Who are my favorite bloggers? 0.2 - youtubers!

By 10:21

Přeju krásnou sobotu! 

Dneska vám přináším článek na téma "Moje oblíbené youtuberky". Někomu možná trochu rozšířím obzory, jinému potvrdím jeho názor:) Každopádně vám povím, že donedávna jsem videa nesledovala vůbec. Fascinovala mě moje milovaná spolubydlící (čauky mňauky, kočko!:D), která si youtuberky dávala na snídani/oběd/večeři, trávila s nimi svůj volný čas a taky s nimi usínala:) Mě to teda nikdy nebavilo - raději čtu články a koukám na seriály, ALE...  



První zlom přišel s jednou z nejznámějších youtuberek v ČR - S Get the Louk - slečnu představovat nebudu (všichni známe, že-ano), ale ve zkratce vám povím, že se mi na ni líbí, že řekne, co chce, příjemně se poslouchá, je vtipná a její videa jsou fakt neskutečně přínosná:) Líbí se mi jak lajfstajlové videa, tak i ty o líčení či recenze. Zkrátka a dobře youtuberka jak má být:)




...a pak jsem se ale dala na nějaké to homemade cvičení :D To, jak daný cvik udělat, si moc nepřečtete, a tak jsem narazila na SIMILIFE. Slečna, která mě hodně namotivovala se taky nějak hýbat (zvedání PETky s vodou a krájení jablek bohužel není sport :(.
Na Simče se mi líbí, že nikomu nic nevnucuje - blogerky, které všude dávají svoje přesvědčení, že jenom paleo/raw/vegan/vegetarián strava je ta správná, ve mně vždycky budí chuť si o tom myslet svoje a někdy i lehce odsuzovat :) Simi je prostě přirozená, jde na to hlavně psychologicky a její cvičení je přínosné - po 14 dnech cvičení vidím i nějaké ty výsledky - do plavek mě sice nikdo nenacpe, ale v kraťasech se cítím o něco líp než dřív - moje nohy už tolik nepřipomínají rozkydlý puding a i když mě pořád všechno bolí, cítím se líp :D



Natálku z Letter to my wardrobe znám z gymplu. Chodila do vedlejší třídy a pamatuji si, že vždycky byla hrozně vystajlovaná, proto když jsem před rokem objevila její blog, ani mě to moc nepřekvapilo. Je to přesně ten typ slečny, co se na na blogování skvěle hodí :)  Má cit pro módu, umí se nalíčit, má zajímavá videa..je prostě svá a na nic si nehraje:) Navíc je ze stejného města, takže její povídání je mi o to bližší (a hodně dobře se zná se zpěvákem ze skupiny NEBE....určitě mnoho z vás teď udělá "uáááá" :D )



Miss Anettel je další super holka, kterou sice (ještě) neznám osobně, ale mám pocit, jako bych ji znala už hromadu let (znáte takový ten pocit "ale my jsme spolu husy pásli", ne? :D ). Anet studuje práva (haha, o to je mi bližší), miluje kosmetiku (a kdo ne, že), má styl a hlavně má jednu vlastnost, ve které se úplně vidím - nikdy se nespokojit s málem. Z jejího projevu číší taková správná cílevědomost, že vás to prostě chytne a navnadí si taky udělat nějaké ty plány a držet se jich:)



Další sympaťačkou, na kterou ráda kouknu, je Jituš - France baby. Jsou blogerky, které když začnou točit videa, tak si říkám, že měly zůstat u psaní, protože to, jak se vyjadřují/intonují/jaký mají hlas, není zrovna můj šálek čaje. Nicméně Jituš je ten typ blogerky, u které si zapnete video a rádi se podíváte, co je u ni nového. Blogerka, která patří k nejznámějším, a ač by mohla mít hlavu v oblacích (bloguje už pěěěkně dlouho), na nic si nehraje. Za což si ji cením! Jediné, co mě mrzí je, že už moc netočí! :(



A to nejlepší nakonec!


Shopaholičku Nikol známe všechny, že? Pokud bych ji měla charakterizovat jedním slovem, řeknu POHODÁŘKA! Tato holčina je tak usměvavá, správňácka, ukecaná a přátelská, že její videa můžete sledovat téměř pořád. Dokáže zvednout náladu - ať už mluví o čemkoliv :D


A poslední otázka na závěr:
Dost zvažuju, že bych taky začala točit. Měli byste o to zájem? A pokud jo, jaká videa by vás zajímala?:)

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Tvoje videa bych moc ráda viděla.

    OdpovědětVymazat
  2. Poznám jedine Get The Louk, s líčením to fakt vie a jej videá sú zaujímavé, ale youtuberky sledujem menej ako klasické písané blogy.

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám Get the Louk a Shopaholic Nicol. Ostatné nie, no vyzerajú zaujímavo. Pozriem si ich videá, hoci teraz celkovo nemám veľmi čas na youtuberov, tak sa držím pri pozeraní tých svojich obľúbených. :)) mňa by tvoje videá zaujímali, rozhodne to skús. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  4. Znám jen Get the louk a Nicol, ale díky za tipy, aspoň budu mít na co koukat :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Taky pár z nich sleduju! jsou super! mám teď rozkoukané i nějaké Španělky, mají moc hezké tutoriály.
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Znam Get the Look a Letter to my wardrobe sleduji uz dlouho. Ostatni neznam, ale urcite kouknu.

    OdpovědětVymazat
  7. Též koukám na pár co tu máš zveřejněných i pár zahraničních.. Točit videa by nemuselo být špatné akorát to vyžaduje více času si myslím..

    OdpovědětVymazat
  8. Abych byla upřímná, znám jenom Nicol, ale už jsem si pár holek rozklikala, tak uvidíme :D

    OdpovědětVymazat
  9. Začni točit! Prosím! :) Sice jsem trochu zírala, co jsi to o mně psala, ale s "my jsme spolu husy pásly" se ztotožňuji :)

    OdpovědětVymazat
  10. Get the Louk a Nicol - boží! :) Natálka mi teda moc nesedla..
    Každopadně, rozhodně prosím začni točit videa!! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Get the Louk jsem viděl někde na cizím blogu, video jsem musel po minutě vypnout..jinak mi ani jedna nic neříkají..

    PS: Kde berete čas koukat na ty videa? =D Občas vidím, že někteří hodně úspěšní vloggeři mají i 40-50 minutová videa..přetáčíte to třeba?

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tím jsem chtěl říct, že videa toč, ale zkus se vejít do 5, max 10 minut ;)

      Vymazat
  12. Jé to by bylo super, kdyby jsi začala natáčet :) Já ráda blogy čtu, ale taky sleduji dost youtuberek/blogerek :)
    Z Tvého seznamu sleduji Shopaholic Nicol a Lucku, ostatní neznám

    OdpovědětVymazat