Trochu jiný cheesecake

By 14:12

Hezké středeční odpoledne:)

Dneska mám pro vás zase recept, tentokrát na ten NEJLEPŠÍ DORT NA SVĚTĚ! :D Vzhledem k tomu, že jsem na sladkém závislá, rozhodla jsem se trochu zaexperimentovat i s pečením. Tentokrát se podíváme na zoubek dortu, který vznikl stylem "co dům dal", ale je tak dobrý, že kdyby měl účet na facebooku, dala bych se s ním do vztahu :D




Potřebujeme:
  • těsto:
    • 2 balení rodinných BeBe sušenek (mixuju ty červené - jemné & kakaové)
    • 200g másla 
    • kokos
  • Náplň:
    • 250g mascarpone
    • 400g zakysané smetany
    • 250g polotučného tvarohu
    • půlku pytlíku vanilkového cukru
    • 150g bílé čokolády
    • 50g hořké čokolády/polevy 
  • Na ozdobu:
    • Ovoce - jahody, maliny, borůvky...

Postup:
  • Nejprve si rozmixujeme/rozdrtíme bebe sušenky a roztopíme máslo. Následně spolu promícháme a přidáme kokos.
  • Hotové dortové těsto nasypeme do kokosem (a máslem) vysypané dortové formy a vytvarujeme ho okolo dna a boků formy.
  • Necháme ztuhnout
  • Mezitím si v misce ušleháme tvaroh (pokud použijeme klasický vaničkový, tak s tím už nic dělat nemusíme, ten už je hotový, ale pokud používáte tvaroh kostku, tak ho musíme trochu rozředit mlékem). Přidáme mascarpone, zakysanou smetanu a vanilkový cukr a šleháme.
  • Na sporáku mezitím roztopíme bílou čokoládu a vmícháme do směsi. Případně můžeme přidat  kokos.
  • Hotovou směs nalijeme na bebečkové těsto, uhladíme a postříkáme roztopenou hořkou čokoládou. 


  • Pečeme cca 30 minut na 180°C.
  • Hotovo! Necháme přes noc uležet v ledničce, vysoké kraje bebečkového těsta seřízneme nožem a zasypeme je okolo dortu (viz tmavý lem na obrázku). Dobrou chuť ;)



You Might Also Like

12 komentářů

  1. ááá to vypadá moc dobře i podle ingeridencí musí být úžasný. Jsi šikovná :) akorát jsem kvůlu tobě teď dostala na něj chuť :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. No krása! Až jsem dostal chuť na nějaký cheesecake =D. Což bych měl ještě zvládnout si dát do konce října, pak končím s rafinovaným cukrem (ups..)..no jo, pořád musím něco zkoušet =))

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, jak já bych si dala, sladký to je moje :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super recept :) vypadá to mega lákavě, hned bych si dala :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Super tip. Taková dobrota ke kávě se rozhodně hodí v tomto chmurném období.

    OdpovědětVymazat
  6. recept si zapisuju do diáře, protože to vypadá naprosto lákavě! :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Uuuuu, já tě zabiju, sušenky se těžko nahrazujou :D Být z mouky, upatlám si glutenfree, ale takhle... fňuk. Tak budu olizovat aspoň ten tvůj... očima:))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem sice spíš na slaný, ale tohle vypadá opravdu skvěle! :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  9. Ten vypadá úžasně! Hned bych se do něj pustila :D

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Úplně k nakousnutí, navíc ze surovin, které mám ráda :-)

    OdpovědětVymazat