Banánové sušenky

By 9:51

Miluju jídlo!
Fakt že jo! Je to můj skvělej kámoš už po století :D
Pamatuju si, že než jsem šla na výšku, měla jsem problém uvařit i párek. Teďka se pro změnu zase považuju za poměrně dobrou kuchařku:)
A vzhledem k tomu, že ráda zkouším nové věci, rozhodla jsem se, že vám tu čas od času hodím nějaký ten recept:)




Jako první si vezmu na paškál banánové sušenky. Na mém instagramu se už objevily tolikrát, že je to tak trochu klišé! Ale stále mi chodí dotazy, jak na ně :)
Takže:

Potřebujete:
  • 2 banány
  • 50g ovesných vloček (špaldové, jemné..)
  • Hořkou čokoládu
  • Kokos
  • Jahody
  • Mandle (nejlépe ty drcené)
(Na fotkách je poloviční množství - 1 banán, 30g vloček) 


Postup:
  • Banány nakrájíme a spolu s vločkami rozmixujeme na jemnou kašičku. Postupně přidáváme jahody a mandle a ještě chvilku mixujeme. 
  • Mezitím si nakrájíme čokoládu na malé kousíčky a vmícháme do "těsta" (lze i bez čokolády, popř. ji můžete nahradit kakaem). Potom už jenom vytvarujeme z těsta sušenky (Já je třeba vyklepávám ze lžičky - nevypadají pak sice jako ze soutěže krásy, ale stejně skončí v žaludku, tak co), dáme na plech podložený pečícím papírem a posypeme kokosem.

  • Dáme péct na 160°C na 15-18 minut.  
  • Finito konec! Čauky mňauky! Zdravé a fakt chutné sušenky jsou na světě! Ideální na svačinu i snídani. Člověk po nich nemá hned hlad a hlavně ho netíží černé svědomí, že se cpe nezdravým sladkým (i když je pravda, že když je sním všechny najednou, nepřipadám si, že bych pro svoji postavu dělala zrovna něco dobrýho :D Ale to nevadí, že jo)




You Might Also Like

16 komentářů

  1. Vypadají parádně, vždycky je u Tebe hrozně obdivuju:D:)) jinak doufám, že na tom budu stejně jak ty, teď jsem nastoupila na vejšku a umím max ty párky, tak očekávám, že se to zlepší :D
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Vynechám kokos a už se těším až je upeču

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je dělám, úplně stejný recept a jsou výborné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky je dělám, úplně stejný recept a jsou výborné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Supr trupr, vypadá to pěkně a popis ingrediencí lákavě..vyzkoušíme ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. Na to, že nejsem moc velká kuchařinka, tak tohle asi fakt vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, vypadá to opravdu chutně! Klidně přidávej recepty častěji ;)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  8. Vyzerá to fakt chutne, a pritom celkom jednoducho. Mám rada veci z banánu, ešte keď tam je aj kokos... mňam <3

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají skvěle! Podobné dělám i já a jsou vynikající :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  10. Opet se hlásím jako hlavní ochutnávač! Tekla mi slona, jen jsi mi o nich vykládala :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam, tak takovýhle zdravý rychlovky mám ráda :) A jídlo teda taky miluju

    OdpovědětVymazat