Outfit 5.8 I heart you, my life!

By 10:12 , , , ,

Přeju krásný páteční den:))

(Tento článek píšu s páskou přes oko - chytla jsem asi průvan a bolí to, takže se omlouvám za případné chyby - na zdravé oko totiž blběji vidím :D Ráno jsem se už třískla hlavou do dveří u ledničky a kafe si málem nalila pod župan místo do pusy :D to bude super den! :))
První týden školy za mnou. Naštěstí teď ještě moc výuky nebylo, tak se to dalo přežít. 
Na příští týden se už ale těším o to víc. V pondělí jedu do Brna za drahou Anet :) a od úterka začínám chodit na lekce Latino & Salsy. Společenské tance jsem dělala už na gymplu a byly to ty nejhezčí časy. Tanec miluju (v jakémkoliv provedení) a nechápu, že jsem se mu tak dlouho vyhýbala. Dokonce ještě začínám koketovat s myšlenkou, že bych chodila i na nějaké další taneční lekce v rámci školního UPOLáckého programu:) I když nevím, jak to všechno budu stíhat, když už mám i nabitou kartu do fitka. ANO, čtete dobře. Z lenochoda obecného se klube člověk, který se chce dobrovolně hýbat. 
Jenže v poslední době mám dojem, že se všechno nějak mění. Všichni v mém okolí se začínají usazovat, našli si partnery, brigádu, odstěhovali se anebo škola už je pro ně jen taková formalitka, takže se nestýkáme. Zkrátka a dobře, poslední rok je úplně jiný, než ty předchozí. I mezilidské vztahy jsou úplně jiné. O to víc, mě to motivuje si jít taky za svým cílem a sny. Teď už se nebojím někomu říct, co chci, co mě baví. Nestydím se za to, že jsem jiná, a zatímco ostatní už plánují rodiny, já sním o hodinách tance, absolvování profi kosmetického kurzu, focení, zpěvu, módě…o všem tom povrchním. Úspěšně se mi daří ignorovat všechny ty věty typu "Najdi si chlapa a taky se už konečně usaď!" "Kdy budeme mít vnuky?" „Tak běž pracovat do Mekáče, ať taky něco děláš“, "A proč někoho jako chceš malovat?" "Vždyť to je povrchní!"

Kalhoty + kabelka - Sinsay, košile + tílko - New Yorker, boty + šperk - F&F, brýle - Dolce&Gabbana


ANO, mám i spoustu pracovních snů souvisejícími s právy, s budoucí kariérou, se studováním druhé školy, ale o tom to dneska není. Dokud můžu, chci se zabývat vším tím, co mě prostě baví a pomáhá mi přijít na jiné myšlenky, dělá mě šťastnou. Nikdy jsem nebyla typ holky, která by klofla chlapa, usadila se, pořídila si dítě a přestala se o všechno a hlavně se O SEBE ( a své zájmy) STARAT! Taková nikdy nebudu. Potřebuju na sobě neustále pracovat - ať už po stránce intelektuální (čtení knih, vzdělávání, zkoumání odlišných kultur) tak i po stránce vzhledové či „talentové“.  A něco podobného hledám i u svého protějšku. Chci, aby mě bral takovou jaká jsem, podporoval mě a sám takový aspoň trošku byl. Takže dokud se někdo takový neobjeví, žádné to usazování a pořizování vnuků nebude :D

Ach jo, to jsem se zas rozkecala, a to jsem přitom pouze chtěla napsat, že se mám fajn :D


V rychlosti ještě k outfitu – Kromě kalhot a ozdoby na krk to jsou všechno kousky koupené v letošních výprodejích. Kabelku s sebou tahám všude (objevila se už na mém jarním wishlistu), boty taky (jak mě nikdy za celé léto neotlačily, tak po prvním dnu školy se divím, že mi ty prsty dobrovolně neupadly: D), bílá volná tílka jsou celoroční must-have, na které na podzim hodím svetřík a v zimě kabát a sako :D 
















You Might Also Like

24 komentářů

  1. "z holčiček se sny se stávají ženy s vizemi."
    Krásný den a nenech si to otrávit :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Jé doufám že oko bude brzo dobré, ať se ještě víc nezmrzačíš!:) Jinak krásný outfit, barva kalhot je skvělá a moc se mi líbí srdíčková košile;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Oko už je lepší, život je hned krásnější!

      Vymazat
  3. Doufám, že oko bude tedy brzy v pořádku :-)
    Jinak naprosto souhlasím s tím, co jsi napsala - podle mě je super, že si jdeš prostě za svými sny - a určitě se nenechat překecat ostatními, kteří mají zase sny jiné a vyžadují podobné po ostatních. Na vnoučky mají vaši stejnak ještě čas, dyť jsi mladice :)))

    Co se týče outfitu, šíleně moc se mi líbí. Bílá tílka jsou prostě super součást snad každého outfitu a kabelka a botičky? No jen bych si mlaskla - nádherný!!! ♥

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Ketrin :) Máš pravdu. Jít si za svými sny je hlavní! hlavně nepodléhat davu a všem těm "davovým psychózám" :)

      Vymazat
  4. ohromně ti to sluší! ale to je vedlejší..

    text samotný.. je zcela jiný než obvykle. až mě dojal. a to myslím vážně! možná proto, že se v podobné "fázi" nacházím i já. mám pocit, že jsem uplynulé roky ztratila, dost jsem se zanedbávala, nedělala jsem to, co jsem opravdu chtěla a teď mám hrozně moc plánů a nevím, co dřív!

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem dneska nějaká cíťa...teď jsem pro změnu dojatá z toho, že jsi dojatá :D
      Šup šup, vzhůru za svými plány a cíly. Těmi životními i blogovými! Až přijedeš, musíš mě naučit turecky! Už se na tebe těším :)

      Vymazat
  5. krásný outfit :) moc se mi líbí ta kabelka :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Bezvadný outfit. Líbí se mi od hlavy k patě. Sluší ti :) Jinak trable s očima znám. Sama jsem si teď postupně prodělala zánět spojivek a nic příjemného to není.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  7. Ta košile je hrozně roztomilá :))) a ty botičky? Top! Moc ti to sluší, právničko :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi sa mi páči košieľka a to tielko mám tiež, len v khaki farbe:) Okuliarky Ti veľmi pristanú:)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, škoda len, že leto už pominulo, mňa najviac zaujali nohavice, majú krásnu farbu.

    OdpovědětVymazat
  10. Máš opravdu krásné vlasy a účes, na každé fotce upoutají na první pohled :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. S tvými myšlenkami se docela ztotožňuji :-), podle mě je opravdu důležité na sobě neustále pracovat, po všech směrech. Jinak outfit se ti vyvedl, roztomilý, nápaditý a vypadá i pohodlně.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  12. Pšendo, super článek! Chtělo by to založit nějaký blog speciálně pro mě bez těch líčidel, oblečení a tak, prostě jen exkurz do Tvého života :D

    Za FanClubInstantPšenda
    Adam

    OdpovědětVymazat
  13. Ty jsi kurňa tak krásná! <3

    Jinak se rozhodně nenech do ničeho nutit, kecat si do života a hlavně nedělej nic, co za tebe rozhodli jiní. Není to návod ke šťastnému životu. Líbí se mi, jak nad tím přemýšlíš ty, a úplně souhlasím - život by se měl prožít, naplno, tak, jak to vyhovuje jeho majiteli :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  14. Ta košile je strašně roztomilá! Moc ti to sluší :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherné outfit, ty kalhoty jsou nádherné :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/prvni-podzimni-liceni.html

    OdpovědětVymazat
  16. Moc ti to sluší. Co bych ti k tvému článku asi řekla je to že nikdy nedělej to co nechceš a snaž se jít tam čeho chceš dosáhnout. Jednoduše dělej to co tě baví. Každý máme své sny které jen potřebují těžkou a dlouhou cestou realizovat.

    OdpovědětVymazat
  17. Jsi krásná a stylová a tyto fotky mě v tom jen utvrzují! :) A co se týká tvého postoje, nevidím na tom nic špatného,i když zrovna já se řadím spíše mezi lidi, co vyhledávají ty děti atd... i když přítel také nikde, někdy bych brala ten tvůj postoj jít si za svým a nemyslet na to jak ostatní se sestěhovávají, mají dětičky atd... a být happy

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Velmi ti to sluší :) Jinak u kafe musíš jít po vůni a určitě se trefíš do pusy a né mimo :D :)
    Lovies 47

    OdpovědětVymazat
  19. Moc všem děkuji za tak hezké a povzbuzující komentáře:) Nečekala jsem, že se můj názor tak uchytí a tolik mě podpoříte:) ještě jednou moc díky:) A souhlasím s váma - člověk by měl dělat to, co chce on sám a ne to, co po něm vyžadují ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  20. Kači, vypadáš krásně! Kašli na to, co si lidé myslí. Dělej to, co chceš a co tě dělá šťastnou. Je spousta lidí, pro které jsou móda a make-up povrchními záležitostmi, ale občas se to chce podívat na to, jak ti dotyční kolikrát vypadají :D Každý máme své zájmy a jenom proto, že jsme jiní než ostatní, neznamená, že jsme špatní :) Normal is boring!

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat