Let's talk about nail polish [recenze]

By 11:57 , , , ,

Přeju krásné úterní dopoledne:)

Škole už pro dnešek odzvonilo, a tak jsem si konečně našla čas na nový článek :) Tentokrát se pro změnu podíváme na zoubek kosmetice - přesněji lakům na nehty:)


  • Astor - Fashion studio, odstín 203 My pink lady

Co si budeme povídat - odstín laku je nádherný. Jedná se o fuchsiový odstín, ideální snad na všechna roční období. Hodně jsem si ho oblíbila.
U Astor laku oceňuji štěteček, odstíny i délku schnutí. Co mě vždycky dokonale zklame, je výdrž :( I s podlakem (zpevňovač nehtů Four Seasons) a dvěma vrstvami (vytvrzovač laku FS) se okamžitě začne loupat - a opravdu nezáleží na tom, jaké aktivity děláte (mytí nádobí či nekonečné flákání). Loupe se automaticky a pořád.

Hodnocení: 3/5



  • Maybelline - Colorama  60 seconds, odstín 324 (viz. spodní i horní foto - světle fialová)

Tato značka přišla s "novou" kolekcí laků - 60 seconds a dokonce i s novými odstíny. Proto když jsem uviděla tuto světlounce fialovou nádheru, musela jsem ji mít. 
Kdo mě sledujete na instagramu @scarykejT, asi jste zpozorovali, že jsem tento lak celkem zkritizovala - no, upřímně - byla jsem moc přísná. Po třetím lakování zastávám názor, že zas tak zlý to není. Je sice pravda, že lak špatně kryje, ale 3 vrstvy stačí. A zatímco ze začátku mi dělal takové ty nehezké bublinky, teď už je nedělá. Lakování sice není otázka pár minut (už jenom kvůli počtu vrstev), ale přežít se to dá. Na nehtech má velice příjemnou výdrž - tzn. 3-4dny.

Hodnocení: 4/5 



  • Astor - Quck & Shine, odstín 403 Vibrant purple

Lak seženete v každé drogerii, ale V DM je teďka mají nejlevnější - vychází na 67,- Kč, a tak jsem si koupila hned tři odstíny - 403 Vibrant purple, 302 Glass of wine a 605 Chic Countyside.
Rozhodně musím pochválit krytí - 2 vrstvy kryjí naprosto nááádherně:) Lak má kvalitní štěteček a celkově dost rychle schne :)
Na fotkách s tmavými nehty vidíte, jak lak vypadá po 2 dnech (nutno podotknout, že jsem za sebou měla celodenní "maskerkování", stěhování a úklid celého bytu:) - takže výdrž je taky velice příjemná:) Myslím, že nemám, co bych vytkla :)

Hodnocení: 5/5

Astor - Vibrant purple, Maybelline - 324

Astor - Chic countryside, třpytky - Sally Hansen


  • Makeup Revolution, odstín Cool Days

Tento naprosto nádherný lak je k dostání jenom ve vybraných Rossmannech nebo na internetových stránkách. Co musím pochválit, je odstín ♥ (mentolová je moje barva:)
Lak schne poměrně rychle, stačí 2-3 vrstvy (což je klasika u světlých laků). Co mě ale mrzí, je výdrž. Jsem asi až moc zhýčkaná Coloramou a Sally Hansen, ale jakmile mi lak vydrží jen 2, max 3 dny, jsem z toho zklamaná. Oproti Astoru - Fashion Studio to je sice v pohodě, ale i tak bych od MUR čekala něco trošku lepšího. Když už mají tak božské oční stíny.

Hodnocení: 3,5/5



Mohlo by vás zajímat:

Recenze >>> Lak na nehty NYC
 


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Nádherné barvičky :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/09/recenze-ruzove-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tmavofialový je úplne top! :)
    Dominika z blogu MORE than FASHION

    Pozývam na skvelú Jesennú Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Já a lakování nehtů, to nejde dohromady. To je totiž moje největší slabina.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ty máš nehty :) Krásné barvy, Coloramy mám moc ráda :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. ty quick and shine/quick and go od astoru jsou nejlepší, nedám na ně dopustit :) oproti tomu colorama mi nějak nesedí - asi mám divné nehty :)

    měj se hezky!

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
  6. Hezká recenze :) laky od Astoru jsem ještě nezkoušela, ale Coloramu ano a ta mi vyhovuje :) máš nádherné nehty :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  7. Nemala som doposiaľ žiaden lak Astor ani Maybelline, najčastejšie používam laky Essence, tie kryjú spoľahlivo už v jednej vrstve, sú rýchloschnúce a vydržia toho pomerne dosť. A ešte mám rada laky Rimmel Salon Lycra Pro, tie majú úžasné netradičné farby a ich výdrž je tiež veľmi dobrá. Ono asi žiaden lak nevydrží reálne to, čo sľubuje, skrátka ide o ruky a s tými stále niečo robíme.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten první lak, o kterém mluvíš, jsem dostala a zrovna dneska si s ním lakuji nehty, tak jsem zvědavá jak dlouho vydrží. Každopádně barvička je to moc pěkná :)

    Evolution of smooth

    OdpovědětVymazat
  9. Ten tmavě modrý je skvělý :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat