Let's talk about Aussie - Miracle [Recenze]

By 12:09 , , , ,

Přeji krásnou sobotu:)

  
Dneska vás zdravím s nějakým tím beauty článkem. Ačkoliv jsem si říkala, že další recenzi chci udělat formou videa, nějak mi to nevyšlo. Stále jsem nějak nevymyslela, jak točit a hlavně kde točit, protože v Olomouci máme teďka tmu jak v noře... no jo, podzim a zima zas budou příšerným obdobím na jakékoliv focení a točení. Navíc ani moje zdraví není teď nějak dechberoucí..a jsem slušně řečeno trochu pochcípkávající :D

Inu dneska se na zoubek podíváme vlasové kosmetice. U mě jste teda hlavně zvyklí na profesionální šampony a kondicionéry, nicméně tentokrát se zaměřím na řadu Aussie, kterou seženete v drogeriich.


Tentokrát si beru na paškál 3 produkty - šampon pro suché vlasy //for hair that's dry//, kondicionér pro poškozené vlasy //deep conditioner for damaged hair// a sprej pro barvené vlasy //Miracle recharge colour//

Všechno koupíte v DM drogerii, cena se pohybuje okolo 149,- . Ale bacha! V Teta drogerii teď mají slevy! Doporučuji mrknou na >>Akční leták.



Shampoo for hair that's dry

 


Vůně těchto výrobků je klasicky "aussiácká". Sice mi nevoní tolik, jako Lee Stafford, ale taky ji mám moc ráda:) Je lehká a příjemná. Nevím o nikom, komu by vadila.
Šampon příjemně pění (ale ne nijak extra), snadno se smyje a vlasy nechává lehké. Nemastí, nezatěžuje. Vlasy se po něm trochu lépe rozčesávají, nejsou zplihlé ani nepříjemné na dotek. 
Celkově máte z umytých vlasů takový ten příjemný pocit lehkosti. 


Šampon je rozhodně příjemný a ráda ho používám, ale že by nějak chránil a pomáhal suchým vlasům, se fakt říct nedá. Rozhodně patří k tomu lepšímu, co drogerie nabízí.
Vhodný určitě je pro ty, kteří vlasy příliš suché nemají, ale spíše chtějí nějakou lehčí výživu do zimních dnů. 

Hodnocení: 3,5 z 5

Deep conditioner for damaged hair



Dalším produktem je kondicionér. Tento 3 minutový zázrak asi známe všichni, a kdo ne, nejspíše by ho měl vyzkoušet - už jenom proto, jak se názory na něj různí! Já osobně se přikláním spíše k jeho fanklubu, ale zároveň dodávám, že žádný světový zázrak to není.
Kondicionér máte aplikovat na 3 minuty a poté spláchnout..hmm..ne vždy se mi chce tak dlouho čekat, že jo. Přiznávám, že ho nejčastěji aplikuji do konečků a nechám působit, takže můžu pozorovat rozdíly v mých vlasech 2 různých délek. Tam, kde ho aplikuji (černé konečky), jsou konečky méně roztřepené a jemnější, tam kde ho zas tak často nenánáším (světlá část vlasů), tam nějaké ty roztřepence vidím. Celkově jsou vlasy jemnější, lépe rozčesatelné, příjemnější na dotek.
Kondicionér vlasy nemastí ani nezatěžuje! Nesvědí z něj hlava!


Celkově hodnotím spíše kladně, ale na rovinu říkám, že se nevyrovná kondicionérům jako Loréal Série Expert Pro-Keratin Refill od L'oréal Professionnel nebo řadě Absolut repair lipidium od stejné značky. Stejně tak má hodně daleko do Kerastase, Alciny či jiných profi značek.

Hodnocení: 4 z 5



Miracle recharge colour


Mám být upřímná? Ještě stále jsem nějak nepostřehla, k čemu tento sprej slouží. Stříkám si jej do vlasů, jelikož je to moje každodenní rutina po umytí vlasů. Hezky voní, zlepšuje rozčesávání, ale že by chránil barvu nebo nějak jinak pomáhal? To ne..
Používat ho budu i nadále, protože jsem prostě zvyklá do svých vlasů něco nastříkat a nechat je provonět. Navíc vlasy nezatěžuje a nemáte pocit, že vám na hlavu někdo vysypal kýbl blech...A to se vyplatí :)
Nemastí, nezatěžuje, je lehký, příjemný.

Hodnocení: 3 z 5 

Shrnuto, podtrženo...


Aussie mám ráda. Je to příjemná změna oproti šíleným a hrozným přípravkům na vlasy z drogerie. Rozhodně touto značkou neurazíte, a dalo by se říci, že i nadchnete. Pro méně náročné, je to ideálka. Pro více náročné jenom z části.
Taky musím přiznat, že za poslední měsíc mi začaly trochu víc padat vlasy, tak nevím, jestli za to mám vinit přechod z L'oreál Professionnel a Kerastase věciček, na něco obyčejnějšího. Nebo jestli je to způsobeno něčím jiným, nicméně teď na chvilku zase přesídlím na to, co mi vyhovuje víc. Protože vidina toho, že bych jednou mohla být plešatá, je jedna z mých největších obav :D



A jaké jsou vaše zkušenosti s Aussie? :) Nadchly vás jejich přípravky?


Mohlo by vás zajímat

>>My everyday hair routine

Recenze >>Moje zkušenosti s Lee Stafford 
Recenze lak na vlasy + lesk >>Lee Stafford - lak + lesk na vlasy 
Recenze šampon + kondicionér  >>Lee Stafford - pro větší objem vlasů
Recenze maska >>Lee Stafford - Maska pro vlasy, které nikdy nedorostou 

Recenze oleje na vlasy >>Má Kerastase opravdu ty nejlepší oleje na vlasy?
Recenze šampon + kondicionér >>Loréal Série Expert Pro-Keratin Refill 
Recenze šampon + kondicionér + maska >>L´Oréal Professionnel - Série Expert Solar Sublime Recenze lak na vlasy >>Toni & Guy Extreme hold hairspray 

Recenze maska >>Adonis - Hot oil gel pro barvené a poškození vlasy 
 

You Might Also Like

11 komentářů

  1. Já jsem měla od Aussie 2 šampony a byla jsem nadšená hlavně ze šamponu na objem, který fakt vytvářel objem, jako žádný jiný šampon, který jsem měla. A 3-minutový zázrak jsem měla taky, ale pro mě úplně obyčejnej kondicionér :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatim jsem nic nevyzkousela. Pry je dobry lak na vlasy. Mozna casem zkusim. Pouzivam Henne color sampon.
    Dekuji za recenzi.

    OdpovědětVymazat
  3. Zkousela jsem sampon a kondicioner z rady Miracle Shine a bohuzel mi moc nesedly, prislo mi, ze se mi po nich hrozne rychle mastily vlasy. Takze bych si asi za tu cenu nic dalsiho nekoupila, i kdyz samozrejme netvrdim, ze by jina rada nemohla byt lepsi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Aussie jako značka mě už dlouho láká, ale žádný produkt jsem ještě nezkoušela :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze :) od Aussie jsem ještě nic nezkoušela, ale mám to v plánu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Supr recenze, já mám od Aussie 4 věci a jsem spokojená.

    V jednoduchosti je krása

    OdpovědětVymazat
  7. Great post! beautiful blog! Would you like to follow each other on GFC ? Let me know! Kiss! 🍄🍁🍂🌂☔

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem od Aussie měla několik výrobků a musím říct, že je to taková sázka do loterie, jeden výrobek mi sedne a druhý pak není žádný zázrak. Celkově bych však Ausii ohodnotila jako to nejlepší, co lze v drogerii na vlasy sehnat, přesně jak píšeš :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem Aussie ještě nezkoušela, nějak mě to neláká, navíc mám ráda šampony bez silikonů, z ostatních mě svědí hlava :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  10. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze! Já nakoupila Aussie nedavno!

    OdpovědětVymazat