Photodiary 0.5 Let's celebrate! I'm home alone!

By 12:15

Ahoj ahoj čau!

Těm, kteří se dneska chystají do školy/práce, přeji, ať to tam přežijou. Těm, kteří si válí bůček doma, přeji ať to flákání neflákají! :D
Je tu pondělí a s ním i nový post - tentokrát opět na téma "Fesťákoviny". Víkend jsem strávila na Havířovských (hudebních) slavnostech, takže se pojďme podívat na to, jak jsem se tam měli :))


Všechno to začalo v pátek ráno, kdy se za našima zavřela brána a oficiálně odjeli na víkendovou dovolenou. Juch! Dále to už pak mělo klasický průběh jak z amerického teen filmu - zatančit si "oslavný taneček", zapnout rádio naplno, zazpívat si do ovládače od televize místo mikrofonu, a nacpat se zmrzlinou na snídani..šmankote, já jsem rebel! :D 
Okay, vlastně jsem spíš uklízela, pekla, dodělávala dort, zalívala kytky a cvičila - pekelná chyba! Po zbytek dne jsem kvičela jak čuník, jelikož moje lenochodí já už není na cvičení zvyklé, a tak mě všechno bolelo :D (pocity o 2 dny později - nic mě už nebolí tak, jak v ten pátek - jsem z toho celá nervozní a smutná. Asi dělám něco špatně :D )

Som napekla - něco jako malinový cheesecake. Tak mě napadá - měli byste zájem, kdybych sem hodila čas od času i nějaký ten recept na to, co jsem zase vymyslela? :D

Odpoledne se u mě sešli kluci (gymplácká banda, se kterou máme 11leté výročí), kteří mi uvařili (Okay, už se nikdy nebudu pokoušet vařit - protože to jejich kuře na kari mi nedá spát). A následně, značne posilnění alkoholem jsme se přesunuli do Havířova na hudební slavnosti. Přesvědčená o tom, že budu zodpovědná a nebudu pít, jsem jela autem (chyba!), a zatímco já sušila u minerálky, kluci si dělali party party disko disko v autě! Po cestě jsme nabrali i moji milovanou Starou, která nás přijela pozdravit až z daleké Litomyšle a vzhůru na Mandrage. Ehm. Vlastně moment. Ještě předtím jsme přes půlku města naháněly kluky, kteří mi vyskočili z auta, když jsem stála na semaforu :D (zahlédli nápis Burčák)



...Mandrage jsme téměř nestihli....fronta na lístky byla půl kilometrová, a tak (poháněná touhou vidět Víťu Starého) jsem se uchýlila k zoufalému a zavrženíhodnému jednání - všechny jsem předběhla (já vím, v pekle se už na mě vaří voda).. :D :D 

Davová selfie - v dáli za náma stojí Víťa Starý, ale nejde vidět :D

Na Mandrage se mi líbí, jak se hrozně vyvíjejí. Byla jsem na jejich koncertu v roce 2012 a bylo to absolutně nesrovnatelné. Víťa se naučil zpívat, skupina začala dělat lepší show a celkově mě ty jejich koncerty nějak víc baví! I když hudebně se mi víc líbily jejich starší hity (Punk rock song, Kapky proti slzám, Místo tmy je venku šero..). Jediné, co mi polámalo moje "texaské srdce" bylo, že nehráli/neslyšela jsem je hrát moji srdcovku "Už mě víckrát neuvidíš".



Po koncertu jsme zamířili do areálu slavností, abychom se naplno mohli věnovat tomu, co nám jde ze všeho nejlíp - poflakování, focení, (pití minerálky), dělání kravin, a jak jsem tak zjistila, tak i vystřelováni slunečnic na pouti :) Juch! Děkuji♥


Za těch pár hodin jsme se stihli tolikrát ztratit a zase radostně najít, že i Pošta pro tebe by měla v nás těžkou konkurenci. I když přiznávám, že někteří mají speciální vlastnost, kdy si jdou odskočit na záchod, omylem dojdou domů, kde taky usnou a vzbudí se ve 12 v noci :D A vlastně o celý fesťák příjdou.


