Outfit 5.7 Say hello to my Michael!

By 12:30 , , , , ,

Přeju krásné úterý:)

Tak už se mi to krátí - začal poslední týden prázdnin! O víkendu se stěhuju zpátky do OLO!  
Pamatuji si, že na začátku července jsem odpočítávala dny do začátku semestru, teď bych to nejraději oddálila. Proč? Olmík sice miluju, hrozně se těším na ty lidi, ale děsí mě, že zase začne škola a hlavně školní povinnosti - co si budeme nalhávat - mám strach. Mám před sebou poslední rok a pak vzhůru do neznáma. Opět začínám trpět krizí. Vůbec si nedokážu představit, že náhle bude po všem, já se odstěhuju někam do tramtárie a budu pracovat od osmi do osmi, abych si vydělala jako koncipient minimální mzdu. Mám z toho všeho tak divný pocit, že ani s diplomkou nedokážu začít - protože jakmile začnu, bude to prostě konec nicnedělání a začátek zodpovědného života (tomuto přístupu by se taky dalo říkat "výmluvy & lenost" :D ) Nemám ráda velké změny! NeNeNe! :(

A teď pár slov k fotkám - jsou foceny tak 2 týdny zpátky. Vlasy už mám teď (naštěstí) nabarvené (v létě na to totiž kašlu - slunko, koupání, sucho - zbytečně by se ničily, a tak barvím vždy až v září).

Na sobě mám tílko z Lidlu (Esmara), které je na takové ty letní dny naprosto ideální:) Musím říct, že tento obchodní řetězec mě mnohdy dost mile překvapí :) Některé kousky oblečení fakt stojí za to:). Dále pak můžete vidět moji historicky první sukni v midi délce (od té doby jsem si pořídila další dvě :) a kabelku Michael Kors, kterou jsem před několika lety dostala od mamky (ona by ji nevynosila). Tehdy jsem ji ještě nedokázala ocenit, teď to sice dokážu, ale moc často ji nenosím, jelikož ji nějak nedokážu doladit (hnědá není moje barva a bílá se nosí leda tak na jaře a v létě). Sandálky jsem si koupila loni v New Yorkeru - a říkám vám, byla to láska. NIKDY jsem neměla pohodlnější boty, ale po dovolené u moře se mi totálně rozjela podrážka, takže je teď moc nenosím.

Se světlem je to teď v létě takové všelijaké, takže ani fotky nejsou nějaké úžasné, ale myslím, že svůj účel plní:)


Sukně - Reserved, tílko - Esmara, náhrdelník - H&M, sandálky - New Yorker, kabelka - Michael Kors










You Might Also Like

24 komentářů

  1. Tiež nemám rada zmeny, ale uvidš, že po škole príde niečo ešte lepšie :D A krásne fotky. Tiež hnedú veľmi nemusím a neviem ju dobre ladiť :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný outfit, moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ohromně ti to sluší a outfit je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný outfit a kabelka je dokonalá, nosila bych ji pořád ať ladí nebo neladí :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jako přiznávám, že je hrozně praktická a hlavně velká - narvu do ní půlku slona :D

      Vymazat
  5. Mně se na tobě strašně líbí to tílko! A podle mě jsi to vyladila dokonale :) A doufám, že zůstaneš v Olmíku, jinak vůbec nevím, co si tam pak bez tebe počnu, fňuk :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otevřeme si společné pracoviště :D Ty budeš zkoumat, zda daný klient opravdu někoho zabil a já na základě toho budu přemýšlet, zda ho obhájit nebo ne :D

      Vymazat
  6. Já už se do školy těším, budu držet pěsti, ať vše zvládneš :)

    Outfit se mi hodně líbí, pěkně jsi se sladila, kabelka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelka je teda krásná, ale taky bych asi měla problém ji sladit :( jinak ti to moc sluší!:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  8. Zbožňuji tvé outfity, vždycky ti to moc sluší. Jojo, copak Lidl, ten mě poslední dobou také udivuje co se tam dá najít za skvosty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Teri:)
      A souhlasím. Na Lidl nabídky koukám pořád :D

      Vymazat
  9. moc ti to sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. moc ti to sluší.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Nádherná ako vždy, tie sandálky sú skvelé.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná, jako vždy. :) Mě se líbí MK v malé verzi a celočerná :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  13. Jee, nádherný outfit. A nádherná modelka. :)) Taky se do školy netěším kvůli tomu, že je to poslední rok. :/ Dokonce jsem už přemýšlela, že si najdu druhou vysokou. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  14. nádherný outfit a super sukně!

    OdpovědětVymazat
  15. úžasná kabelka! hned si letím pro podobnou :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Veľmi ti to pristane ! Krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  17. Slusi ti to.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  18. Prostě nádherná!

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat