Outfit 5.9 Go, baby, go!

By 12:07 , , , ,


Čauky mňauky:)

Přeju hezký začátek nového týdne. Tak jak si užíváte zatím povedený podzim?
Ostatně jako na začátku každého semestru, tak i letos mě chytl důchodcovský syndrom - zatímco všichni chodí na slučáky, chlastačky, párty a seznamováky, já sedím doma a koukám na ostatní jako na blázny, když se mě ptají, kam večer půjdu. Tady asi někdo upad, ne? Každý večer nasadím chlupaté bačkůrky s Hello kitty, župánek s ouškama, uvařím si bylinkový čaj a koukám na dokumenty o dinosaurech...to je teprv život!

Jinak vám musím sdělit, že jsem objevila další novodobou zábavu. Při nudném rodinném nákupu jsem si stáhla appku Google fit, která počítá kroky a denní aktivitu, a jsem z ní tak nadšená, že už teďka vůbec nedám mobil z ruky/kapsy :D Nezapomínám ji samozřejmě kontrolovat asi tak tisíckrát denně (a vztekat se, že mi to napočítalo o 5 kroků méně) a  nutit lidi kolem sebe, aby se mnou chodili na procházku, protože mi zbývá ještě 10 minut z doporučené denní chůze :D Třeba včera večer jsem vytáhla spolubydlu ven a z malého 11minutového výletu se nakonec stala dlouhá tura až do 40minut vzdáleného Lidlu, protože jsem se prostě rozhodla, že když už tak sportuju, tak si zasloužím veganské gumové bonbony :D

Co se týče ošacení, dneska se jedná o zcela improvizovaný outfit na styl "co dům a mamčina šatna dali" :D Rifle mám ve své skříni hrozně dlouho, ale nenosila jsem je. Celá nadšená z toho, že jsem je našla a vejdu se do nich, jsem si je prostě musela oblíct. Přes to nejede vlak. Cardigan jsem si půjčila od mamky - jenom pro to jedno odpoledne a úplně náhodou se mnou odcestoval i do Olomouce, pověsil se do skříně a rozhodl se, že bude můj už napořád :D

Rifle + pásek - F&F, kabelka - H&M, slipon + tílko - New Yorker, šperk - Takko









You Might Also Like

18 komentářů

  1. Nemůžu si pomoct, ale tobě to sluší prostě vždycky! :) A strašně moc se mi na tobě líbí tvoje brýle. :) Jinak líbí se mi fotky outfitu - zvolila jsi hezké pozadí. :)
    Byla bych moc ráda, kdyby jsi se zúčastnila mojí narozeninové GIVEAWAY na mém blogu ;)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji :) na GA ráda kouknu:)

      Vymazat
  2. Mě se hrozně líbí jak to máš všechno sladěný :))) Krásný:)

    sweetcitruslemonade.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pekný outfit, skvelo zladená aj s doplnkami ako vždy a asi najviac sa mi páči kabelka. Inak ani ja som hlavne počas školských čias nechodila každý piatok do mesta žúrovať, skôr som počas dňa chodila do kina, občas do divadla, s kamoškami na nákupy alebo sme si robievali na intráku u kamošiek filmový večer. Nemyslím si, že je podstatné byť v dave, dôležité je, byť s ľudmi, ktorých máme radi a je jedno kde sme a čo robíme, ak sa bavíme tak na forme zábavy nezáleží.

    OdpovědětVymazat
  4. Kači sluší Ti to :) I ty nový vlasy

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký outfit :) A díky za tip na další appku, tyhle vychytávky zbožňuju :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Vau, tak týmto si sa od hlavy po päty trafila do môjho vkusu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Haha, k tomu slouží v iPhone apliakce Health..taky na konci dne s Patrikem sledujeme, kolik jsme toho za den ušli a když je toho málo a chce nám to zkazit průměr, vyrážíme na večerní procházku =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Muzu se zeptat,odkud jsou ty bryle? A jsou dioptricke? Moc dekuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. El, jsou dioptrické a jsou to Dolce&Gabbana. Jsou z optika v Havířově, ale jak se to tam jmenuje, bohužel nevím:(

      Vymazat
  9. kaci, na to mereni kroku zkus spise aplikaci MOVES, dokaze rozeznat i transport MHD, beh a chuzi.
    dneska jsem totiz zkusila tady ten google fit a jela jsem pul hodiny autobusem a uz mi to gratulovalo ke splneni denniho cile :D

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
  10. Ty džíny ti seknou a s tím svetříkem jsou úplně skvělá dvojka. Sluší ti to kočko :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to! Hezká kabelka!

    OdpovědětVymazat