V průběhu odpoledne nás ještě čekal koncert Modern Talking, Citron a hlavně mnou očekávaní Guano Apes♥ na které jsem se klepala jak palička na řízek :D O to větší zklamání bylo, když jsem těsně před koncertem všechny ztratila, byla jsem bez signálu, internet se odmítal připojit, a já zůstala sedět u autodromu jak nějaké smutné štěně s texaských kloboukem a slunečnicí (vypadala jsem asi hodně exoticky, když pak za mnou chodili lidi, zda si mě můžou vyfotit :)) a starší paní si chodily tu slunečnici pohladit!!! (to jako fakt).

Velice emotivní noční fotka

Do kotle jsem se nakonec musela vydat sama (forever alone). Nicméně řekněme si na rovinu - kdo si užije koncert, když je sám uprostřed davu. Asi tak nikdo. Takže když mi v jedné chvíli konečně zazvonil telefon a kluci do něj začali fňukat, že je bolí nožičky, a že chtějí jít spát, ale na hlíně se jim ustýlat nechce, tak jsem celkem rychle odpochodovala v půlce koncertu, nabrala partu a odjeli jsme domů.


Moje poznatky ke Guano Apes? Asi už jim tolik neholduju, jinak si nedokážu představit, proč mě ten koncert moc nenadchnul. Jako ano, byli dobří, ale nic extra. Zpěvačka by se měla napapkat - je tak hubeňoučka, že jsem z ní chytala hlad (a měla strach, že se zlomí) :D Ale jedno se ji musí nechat - řve opravdu královsky! Žádná slečinka s jemným hlasem. 


Příjezd domů jsme pojali trochu oslavově. Stará mi dala dárek s přáním k narozeninám. Řeknu vám jedno. Člověk je tak starý, jak starý se cítí - a Stará asi žije v mé kůži, jinak si nedokážu vysvětlit, že přesně ví, kolik mi je :D :D


No a dárek? Z toho se stal hit! Kromě hromady společných fotek, si kluci tyto párty brýle natolik oblíbili, že v nich chodili celý další den (bavte se o ekonomických problémech s někým, kdo má na očích žabičky :D To fakt nejde :D ) a nakonec v nich v neděli i odjeli domů (za volantem měli ještě větší šmrnc :D)


V sobotu bohužel Stará musela odjet, a tak jsem se stala vůdcem smečky a holčičím organizátorem já. A jak sobota dopadla? Kromě toho, že jsme všichni prospali den, přecpali se hromadou zdravé stravy (čti čipsy, dort, bonbony, čokoláda), tak jsme nakonec podlehli i lenosti a sobotu strávili doma - hraním párty her :D (to tak hrajete poznávání celebrit a vaši kámoši na papírky napíšou snad všechny diktátory Severní Korei, o kterých víte asi tolik jako o Jimmym Vošoustovi (teď už vím, že nazpíval s Rybičkama 48 písničku Léto :D ). No každopádně když předvádíte Kennedyho, Harveyho Spencera (kterého nikdo nezná), Jimmyho Vošousta či Standu Grosse a Kim-ir-sena, tak vám zaručuju, že vám z toho smíchu narostou břišáky jak prase :D

A Váš víkend?:)


You Might Also Like

8 komentářů

  1. vypadá to úžasně rebelsky a všem vám to moc sluší :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Úúúú, je super, že sis to tak užila, já chci kolem sebe taky takový super lidi :( :D Moc krásné fotky a slunečnici bych si klidně pohladila taky! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  3. Mandrage jsem viděla před 14 dny na Trnkobraní ve Vizovicích a byli boží! Je pravda, že mají jiný styl písniček, ale stejně je pořád miluji <33 a navíc jsem měla štěstí a na ulici potkala bubeníka Máťu, jak si hraje s kuličkovkou, tak jsem se s ním zvládla i vyfotit a štěstí bylo završeno :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten cheesecake vypadá moc chutně :) super fotky, na všech ti to opět sluší!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky a ten cheesecake vypadá luxusně mňam :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  6. Podle fotek jste si to pořádně užili :) Jinak máš parádní klobouk a tvoje líčení se mi také moc líbí ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  7. To musel být krásně užitý den :) p
    Nemohu jinak než obdivovat tvé vlasy, vypadají neskutečně!! :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat