Instapost 1.3 OMG! I fall in love #Loveisintheair

By 9:36

Přeji krásný začátek týdne a hlavně nového měsíce!


Za necelé dva měsíce tu máme Vánoce, a já tomu stále nemůžu uvěřit. Celé to počasí mi přijde spíše jako špatný vtip, který brzo odezní, oteplí se, a zase budeme pobíhat v plavkách kolem bazénu a nadávat, že se nechutně potíme a (smrdíme:)

A jak bych uplynulý měsíc zhodnotila? Jako jízdu na housenkové dráze. Veselé dny střídaly ty špatné. Radosti střídaly starosti a nemoc zase zdraví! Ale to tak prostě bývá pokaždé, že ano. Během října jsem poznala pár zajímavých lidí, byla na několika výletech, rozjela novou rubriku na blogu - RECEPTY, urovnala jsem si svoje životní priority a sny. A hlavně jsem SE ZAMILOVALA! AŽ PO UŠI! Do koho? Spíše do čeho! Do tance. Znáte takové ty pocity, kdy se na někoho těšíte, pak si užíváte jeho přítomnost a doufáte, že se zastaví čas, poté se cítíte, že nemůžete být šťastnější a nakonec dumáte, jak to ten týden bez něj vlastně vydržíte? Tak to mám s tanečníma. Nepamatuji si, kdy naposled mě nějaký koníček dělal tak šťastnou. Dřív mi rumba přišla jako divný tanec, chacha mě bavila jenom kvůli tomu, že se dobře počítala do rytmu a salsa mi připadala jak španělská vesnice. Teď nevím, co si chci zatančit dřív!
Takže si asi dokážete představit, jak teď prožívám StarDance :) Každou sobotu hezky usedám k přenosu a koukám, jak to těm frajerům jde (a tiše dumám nad tím, do jaké branže mám proniknout, abych se stala slavná a jednou dostala nabídku účinkování :D - role prezidentky je jasná! Půjdu ve šlépějích Miloška!)

BTW: Jinak bych moc chtěla poděkovat za všechny hlasy do Blogerky roku, nominace i vaše hlasy mi fakt udělaly radost a ačkoliv jsem se neumístila, hroutit se z toho nebudu. Vždyť život je krásný (a někdy taky ne) i tak a blog dělám přece pro potěšení! Každopádně to bylo několiv hoodně zajímavých dní, během kterých jsem si tak trochu mohla žít ve svém snu :)

1//Nesmíme zapomenout na Halloween! Není nic roztomilejšího než vydlabané dýně, netopýrci a strašidýlka :D
2//Vzhledem k tomu, že večer začíná už v 5 večer, je třeba se raději opíjet.. aby vám nedocházelo, jak depresivní tato tma je :D


3//..A když se neopíjím, tak jim...po dlouhé době setkání s moji blogerskou Veru:)
4//...po dlouhé době setkání a holčičí tlachání s moji školní Veru...

5//O tom, jak jsem začala péct...a přidávat na blog recepty...>>Banana cookies
6//Nejlepší dort na světě! Mascarpone s bebe sušenkama! >>Mascarpone cake

7//Kdo neměl za podzim ani jeden fík, jako by nežil :D
8//Snídaně základ dne... (pro mě spíš hezké setkání s mýma oblíbenýma sacharidama :D )...na hokej je třeba se posilnit...(co kdyby odpadl nějaký hráč a náhodou vás zavolali na led, ať to za ten Třinec dohrajete :D)

9//Jedním z mých velkých zážitků bylo prozkoumání, jak to vlastně chodí v rádiu Kiss Morava, a jaký to je, když dětem čmáráte třinecké barvičky (já to zdrobnělé slovo vyslovila! Hurá! Původně jsem se těch dětí chtěla ptát "nechceš počmárat xicht, mladej?" :D ) na obličej! :D (dobře, můj strach z dětí klesl o 1% - tož to je dobrý začátek...)
10//Někdo kouká na hokej, někdo fotí selfíčka - my s Lukoušem děláme obojí (protože jsme prostě divní :D)

11//Asi bych si měla odpustit veškeré komentáře k surikatám....začala bych totiž pištět jak malé dítě a hrozně se rozplývat nad tím, jak božské stvoření to je!
12//To si tak přijdou dva 24letí do Zoo..tváří se, jak jsou hrozně nad věcí, ale při prvním spatření roztomilého zvířátka začnou "ňuňat" více než kterékoliv malé dítě! Ať žijou infantilní cvoci! A pan Lemur♥

13// Čím každou ženskou (a bohužel už i mě) zaručeně potěšíte? Květinou. Čím se každá ženská potěší sama? Květinou...
14//Takové ty výlety na Sv.Kopeček...

15//Ať žijou rebelské podzimní zmrzliny...umrzne mi jazyk #noaco
16//Takové ty procházky v listí....

17// Takové to válení se v posteli ve sněhulích..:D Aneb oslavujeme - funguje nám topení! YAHOO, hurá!
18//Takové to když si koupíte novou sukni, a pak ji nosíte pořád na tisíc různých způsobů...odmítáte vyměnit kabelku, protože je prostě v podzimní barvě..a přivlastníte si mamčiny nové boty, protože jich máte jenom 100párů, ale žádné, na které byste zrovna měli náladu :)

19//Matrix v mé koupelně...šalala, nová vlasovka na testování. Jsem zvědavá!
20//Už od prváku sháním na zkoušky černé pohodlné uzavřené lodičky... ne na moc vysokém podpatku, které by se hodily ke všemu a byly by pohodlné. V páťáku je konečně objevím. Kožené Tamarisky♥

21+22//Podzimní kosmetická výbavička. Téměř o všech produktech jsem mluvila ve videu.

23//Abych furt jen nejedla a neshopovala, vyrazila jsem i do fitka....
24//Abych dosáhla svoji vysněné váhy :D :D

25//A jak se mi povedlo dosáhnout 134,2kg? To asi ty svaly z tance :D
26//Anebo sportovní lovení divé zvěře...aneb to tak sedíte, děláte úkol do školy, a najednou se rozhodnete se zmalovat a zajezdit si na jednorožci :D

27//Divočátny se však děly jenom doma...jinak jsem totiž poctivý lenochod..žádné párty...nenene
28//ehm...tak dobře, ani ta kariéra lenochoda mi moc dlouho nevydržela!

A co vy a váš říjen? Užili jste si barviček (teď, když umím drobněliny vyslovit, je budu používat pořád) podzimu?:)

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Chtěla bych tě vidět tančit! Nejdřív tě zvolím prezidentkou a pak ti dám hlas ve StarDance kočko :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů :D tak to je teda nápad! Tak to beru, děkuji :D

      Vymazat
  2. Jak se dá tohle všechno stihnout za měsíc? :D Krásný fotky:)))

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Nemám ráda nudu a nic nedělání. Jak mám po sobě víc dnů, kdy nic nemusím, jsem hrozně protivní a nesnesitelně unuděná! :D

      Vymazat
  3. Surikaty, Mr. Perníček na hrníčku..samé roztomilosti =))
    Pobavila mě fotka s váhou, mám stejné přání =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Teda, to tancování ti závidím :) pro mě je takovýmhle koníčkem blogování :) jinak moc super fotky!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Tanec je fakt super, taky ho miluju :) úžasné fotky jako vždycky, plné dobrých jídel :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky si tvoje fotky ráda prohlédnu, ať už na blogu či na instagramu :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  7. Páni to je fotek :) jde vidět, že si užíváš ;). Celkem ti závidím, že jsi byla ve fitku, já se poslední dva měsíce pořád odhodlávám a pořád nic :D.
    Btw. k těm dýním: jestli jsi je sama vyřezávala tak to seš dobrá :D, já bych na to nervy neměla xD. Stačí mi jedna velká a už jsem na nervy...

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, já už tam pro změnu zase nechodím :D Za nic na světě se nedokážu donutit tam dojít :D
      Dýně jsem nevyřezávala. Jsou sádrové! ;) Ale jednou bych nějakou chtěla vyřezat!

      Vymazat