Photodiary 0.6 Put your make-up on!

By 13:58

Přeju hezké (školní) úterý:)

K vám, kteří mě sledujete na instagramu @scarykejt, se už nejspíše dostalo, že jsem posledních pár dnů (čtvrtek + neděle) strávila na poněkud zvláštní výpravě s kosmetickým kufrem:)
Bylo mi nabídnuto, jestli nechci dělat maskérku (a "modelku") při focení univerzitní kolekce oblečení. Kdybych řekla NE, byla bych nejspíš hrozný blázen :) Z nabídky jsem byla tak unešená, že jsem téměř nemohla dospat.. (víte jak - focení, líčení, "zastupování" právnické fakulty, legranda, noví lidi, nové zkušenosti)

Ve čtvrtek ráno jsem zamířila s plnou výbavou svého kosmetického kufru, vydezinfikovanými pudry, vypranými štětci a hlavou plnou otazníků do olomouckých Bezručových sadů. Vůbec jsem nevěděla, co čekat a s jakou skupinou lidí se potkám, ale když jsem se seznámila s první skupinkou "modelek" a organizátorů, hned jsem věděla, že mi sednou a celkově to bude stát za to.




První, co se fotilo, byl běh - slečny jsem pečlivě nalíčila (ano, na běh - hlavně přirozeně, ŽE ANO:), a vzhůru na to. Možná se někomu zdá, že focení je hrozná pohoda. Stačí mít foťák, modela, párkrát cvaknout a čus! Jenže nic není tak jednoduché, jak se zdá. Důležité je podumat nad světlem, nad výrazy, nad tím, co má daná osoba na sobě, jak stojí a pokud ještě fotíte pohyb, zaručuji vám, že za pět minut kvalitní fotka nevznikne. Spíše tak za hodinu a půl.
Nakonec jsme s fotografkou a světly na focení pobíhali po celém parku a snažili se, aby vznikla nějaké ta dokonalá fotka (to byste nevěřili, kolik je v parku běžců, chodců a lidí, co vám furt lezou do záběru :D )


Poté jsme se přesunuli do Konviktu, kde se fotili kluci na kole, a následně vzhůru do centra - přímo do kašny, kde proběhlo snad to nejmokřejší, nejvtipnější a asi i nejoriginálnější focení:) O to zajímavější bylo, když ke kašně přišla skupinka turistů a průvodkyně jim danou památku popisovala, zatímco tam parta naprosto mokrých a uchechtaných studentů cákala po sobě vodu jako malí haranti:)


Usušit...a vzhůru na Lékařskou fakultu. V Olmu žiju už pátým rokem, ale kde je lékařská, jsem se dozvěděla až v neděli :D (hlavně že znám všechny kluby a kavárny - že ano - to je přece důležitější:)

U LF jsme se ubytovali jak parta uprchlíků :D všude se válely naše hadry, kosmetika, jídlo, štětce (a my).


 
Modelové fešáci:)  


Po velkém focení u LF se náš počet smrsknul na polovinu a ti nejvytrvalejší se přesunuli do parku, kde se fotila jízda na skejtu. Ehm..."modelkou" jsem tentokrát byla já, jenže při pohledu na mě, vám všem asi musí být jasné, že já a skejtování - to nejde dohromady :D 
Ale abych to nevzdávala předčasně, suverénně jsem na tento ďábelský "předmět" vlezla - EHM...a jak to dopadlo? Ujela mi noha, začala jsem ječet a už jsem cítila, jak se pomalu, ale jistě klátím k zemi - a nejenom já, ale i celej kosmetickej kufr, který jsem ještě stále svírala v ruce. 
Takže poučení na závěr - skejťačka ze mě nikdy nebude :D


Poslední focení bylo na Svatém Kopečku při západu slunce - hrozná romantika. Nádherné místo. Moc se na ty fotky těším

Po celém dni běhání, focení, líčení a pózování, jsem nakonec byla tak mimo, že jsem málem zapomněla vystoupit z vlaku po cestě domů (kdo by nechtěl vystoupit raději v Polsku, žeeee) a o půl 10 jsem se už mrtvě ležela v posteli :D  až se naši divili, co se stalo s tou, která do postele leze až tak ve 3 ráno.


Další focení bylo v neděli ráno. Polomrtví po brzkém vstávání (rozuměj: v sobotu večer jsme měli "organizační" schůzku, která se protáhla minimálně do dvou do rána :D takže čerstvost a střízlivost nebyla naší silnou stránkou) jsme zamířili na Přírodovědu (původní plán, Právnická fakulta, padl - nečekaně! Organizace naší školy je někdy fakt žalostná), kde jsme fotili na střeše s výhledem na Olmík...



Tentokrát se k nám připojil i náš "Izraelský kamarád" z Lékařské fakulty a jeho přítelkyně. Perfektní způsob, jak si procvičit angličtinu - Teda pokud najednou nemáte blok a nejste schopni složit větu (ještě teď se stydím za to svoje trapné žvatlání - před rokem jsem byla na angličtině téměř závislá, teď už zvládám anglicky pouze psát).


Organizovaný bordel:)

Co by to bylo za návštěvu Přírody, kdybych si neudělala fotku na záchodech, že ano :D Aneb můj nejoblíbenější outfit na focení:) Ta UPOLácká mikina je fakt skvělá - pohodlná jak župánek (a bez těch téměř nežiju:)


Po Přírodě vzhůru na Konvikt, kde jsme fotili "školní oblečky" ve školní budově:) Na toto focení jsem si  prosadila svůj look ala nezbedná školačka - sukně, polotričko, brýlky a conversky :D (fakt se na ty fotky těším :D).

Na fotce můžete vidět, že mezi námi byli i velcí sportovci - aneb závody ve skákání:)


Celé focení skončilo modelkovskou promenádou (někdy ve 4 odpoledne), kdy jsme se rozdělili na kluky a holky a vesele chodili po "molu" jak andílci Victoria´s Secret :D  
Údajně se na těch fotkách tvářím jak těžkej zabiják (můj klasický výraz, když se nemůžu usmívat), tak jsem fakt zvědavá:)


Musím říct, že ty dva dny byly opravdu neskutečné. Hrozně jsem si to užila, seznámila se s novými lidmi, vyzkoušela si, jaké to je v zákulisí focení a zároveň se taky naučila, jak se na fotkách furt nesmát jak měsíček na hnoji :D (ale tvářít se jak zabiják)

Až budou i oficiální fotky, určitě je přidám na blog:) Takže se máte nač těšit:)


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Tak to musela byť skvelá akcia, gratulujem, je to fakt úspech a už teraz sa teším na ďalšie fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musela být parádní zkušenost =)

    Těším se na ofiko fotky =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to musel být hodně náročná ale zajímavá zkušenost :) Na oficiální fotky se už teď moc těším

    OdpovědětVymazat
  4. Skvela akce! Foceni da zabrat. Vsechna mista znam a pred vic jak dvaceti lety jsem take byla studentkou UP :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je super, že tě k tomu takhle přizvali :) Těším se na dozky :)

    http://ili-libertad.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. To muselo být skvělé! Úžasná příležitost jak z hlediska vyzážistiky, tak modelingu :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat