Favorite autumn cosmetics products [Video]

By 14:20 , , , , , , , , , , , , , , ,

Ahoj Ahoj!
Přeju krásný víkend:)

Tak a je to tady. Rozhodla jsem se do toho skočit po hlavě, a tak vám přináším svoje první sólo video. Moje stydlivá povaha teď trochu umírá a kňučí....ale musím být statečná :)
"O tom, jak na bytě máme jako v noře, kolem baráku nám jezdí tramvaje (nějak se mi nepovedlo zastavit dopravu v centru Olomouce, abych mohla točit..hmm..divný), ráda si vymýšlím nová slova, ale  ještě raději nakupuju a zkouším kosmetiku:) "


VLASY
KRÉMY
  • Balea - Pflegecreme Best Wishes - fialka & frézie
  • I Love - Coconut & cream 
LAKY NA NEHTY
TVÁŘ
  • Pudr - Dermacol - compact powder, 03
OČNÍ STÍNY
  • MUR - Iconic 3 >>Iconic 2
  • Alcina - Satin Eye Shadow Stick
  • Dermacol - bonbon, č. 167
RTY
  • Misslyn - shiny lip color, odstín 38 a 47
  • Misslyn - rich color gloss, odstín Shocking pink
  • Maybelline - BabyLips Electro
  • Balea - Balm Melon
TUŽKA NA OČI
  • Dermacol - Waterproof Eyeliner 
PARFÉM
    • Nina Ricci Ricci Ricci

    You Might Also Like

    11 komentářů

    1. Ten hlas máš takto nakřáplý normálně? Je to cool ^_^

      Michael
      www.ontheleaf.net

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. :D Jojo, nemutuju, nejsem nachcípaná ani nic podobnýho:D Je to můj klasický hlas :) Ale nikdy jsem nepřemýšlela nad tím, že je nakřáplý :) Vidíš, mám o čem zase dumat! :D

        Vymazat
    2. Za mě příjemné video, těším se na další :)

      Ili Libertad

      OdpovědětVymazat
    3. Super video! Jsi strašně sympatická :) hodně štěstí v natáčení ^^
      Denisse Beauty

      OdpovědětVymazat
    4. moc se mi to video líbí, ty světelnostní podmínko :)
      ne vážně, hrozně příjemné video. cítila jsem se jako že spolu sedíme na kávě a ty mi vykládáš o svých objevech :) určitě pokračuj!

      už se na tebe těším :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Říkám, že nová a divná slova jsou můj nový koníček :D
        Tak to děkuji a na vánoce tě čekám v ČR, ať si to kafe opravdu můžeme dát! :)))

        Vymazat
    5. Video je super slečno instatní a hrozně miluju tu rtěnku co máš na sobě :)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Heidi od Astoru, odstín 02 - nude:)
        A děkuji :)

        Vymazat
    6. Video se mi líbí, těším se na další! Suché šampony, jsem nikdy nemusela, ale Batiste mi vyhovují.

      OdpovědětVymazat
    7. Video moc hezke, ale co mi vadi, je jak jsi namalovana. Prijdes mi az premalovana. Tohle liceni bych zvolila na akci, vecer, popripadne ples, ale urcite ne na bezne noseni. Je to hrozne umele. Ale to je kazdeho vec, komu se co libi :-)

      OdpovědětVymazat
      Odpovědi
      1. Děkuji za názor :)
        Výrazné oči jsou prostě něco, co nosím téměř pořád a je to takové moje poznávací znamení (asi tak od 18let).
        Zbytek líčení je opravdu decentní - téměř neviditelná rtěnka (a nebarevný balzámek) a hodně málo krycí makeup. Na videu to možná vypadá jinak :)
        Každopádně jsem ráda i za jiný názor :)

        Vymazat