Outfit 6.0 I feel so naked without black color

By 15:55 , , , ,

Hezké úterní odpoledne, kočeny :)

Na začátek bych vám moc chtěla poděkovat za nominaci na Blogerku roku:) Ani nevíte, jakou radost mi to udělalo. Sama jsem nevěřila tomu, že by se to někdy mohlo stát. O to šťastnější jsem byla, když jsem se objevila v seznamu nominovaných blogů v kategorii LIFE! Pravá slavící nálada na mě ale přišla až v pondělí večer, když jsem stála se spolubydlama na zastávce u Lidlu a čekali jsme, až přijede transka :D Zničehonic jsem začala skákat, tančit a pořvávat "NOMINOVANÁ". :D Kdo mě nezná, asi se musel hodně divit, proč ta zvláštní dívčina s mega obřím balením kapesníků s prasátky v náručí a obří nákupní taškou skáče po chodníku a něco podivného pořvává. Spolubydlící jsou na mé potrefené nálady zvyklí, ale ten pán, co tam stál s námi, se tvářil, že jsem utekla z Bohnic :D No co. Každý projevujeme radost nějak jinak, že ano! (Taky bychom to mohli omluvit slovy "Byla mi zima, chtěla jsem se zahřát a na bytě nám nefunguje topení")

Takže Vás, kteří mě máte rádi takovou tu klasicky potrhlou, bych chtěla poprosit, zda byste mi nehodili HLAS:). Moc děkuji ♥ 
Upřímně si myslím, že dostat se do TOP 10 je dost nereálné, ale zároveň by to bylo splnění mého velkého snu (razím názor, že člověk by si měl stanovovat vysoké cíle a postupně se k nim propracovat) :)

Jinak se dneska zase podíváme na zub outtfitu:) Tentokrát mám na sobě kousky, které jsou v mém šatníku nové (kromě bundy, kterou nosím pořád a všude, protože se ji stále nemohu nabažit a kromě černých balerín - chtěla jsem si vzít podpatky, ale na tanečních jsem si odrovnala nohy:)
Dlouhou černou sukni jsem si pořídila spolu s kabelkou ve výprodeji v Lindexu. A musím říct, že je naprosto skvělá. Nikdy by mě nenapadlo, že podlehnu dlouhým sukním:) Ale je to zase něco nového, co můj šatník nezná, a mám z ni neskutečnou radost:)

Křivák - New Yorker, sukně + kabelka - Lindex, náhrdelník - Takko, baleríny - F&F, tričko - C&A














S mou drahou fotografkou a blogerkou Veru :)

You Might Also Like

26 komentářů

  1. Super outfit! Ty bys mela byt spis ve fashion :-)
    Veronika ma krasne kozacky. No obema vam to moc slusi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo, moc děkuji, Marti:) Taková slova potěší :)

      Vymazat
  2. Ta bundička je úžasná :) moc ti to sluší ^^
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Spontánní radost je ta nejlepší =D, gratulace k nominaci =), mě nějaká dobrá duše nominovala taky jako blogerroku (letos to rozdělili), u pánů ta konkurence není až tak velká =)
    Jinak k outfitu, moc šik, elegantní, prostě fajn, sluší ti to =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Můj hlas už máš samozřejmě dávno a pevně věřím, že se do Top 10 dostaneš :)

      Vymazat
  4. Sluší ti to moc, ale je mi z tebe zima :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem k nominácii, držím ti palce, máš skvelý blog. A tá sukňa je fakt krásna, vyzeráš v nej úžasne.

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluju k nominaci :) Jinak Ti to moc sluší Kači, hodně zajímavej náhrdelník :)
    A u Veru se mi nejvíc líbí kozačky

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulujem k nominacii, vyzeraš uplne skvelo na fotkach :) a ta bundička je perfektna

    OdpovědětVymazat
  8. Blahopřeji k nominaci :) outfit je krásný a na fotkách ti to moc sluší :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Blahopřeji k nominaci...černé outfity jsou prostě moje, sluší ti to! Bunda je super!

    OdpovědětVymazat
  10. Nominaci si zasloužis jako málokdo. Na nic si ne hraješ, jsi upřímná a nebojím se naplno říct svůj nazor. A i proto te mam rada i jako kamarádku!

    Outfit ti moc slušel, černá ti proste pasuje ;-)

    Vašem dekuji za pochvalu kozaček, jsem letos do overknees uplne zblaznena!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková pěkná slova, Veru:) Zamačkávám slzu ;)

      Vymazat
  11. Krásna jako vždy, all black ti hrozně sluší Kačí a v tvým podáni to rozhodně není tuctová nuda!

    OdpovědětVymazat
  12. Ta dlouha sukne ti moc slusi :) A gratuluji k nominaci :) Taky bych potrebovala nejakou kamaradku blogerku, bohuzel nemam v okoli nikoho, kdo by se mnou sdilel lasku k blogu, kosmetice nebo se mnou fotil outfity :D

    OdpovědětVymazat
  13. Ta dlouha sukne ti moc slusi :) A gratuluji k nominaci :) Taky bych potrebovala nejakou kamaradku blogerku, bohuzel nemam v okoli nikoho, kdo by se mnou sdilel lasku k blogu, kosmetice nebo se mnou fotil outfity :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jsi kočka, jsi kočka, jsi kočka...tento outfit nemá opravdu jedinou chybičku, bomba!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti to sluší!!!:)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Moc všem děkuji:) Taky jsem z nominace unešená :) Stejně jako z outfitu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherná! A gratuluji ještě jednou k nominaci :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Gratulujem k nominacii a tento outfit ti uplne svedci k tym rysavym vlasom :)

    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat