Instapost 1.2 Happy anniversary, my dear instagram!

By 11:00

Ahojky pahojky:) 

Oficiální gratuluji svému instagramu, vydržel to se mnou už jeden celý rok! Takže bouchám šampáňo a oslavuji svůj dlouhodobý vztah s tímto kanálem :D Juchůůů!

Nový měsíc s sebou přinesl i šíleně studené počasí. Nějak vůbec netuším, jak tu zimu přežiju, vzhledem k tomu, že už teď se klepu jak řízek na Vánoce a jsem celá otrávená a promrzlá. Div že nechodím v rukavicích po bytě a v oteplovákách do školy!:)

Září byl neskutečně rozporuplný měsíc. Plný emocí, nových zážitků, zkušeností, nabídek, radosti, ale taky největších zklamání. Myslím, že jsem dostala od života dost facek a hodně věcí si uvědomila. Proto se teď snažím naučit jak nebýt pesimista, jak se radovat z maličkostí (protože velké věci prostě nevycházejí a velké štěstí mi nějak není souzeno), jak se na nikoho nespoléhat a jít si za tím, co chci já a ne a tím, co chtějí ostatní:)) 

Vždycky jsem byla holka, která se pro ostatní mohla rozkrájet a všichni ostatní pro mě byli asi tak 1000x důležitější než já sama, ale tomu už je konec. Bohužel musím začít hrabat víc na sebe a myslet méně na ostatní.... 

Ale nebuďme pesimističtí! Takový je prostě život :) 

1//A začneme jídlem...protože ho miluju :)
2//Bylo mi řečeno, že snídám furt to samé....tak jsem se rozhodla pro změnu...ovesné vločky, finský jogurt s jahodami, Musli Fruit & Fibre (Tesco Finest), finský jogurt bez příchuti, Musli cherry granula, maliny a ananas ♥ mňam..

3//Konečně jsem taky vyzkoušela banánové palačinky....ve složení jemné ovesné vločky, banán a kokos (všechno rozmixovat a osmažit)...mňam ♥
4//Kombinace vajíčko, banán a med mě teda moc nezaujala :(

5//To jsem jáá..tortilovááá...jestli něco miluji, tak jsou to tortily (a špagety) - čínské zelí, rajče, brokolice, grilované kuře a domácí jogurtový dressing ♥
6//Nejlepší pizza na světě...když jsem likvidovala zbytky z ledničky, nenapadlo by mě, že vytvořím jídlo, po kterém se mohla utlouct celá rodina a prali jsme se o poslední kousek :D lístkové těsto - na to Schwarzwald, rajčatové pyré, osmažená cibulka, sezam a eidam.

7//A taky jsem pekla♥ malinový něco-jako-cheescake pro návštěvu :) Tak mě napadá..ocenili byste, kdybych tu občas hodila i nějaký recept?:)
8//Ale občas jsem taky hřešila...a zašla si na jídlo...

9//..s kým? S mým drahým spolubydlou :) Oba jsme ze stejného města, gymplu, výšky, bytu a oba máme zálibu v módě...:D Jsme prostě boží!
10//Co dělají dva páťáci v pátek odpoledne, když mají psát diplomku? Jdou do kina...na hotel Transylvánie 2...ale doporučuju :) Jeden z nejlepších animáčů, který jsem kdy viděla:)


11//Ať žijou fesťáky…na začátku září byl u nás ve městě hudební festival, na který přijeli i moji oblíbení Guano Apes. Tak jsem svolala havířovskou partu a šli jsme! Dokonce nás svou návštěvou poctila i moje milovaná bývala spolubydlící Stará  
12//Výlet do Brna…s Anet jsme se seznámily pomoci blogu a poté, co jsme si obě napsaly hromadu slohovek, za které by se nemusel stydět ani maturant z češtiny, tak jsme se rozhodly, že je na čase se vidět. Udělala jsem si za ní výlet do Brna a fakt to stálo za to ;) Skvělá slečna!

13//….U melounového cukru…tuto kavárnu znám z instáče a konečně jsem se na ni mohla podívat i naživo..zákusky tam mají neuvěřitelné♥ a limonády taky. Ze samého nadšení jsem dokonce porušila i svoji „no milk“ zásadu a dala si po dlouhé době zase cappuccino:) 
14//Jeden den v Brně, druhý den v Olmu…tentokrát zase kávičkuju s Lucinkou♥ Setkání po sto letech. Ona je jedna z toho nejlepšího, co mi blog dal:)

15//Ale aby to nevypadalo, že jenom jím…tak vám prozradím, že od začátku září jsem se dala na cvičení..když mám jednodenní pauzu, jsem nervózní :)
16//Seznam cviků….3-4x týdně posilování, 1x týdně tanec a 1-2x fitko:) Do toho chůze, dřepy a kalanetika. 

17//Když sport, tak nová výbavička…nejraději mám oblečení z F&F. Je levné, hezké a pohodlné:) 
18//Když už podzim, tak aspoň nahazuju letní barvy:) Žluté sako mám už asi 4 roky, ale poprvé jsem ho oblékla až teď:)

19//Pořídila jsem si nový skort..a je božský:) Z letních výprodejů v New Yorkeru za 89,-
20// A taky jsem se konečně nechala nabarvit..:)


21//Back to school..to ranní vstávání mě asi zabije. A moje vlasy taky, rozhodly se totiž, že od teď budou lítat a elektrizovat :)
22//Na skok do práce..:)
 
23//Balím si své kabelky do Olmíku Nutno podotknout, že to zdaleka není vše. Leda tak třetina :D Ale jinak jsem normální a rozhodně si nemyslím, že bych se měla jít léčit :D Kabelek totiž není nikdy dost. Dřív jsem si je kupovala za každý skončený vztah, každého významnějšího muže v mém životě :D Jenže s příchodem dlouhodobého vztahu jsem se dostala do situace, že bych si žádnou kabelku koupit nemohla, a tak jsem to porušila a od té doby prostě vesele nakupuju:D
24//Miluju nákupy v IKEA... Jsem totiž příšerně infantilní a dětský koutek je moje nejoblíbenější část obchodu..spolu se vším barevným a roztomilým:)

25//Když jsme u těch nákupů… S mamkou jsme si udělaly menší radost:-D Ehm..menší
26//Nákupy v Brně…nejlepší tričko na světě! A né že ne! Těšte se na outfit:)

27//Asi nejsilnějším zážitkem pro mě bylo, když jsem dělala maskérku při focení..:) Už se nemůžu dočkat, až budou fotky:)) Více >>TADY<< 
28//A ještě jedna stěhovací...bye bye, domove! Hello, Olomouc!

29//Vzpomínková....nejkrásnější první září ♥
30//Loni touto dobou jsem byla nejšťastnější holka na světě! Miluju Turecko, miluju dovolené. Letos se mi to už naneštěstí zopakovat nepovedlo. Se svým scóre 4 bouchlé dovolené (Maďarsko, Paříž, Kypr, Djerba/Egypt) mi je asi souzeno zůstat doma a být permanentně nasraná :D Ať žije lidská spolehlivost a zápis předmětů do školy :/ Od příštích let začínám cestovat sama! Haha! :)

You Might Also Like

25 komentářů

  1. Přeji ti, aby se ti dařilo už jenom líp :) A na ty fotky jídla se nemůžu ani pořádně podívat, naháníš chutě :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jídla vypadají úchvatně a ty outfity jsou super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jídla ... mňam .. dostala jsem chuť :-) Nádherné fotečky, moc ti to sluší :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/podzimni-hnede-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji tvůj instagram! A neboj, všechno se k dobrému obrátí :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skvěle udělaný článek. Moc se mi líbí jak to máš zpracované a napsané. Asi se budu inspirovat :D

    Radu - Podzimní rozdávání dárečků

    OdpovědětVymazat
  6. Instagramové výročí, to mě teda fakt nikdy nenapadlo :D Ale proč ne :) Jinak taky sníám pořád to samý, no a co, hlavní je, že je to dobrý, jinak by jsme to přece pořád dokola nejedli :))

    OdpovědětVymazat
  7. Mám zase hlad , díky :D Krásný fotky:)) Ty banánový lívanečky jsem měla a už si je asi nikdy nedám :D Asi to není pro každýho. Stala jsem se teď tvou čtenářkou, tak kdyby se ti můj blog líbil, tak můžeš třeba taky:)))

    SWEETCITRUSLEMONADE

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se moc líbí, jak se oblíkáš, všude TI to tak sluší :)
    Sbírku kabelek máš krásnou a tolik teda :)
    Co říct na to jídlo, všechno vypadá tak moc chutně ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Happy birthday to your IG! Na fotkách to tobě (i jídlu! :D) moc sluší, ten pozitivní přístup k životu ti jen a jen prospívá :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné fotečky :) taky miluju tortilly :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám rovnakú fľašku, tú sivo-oranžovú :) Máš na fotkách vždy také dobroty...!! :))

    OdpovědětVymazat
  12. mě na tvých snídaních nejvíc baví to, jak vypadají zdravě a pak tam někde jen tak mimochodem kousek čokolády nebo nutely :D (a vsadím se, že na ten se nejvíc těšíš :))

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
  13. Tak kolik má můj instagram roků, to ani netuším =D, ale bude to už pěkně dlouho..byl jsem jedním z prvních uživatelů =D.
    Jinak, všechno to jídlo..koukej, kolik je hodin..mám hlad =/

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Vím, jak se cítíš. Já mám hlad neustále :D Jediná chvíle, kdy hlady ani chuti netrpím, je když se nacpu něčím extra nezdravým :D

      Vymazat
  14. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  15. Miluju fotky jídla na instagramu, to jsou snad nejlajkovanější fotky co se mě týče :D A na instáči jsem závislá :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  16. Spousta krásných fotek, barev a jídla! Sportovní oblečení mi taky vyhovuje v F&F, je fajn a za příznivou cenu! :) Třeba ohledně těch palačinek, já je dělám jenom z vajíčka a banánu a úplně je miluju! Zajímavé, že jsi psala, že tě nezaujaly :)

    Jinak děkuji moc za hezký komentář na blogu, moc si toho cením, že mě takhle vidíš <3

    OdpovědětVymazat
  17. To jedlo vyzerá úžasne! :) Krásne fotky, toľko farieb.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  18. Řešila jsem úplně to samé, byla jsem neustále všem při ruce, ale člověk si na to musí přijít sám, že opačně to bohužel nefunguje. :) Jídlo vypadá úžasně, taky jsem tortilová <3 Moc se mi líbí Tvá barva vlasů, moc Ti sluší. :) Spolubydlící je opravdu stylový, to se musí nechat.
    Naiv by Iveta Vankova

    OdpovědětVymazat
  19. Teda to mi nesmíš dělat. Já to takhle otevřu během poledne a vidím miliony fotek jídla, který vypadá dokonale. A já tu mám jen rohlík. :D jinak držím palce, ať se všechno obrátí k lepšímu
    STYLE WITHOUT LIMITS

    OdpovědětVymazat
  20. Páni, to je fotek. A to jídlo! Děkuji, mám prázdnou ledničku a chuť na všechny ty dobroty, které jsi nafotila :D To sportovní tílko vypadá super! Odkud je to lazy tričko? :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat
  21. To je fotek :) Super fooodie tipy :)

    OdpovědětVymazat