Outfit 5.6 All white is new all black!

By 10:26 , , , , ,

Někdy mám chuť se vším seknout. Říkám si, že blogem a instagramem zabíjím zbytečně moc času, který bych mohla věnovat lepším věcem (třeba psaní diplomky či cvičení..haha..na to si neskočím ani já sama).

Mnohdy si říkám, zda nejsem až příliš povrchní, když si potrpím na tom, co mám na sobě, když stojím před skříní a dumám, co si obléct, i když bych to mohla vyřešit riflema a tričkem s obrázkem. Zda to nepřeháním, když se každé ráno líčím, a i když už jsem se dopracovala do fáze, že se za svůj vzhled bez makeupu tak úplně nestydím, stále se cítím lépe, když vyjdu z domu aspoň s korektorem a řasenkou. Už od dětství jsem byla to ošklivé a kulaté káčátko, které stálo ve stínu svých krásných a hubených kamarádek, a tak jednou přišel zlom a já začala na sobě pracovat, řešit, jak se obleču, až jsem to dopracovala tam, kde se teď nacházím, jak teď vypadám.

Nejednou jsem si řekla „přestaň sedět nad blogem a běž raději číst knihy, učit se“. Jenže nakonec vždycky vyhraje to, že mě blog prostě baví. Baví mě psát, trousit vtípky, radit lidem ať už s oblečením, kosmetikou nebo s tím, co v Olomouci navštívit:) Baví mě mít svůj svět, kde utíkám od všedních problémů. Jenže jednou za čas přijde stav, kdy si říkám, zda to má smysl. Zda to někdo čte, sleduje a nedává lajky jenom „z povinnosti“. Ale pak stačí, aby mi přišel jeden milý vzkaz, zpráva od někoho, o tom, že se mu líbí můj styl a já roztaju jak sněhulák :)

Nic není tak hezké jako uznání od někoho, koho neznáte. Když vám napíše soukromou zprávu, ve které vyzdvihne vaši snahu a styl oblékání, popř. vás označí za inspiraci (a to dělá sám, z vlastní vůle). Ať už je to slečna nebo muž, vždycky mi to neskutečně zlepší den a já si říkám, že to, co dělám, má nejspíše smysl.

Nejsem žádná blogerka, jsem normální holka. Nedostávám hromadu lukrativních nabídek, nestýkám se s těmi, kdo jsou pro mě z hlediska blogu výhodní, nenechávám se uplácet, abych napsala kladnou recenzi. Jsem jen studentka, takže všechny svoje módní kousky lovím ve slevách a nemám peníze, a vlastně ani chuť utrácet za drahé kabelky, boty či oblečení.  Jsem šetřivý člověk, který rád vykouzlí něco kouzelného z obyčejných kousků oblečení z konfekce. Všechno, co dělám, dělám, protože to tak cítím, a i když jsem jen jednou kapkou v moři, stejně mě neskutečně těší, že si té kapky někdo všimne. A o to víc mě to potěší :)

Proto bych moc chtěla poděkovat všem svým čtenářům a „sledovatelům“. Ani nevíte, jakou mi děláte radost svými zprávami, podporou a hezkými slovy:)) 

A teď rychle pár slov k outfitu. O svých děravých šortkách jsem už psala několikrát. Jsou to kraťasy, které jsem si koupila 3 roky zpět a jsou o 2  velikosti větší. Prvně jsem je chtěla vyhodit, pak jsem se rozstříhala, a nakonec jsem se do nich úplně zamilovala. Cardigán mám už od jara a mnohokrát jsem vám ho chtěla ukázat v outfitu, ale poštěstilo se až teď. Sandálky jsem si koupila na loňskou dovolenou do Turecka, a letos jsem je skoro nesundala z nohy :) To víte! Bílá je teď moji oblíbenou barvou!

A co vy a celobílé outfity?


Tílko + cardigan + sandálky - F&F, brýle - Takko, šperk na krku - I am, kraťasy - DIY (H&M), kabelka - Marco Tozzi










You Might Also Like

22 komentářů

  1. Vyzerá to skvelo a hlavne tie náramky si k tomu outfitu skvelo zvolila. Bielu s bielou nekombinujem z jediného dôvodu, nemám žiadne biele nohavice, šortky či džínsy. Ale stáva sa mi, že sa oblečiem do dosť podobnej čiernej kombinácie, nie takej pohrebnej, ale mám také šortky a čierne tigrované tričko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji:-)))
      Noo, kupodivu mám bílého oblečení víc,než bych čekala, i když nepopírám, že černá je prostě černá :D takže tvoji lásku k černé chápu:)

      Vymazat
  2. Cute bag :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  3. S tím uznáním to máme úplně stejně =).
    A tahle kombinace, co vytváří nádech boho looku, ti neskutečně sluší..a bílá barva nejvíc..jsem rád, že jsou tady lidi, co se nebojí dát bílé šanci =). Černoty už bylo dost! ;)

    Hezký víkend,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím s Michalem, bílá ti sluší a je to super barva! A bloguj, protože kdyby nikdo jinej, tak já tě budu číst neustále, navždy!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký outfit :) Je to teď celkem in bych řekla, já jsem na bílou až moc velký čuně :D Takže zvládnu maximálně tak tričko, kalhoty určitě ne :D

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, taky že všechno bílé oblečení, které vlastním je neustále v pračce :-D

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší :-) Taky mě dokáže milá zpráva nebo komentář od někoho moc potěšit :-) Jinak bílou mám moc ráda, chtěla bych si pořídit potrhané bílé skinny džíny, ale bojím se, že je hned zničím, u mě bílé oblečení nikdy nezůstane bílým dlouho, vždycky ho něčím zašpiním :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Komentare, ktere ocení snahu autora blogu jsou pro nas hnacím motorem, ne ze ne.

    Málokdo si umí predstavit, kolik času blogování zabere-nafotit a upravit kvalitni fotky, napsat do clanku občas i neco smysluplného (muj případ, ha ha).

    Ten čas bychom mohli věnovat daleko uzitecnejsim vecem. Jednou jsem si spočítala , kolik času jsem priblizne blogování doposud věnovala a připadala jsem si jako blázen, kdyz jsem si uvědomila, ze za to nemam zadne peníze. O to vice, kdyz jedinou odměnou je člověku reakce čtenářů a ta v posledni době na blozich celkove stagnuje.

    Opravdu si můžeme dovolit ten luxus věnovat něčemu, zdánlivě nic neprinasejicimu, tolik času?

    Veroniky módní deníček

    OdpovědětVymazat
  8. Ten outfit je nádherný, hrozně ti sluší :) A popravdě, jako ošklivé káčátko si tě vůbec neumím představit :) Jinak pokud jde o blog, mám to stejně, občas bych se na to taky vykašlala, ale je to moje láska, takže stejně bloguji dál a hlavně neskutečně ráda :) ... i když třeba na knížku nebo cvičení bych si taky přála udělat čas :)

    Co nosím v kabelce? + Kabelková GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý outfit, moc ti sluší! Líbí se mi ten super přehoz:)

    OdpovědětVymazat
  10. toto není můj styl, ale moc ti to sluší :) a pocit, že trávím svůj čas tak nějak zbytečně u blogu a ig mívám taky :))) takže zcela normální, máš můj obdiv, že se držíš a doufám, že se budeš držet dál :) jsi super bloggerka a byla by škoda přijít o tak skvělé články :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Krásny outfit :-) Velmi ti to pristane !
    XoxoPatty

    OdpovědětVymazat
  12. Hezký úvodní slova ... :) Líbí se mi hodně ten přehoz, máš nádherný nehty!

    OdpovědětVymazat
  13. Kači, myslím, že takové myšlenky jako "vždyť to přece nemá cenu" zažívá skoro každá blogerka, akorát většina z nich se z toho otřepe, uvědomí si, že to cenu má, a pokračuje v jízdě a je tomu tak dobře :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc všem děkuji za krásné komentáře:-) Naprosto souhlasím, že pochybnosti má každá z nás, ale když nás to baví, tak bychom se tomu měly věnovat:) Dělá nás to aspoň šťastnějšími :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadáš krásně! :) Moc krásně napsané, jsi úžasná a nevzdávej se! :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat