama sebe a přestat řešit kraviny. Co se ale nezměnilo, je moje osoba jakožto celek, a tak si vlastně říkám, že nikdy nemůžu být ta správná česká blogerka, "ve které by někdo viděl svůj vzor". 

1) Nikdy nechci žít život z obrázku - ono je to velice hezké, když projíždíte stránky některých slečen, které jsou plné drahých kytic, každodenních zákusků, oslav narozenin a párty ve stylu významných cukrářských značek, drahých kabelek, hodinek a potravin z luxusních obchodů. Jenže já jsem úplně normální holka, a tento styl života mě udělat šťastnou nedokáže. Kabelka za pár stovek mě udělá stejně, ne-li více šťastnou, než taška za tisíce, která zrovna letí. Potraviny Mark & Spencer mi sice připadají strašně stylové (ach ty obaly), ale nejšťastnější jsem stejně v Tescu, Lidlu nebo v Bertíkovi, který mám za barákem (fotit vám rohlík z Tesca asi nebudu, že jo! A kupovat si vaničku malin jen kvůli štítku M&S (a fotce na IG) mi přijde šílené). I když nepopírám, že některé potraviny opravdu lepší jsou - ale říkám si, že nemusím zkoušet a mít všechno, že ano;) V tomto ohledu jsem poměrně skromná holka.

Klobouk - H&M, kraťasy - New Yorker, svetr - Lindex, náramek - C&A, kabelka - Sinsay, slip-on - Camaieu


2) Nedodržuju žádnou speciální stravu/dietu... jím všechno, pořád a ráda. Sacharidy jsou moji nejlepší kámoši, s tukama si tykám. Miluju saláty a pocit, že jsem odolala, a nesnědla celou Milku, ale s tímto žít věčně nedokážu. Není nad pořádný kuřecí řízek, kravské mléko a lepku plné těstoviny. Ostatní neodsuzuju, ale zároveň se nenechám do něčeho psychologicky tlačit:)

3) Nenosím tenisky na běhání k šatům... a vlastně k ničemu. Styly kombinuju hrozně ráda (viz tento outfit, který jsem pojala jako kombinaci více stylů), ale jak se říká "ocamcaď pocamcaď". Tenisky stále považuju za sportovní obuv, a když nesportuju ani nechodím po tůrách, příjdou mi zbytečný.

4) Nekamarádím se se super známýma blogerkama... osobně neznám žádnou. Do mého života totiž patří lidé, kteří tady byli kdysi a jsou tu i teď. Seznamování se pomocí blogu je sice krásná věc, a taky díky němu vděčím za některé slečny, se kterýma si teď fakt rozumím - Luci, Anet, Veru, ale není to pro mě priorita a s těmito slečnami mě spojuje daleko víc, než jen výhodná blogová spolupráce a vzájemné se doprovázení na blogerské akce. Řekněme, že když jdeme na kafe, řešení blogových věcí je až jedním z posledních témat, co spolu probíráme.



5) Nekývnu na každou spolupráci - blog beru jako koníček, snažím se na něm prezentovat svůj život a můj život není o spoluprácích, o tom, že potřebuju všechno dostávat a všemu dělat reklamu. Nedám se koupit. Souhlasím pouze s tím druhem spolupráce, který se přímo mé osoby týká a je mi blízký. Focení, móda dle mého vkusu, kosmetika, kterou mám ráda. O nic, co bych nebyla já, nemám zájem.

6) Nejsem závislá na běhání, fitku ani na cvičení. Dělám to, když mě to chytne (už mě to zase pustilo), ale že bych z toho byla odvařená a všem to doporučovala - to fakt ne :D Ať si každý dělá, co chce! Miluju společenský tanec, ale ten českou blogosférou moc nehýbe.

7) Piju alkohol a chodím na párty. #Noaco! Nevyšiluju z každé skleničky vína, kterou vypiju a nebrečím nad škodlivostí vodky. Kalorie jsou mi fuk, když se chci napít, tak se napiju. Když se chci opít, tak se opiju. Když chci do klubu, tak prostě jdu! Nestydím se za to! Nedělám to sice zas tak často, ale taky nesedím stále jenom doma, protože jsem prostě extrovert a potřebuju se "předvádět".

 

8) Netvrdím, že jsem nejšťastnější holka na světě, optimista, a ve všem vidím jen růžové poníky s duhovými vlásky (jak by řekla moje drahá TERI). Vím, že svět není růžový a vím, že jsem realista s opravdu silnými sklony k pesimismu. A i když asi často působím hodně vesele, a že mám všechno na párku, blbé nálady, sklony k depkám a nedostatečné sebevědomí jsou mi taky blízké a nestydím se za to.

9) Blog pro mě není všechno... miluju ho, miluju výzvy, psaní článků, focení. Ale stále to je pro mě jenom koníček, který ale nenechám zas tolik zasahovat do svého života. Prvotní je pro mě to, co žiju, blog je až věc druhá, ve které shrnu to, jak žiju. Nenechám blog, aby diktoval můj život:) Nechávám život diktovat můj blog.

 

Shrnuto, podtrženo. Jsem svá. Žiju si stále ten stejný život, miluju pořád to stejné a věci mě zas tak šťastnou nedělají, pokud nemají nějaký zvláštní původ (kytka od přítele, dárek od kamarádky..).  
Pravé štěstí naleznete v nějakém okamžiku či v člověku a ne v luxusu. Značky jsou mi ukradené zaprodávat se odmítám a občas mi přijde, že irituju až moc velké množství lidí svými názory! :D #Noaco. Stojím si za svým a vy byste měli taky! Není nic nudnějšího, než průměrnost a život, který žijete jen naoko - žijte okamžikem a tím, jací jste vy, a ne tím, jak by to vypadalo či jak by se to čtenářům co nejvíce líbilo:)

Jasně, že bych s blogem chtěla někam prorazit a stát se známější, něco dokázat, ale měnit sebe či svoje chování nebudu:) 

Tímto článkem NIKOHO NEKRITIZUJU, NIKOHO NEZMIŇUJU ani se do NIKOHO NENÁVÁŽÍM! Každý si to přeberte jak chcete:) Já pouze mírumilovně konstatuju skutečnost, kterou vídám na desítkách blogů a kanálů!

Pac a Pusu :-*










Článek byl sepsán ve spolupráci a vzájemné konzultaci s http://lostincyprus.blogspot.cz/

Btw: Článek nemá žádnou souvislost s tou zahraniční blogerkou, která se rozhodla ukázat pravdu o sociálních sítích!!  Článek jsem měla napsaný několik dní předem, jenom jsem jej uveřejnila až teď (špatné načasování). O dané blogerce vím pouze z doslechu. Nijak víc jsem ji nezkoumala :)))

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. AMEN :)

    pod článek můžeš napsat ve spolupráci s lost in cyprus, protože nemůžu víc než souhlasit, ale to ostatně určitě víš :)
    upřímně jsem zvědavá na reakce, protože jak se říká potrefená husa nejvíc kejhá (stále si vzpomínám na článek o věcech, kterým nemůžeš přijít na chuť že.)

    jinak mám tvůj blog opravdu ráda - prakticky jediný, který navštěvuji pravidelně. určitě je to ovlivněno tím, že tě znám od 4 let? (??nebo od kolika) a vím, že tak jak se prezentuješ na blogu, tak to seš opravdu ty :)

    keep going :)

    už se na tebe těším!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Po našich sáhodlouhých konverzacích jsi opravdu kus moji inspirace k sepsání :)
      Děkuji ti Teri, jsem ráda, že to takto vnímáš. Je super mít vedle sebe člověka, který mě tak zná a dokáže mě posoudit více, než kdokoliv jiný!

      Už se na tebe těším! Vánoce jsou naše!

      Vymazat
  3. Bezvadný článek, hltala jsem každé slovo a téměř pod každé slovo se můžu podepsat i já. Je skvělé, když blog dělají holky, který nepřerostl přes hlavu a jsou pořád své. Mimochodem moc pěkný outfit, opět a zas. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Missy! Nesmíme se nechat "přerůst", ale zůstat své ;)

      Vymazat
  4. Moc hezky clanek! Jsi sympaticka! Jen tak dal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji:) Vážím si toho. Zvlášť od tebe:)

      Vymazat
  5. Tvůj blog mám rád, člověk si totiž při něm i něco počte..něco, co nepustí za pár sekund z hlavy..

    Jen by mě zajímalo, jestli je to psáno v reakci na tu australskou teenagerku, která na všechny hraje habaďůru, protože co jiného se pod jejím ubrečeným výlevem skrývá než dobře promyšlený marketing? =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jsem ráda, že můj blog bereš jako možnost si taky něco přečíst;) jsem za to ráda! :)

      Nene, článek jsem měla napsaný už před několika dny, dneska jsem upravovala pouze pravopisné a stylistické chyby:) Ale jak tak koukám, asi jsem si to blbě načasovala:) :D

      Vymazat
  6. Skvěle napsané :) Buď svá i nadál . Hodně se mi líbí fotky, outfit, fotila jsi na něco jiného než doteď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, spíš nám hodně dobře vyšlo světlo. Jinak jsem byla focena na zrcadlovku od Verči.
      Jindy se fotím buď mobilem, nebo taky zrcadlovkou, ale hrozně záleží na světle :)

      Vymazat
  7. Pekne napísané, páči sa mi, že ostávaš sama sebou, tak by to malo byť nech človek robí čokoľvek. A tiež sa mi páči, že si spolupráce vyberáš a nedáš sa kupovať, robím to rovnako, nie som tovar, ktorý si môže niekto kúpiť a môj blog nebude nejaká stránka pre reklamy. Tiež jem čo chcem, so zeleninou a ovocím sa stále príliš nekamarátim, ale čo narobím, snažím sa, no nejde to tak ľahko. A doslova nechápem ten moderný trend vraj zdravého stravovania - bez lepku, bez soli, bez cukru a bla bla bla, nepochopím takých ľudí, v mojej práci je takýchto indivíduí dosť a úprimne im nerozumiem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano:) K tomu bych jen řekla...naše babičky byly na lepku téměř závislé, všechno se dělalo na sádle a pekly se domácí buchty! tak co se teďka tak se vším vyšiluje?:)

      Vymazat
  8. člověka formuje život, mění se mu priority, známí, přátelé, ale vždycky je důležitý zůstat nohama pevně na zemi a nemyslet si, že jsme ředitelem zeměkoule :)
    buy now or cry later

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct, že jsi mi s každým článkem sympatičtější a sympatičtější :-), není tu snad nic s čím bych se neshodovala a musím říct, že jako blogerka mám sama osobně radši blogerky jako jsi ty, kterým ještě zůstal vlastní názor, žijí naprosto normální život a blogování berou spíše jako koníček, nikoli jako zdroj příjmu, jen tak dál :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, moc děkuji. Hrozně si toho vážím:)

      Vymazat
  10. Na těch fotkách ti to hrozně sluší a s článken nelze nesouhlasit. A jsi asi jediná osoba v blogové sféře, které takový článek věřím, protože tě znám<3 a ještě že tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nápodobně, kočko! Ještě, že tě znám :)

      Vymazat
  11. You did an incredible job writing this article! Very true words! Be who you are and don't worry about trying to be like others or trying to please others! I love this outfit!! Those are fabulous with that black! You look so beautiful!! You have such a gorgeous figure and amazing legs!! :) Great work and keep that beautiful smile of yours! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pekný článok, v mnohých bodoch by som sa našla aj sama, až na tie tenisky k šatám :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc hezké myšlenky, naprosto s tebou souhlasím. A na fotkách ti to moc sluší!
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý outfit :) A článek je taky zajímavý... Úplně ho nežeru, jako ostatní, protože mi to přijde někdy až povrchně napsané - hází to všechny do jednoho pytle. Ale chápu, že tak se takovéhle články psát asi musí ;) Je fajn, že si dokážeš stát za svým názorem ;)

    OdpovědětVymazat
  15. ...a myslím, že práve TOTO sú tie dôvody, prečo mám rada Tvoj blog aj Instagram:) Len tak ďalej:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ano, všichni si myslí, jak je to úžasné dostávat nabídky na spolupráce a podobně, ale častokrát lidi nevidí, že za tím vším existuje i druhá strana mince.. Nabídek dostávám na své poměry když to tak řeknu dost, ale nikdy nevezmu každou, už jsme moc dobře pochopila jak to všechno chodí a vždy si pečlivě vybírám, na co kývnu :). No a náhodou, pečivo z Tesca, například donuty jsou taky skvěle fotogenický :D.

    Jinak myslím, že to je na každým z nás, jak má své priority a laťky nastaveny, na jednu stranu to můžeme odsuzovat, jak je to povrchní si fotit drahé kabelky a kytice na IG, ale nikdy nevidíme druhou stranu a ani duši toho člověka. Třeba ho to opravdu dělá šťastným a užívá si to :))

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí tvoje postoje, jak k jídlu, tak blogu a celkově. Fandím ti a tvůj blog mám ráda ať už na něj vkládáš cokoliv, vždycky jsi svá a začtu se. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Supeer outfit:)..klobúk ti veľmi pristane a tá nebíčková modrá je nádherná!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Tie modré kraťasky krásne oživili outfit :3
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpovědětVymazat