Let's talk about blushes! [Recenze]

By 17:59 , , , ,

Ahoj Ahoj:)

Dneska mám pro vás zase trochu kosmetiky. Tentokrát se bude jednat o "tvářenkový/bronzerový speciál". Za poslední dobu mi v šuplíku přibylo pár nových kousků a abych tu nepsala recenzi o každém zvlášť, zrecenzuji je hromadně:)

Na paškál si dneska vezmu Baked Bronzer od RL de Young, mono tvářenku od MUR - Blush a paletku bronzerů, tvářenek a rozjasňovačů taky od MUR.


  • Ultra Blush Palette, Sugar&Spice
MUR paletku jsem dostala od mojí drahé spolubydlící k narozeninám a bylo to takové moje splněné přání, protože jsem po ni už pěkně dlouho pokukovala (ale říkala si, že nemůžu mít všechno). Seženete ji na stránkách Makeuprevolution.cz nebo ve vybraných Rossmannech. Obsahuje 8 stínů - 2 třpytivé, 2 bronzové, 3 růžové a jeden do oranžova. V balení je taky klasické velké zrcátko a celková konstrukce paletky je stejná jako u paletek očních stínů Flawless >>RECENZE či Mermaids Forever >>RECENZE

Pigmentaci hodnotím na jedničku - je tak výrazná, že by klidně mohla sloužit i jako oční stíny. Takže zde nastává problém jménem aplikace - opravdu ji musíte nanášet malinko a příliš na štětec netlačit, jinak dopadnete jako Marfuša - už jenom proto, že všechny stíny jsou hodně výrazné a při nanášení většího množství to dopadá opravdu špatně :) Když už se vám stane, že tvářenky nanesete opravdu hodně, povětšinou to vyřeší kapesníček/vatové tampony či pudr, ale u této paletky bacha! Je tak pigmentovaná a její výdrž je tak dlouhodobá, že se v některých případech budete nejspíše potřebovat odlíčit a znovu nalíčit. 

Výdrž tvářenky je celodenní. Přežila hudební festival, sport, odpolední spánek či celodenní lítačky po městě.



Celkově bych o tomto produktu řekla, že ani on mě nezklamal (stejně jako všechny produkty od MUR), ráda se s ním líčím, ale musím si hodně dávat pozor na aplikaci, protože jeden špatný tah či špatně osvětlený pokoj při líčení, a jsem za omalovánku. 

Shrnutí??? "nikdy tuto paletku nedávejte do ruky slečnám, které mají zálibu v mega výrazných líčkách přes půl obličeje". :D 


  • Mono tvářenka MUR - Blush, odstín Treat


Dalším kouskem, který jsem si pořídila, je tato malá a jednoduchá mono tvářenka, která mě vyšla na 50,-Kč a jejíž hmotnost je 3,4g.

Pigmentace není tak výrazná jako u výše zmiňované paletky, ale taky se s ní dobře pracuje. Má přirozenou barvu (a i když jsem ze začátku byla hodně skeptická k odstínu, teď se mi moc líbí), která zas tak výrazná není, a tak se nemusím bát, že bych si omylem udělala z obličeje zvýrazňovač:) 
Díky malinkatému balení je perfektní na cesty - nezabere žádné místo a je skladná i svým tvarem. Výdrž je taky celodenní. Odstín je jemně broskvový, matný (žádné třpytky). Mnohdy ji kombinuji se třpytivým bronzerem RL de Young. 
 


Co ještě musím pochválit, je cena. Za 50,-Kč neprodává tvářenky ani Miss Sporty, a to je přitom kosmetika o několik tříd horší.

Jediné, co bych vytkla je nedostatek odstínů - je jich 6, ale některé mi přijdou absolutně nepoužitelné. A taky bych ocenila kvalitnější obal - na fotce můžete vidět, jak tvářenka vypadá, poté, co jse ji měla asi týden - poškrábaná

  • Baked Bronzer RL de Young, odstín 01 Sahara Sun
O této značce jsem se poprvé dozvěděla při návštěvě Rossmanna ve Frýdku Místku. Takže zatímco vždycky chodím do drogerky s načtenými recenzemi a kupuji si téměř všechno cíleně, tentokrát jsem sáhla po něčem, u čeho jsem absolutně nevěděla, co od toho můžu očekávat. Cena této kosmetiky je dost nízká - srovnatelná s Essence či Miss Sporty a i celkový vzhled odpovídá těmto dvěma značkám.

Zapečený bronzer mě doslova dostal svým odstínem - je úžasný! Hmotnost je 13g. Je hnědo-bronzový se zlatavým nádechem. A zatímco můj oblíbený maxi bronzer od Rimmel má třpytivou texturu jenom na povrchu, tento zapečený bronzer je třpytivý celý :)

Odstín je přirozený a ideální na letní líčení, třpytky nejsou nijak výrazné - spíš rozjasňující. Co se týče pigmentace - je opravdu neskutečná - jeden tah štětcem a zůstane vám na štětinkách tolik bronzeru, že byste s ním vymalovali půlku pokoje. Což se mi nejednou stalo osudným. Nanesla jsem ho na obličej a rázem jsem byla jak omalovánka! Nejhorší je, že jakmile ho jednou nanesete, dolů jde už jenom hodně těžko (viz fotka "jak jsem po jedné aplikaci dopadla"). Pudrem ho nezatřete. Výdrž je taky celodenní.


Takže opět podotýkám! Dávejte si na něj bacha! Pokud máte na líčení stejný hustý štěteček jako já (viz foto), s bronzerem zacházejte velice opatrně!! :) 

Celkově ale hodnotím velice kladně. Značka mě velmi mile překvapila, a určitě se zase někdy vydám pro nějaký další produkt!

Neopatrné nanášení bronzeru! Ať žije pigmentace!

  • Shrnuto a podtrženo
Všechny 3 produkty obstály a rozhodně je můžu jenom doporučit. Jsem s nimi naprosto spokojená a dokonce pro jednou nemám tendence se zase vracet k mému nejoblíbenějšímu bronzeru - Rimmel Sun Shimmer Maxi Bronzer :)


  • UPDATE!
Hodně jste se mě ptaly, co to mám za štětec! Je z Ebay a seženete ho >>TADY

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Mě se moc líbí paletka od MUR, velmi praktické. Můžu se zeptat co to máš za štětec?

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké tvářenky! Zaujala mě paletka od Makeup Revolution a značka RL také stojí za to. S kamarádkou jsem si od RL koupily zapečené oční stíny, opravdu mile mě překvapila výdrž i pigmentace. :) Jinak také mě zajímá, co máš za štětec :D
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od MRL pár tvářenek a pigmentací jsou moc dobré. Z Ebay mám jednu velkou paletu tvářenek a s tou jsem také moc spokojená! :)

    Monča / KOSMETICKÉ RECENZE /

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíc se mi líbí asi ta mno tvářenka, ale ta paletka je taky moc hezká :) Já mám od MUR konturovací paletku a jsem s ní moc spokojená, ale taky si musím dávat pozor na to, jaké množství nanaším :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  5. Po téhle paletce uz jsem taky koukala, ale zatim jsem si ji neporidila. Pigmentace je vazne silna :-D ale odstíny jsou krásný. I u mono tvarenek. :)
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ten baked bronzer RL de young mi připomíná creme puff tvářenku od max factoru, po které už dlouho pokukuji :)
    jinak mě hrozně zaujal štětec, odkuď prosím?

    Lost in Cyprus

    OdpovědětVymazat
  7. To jsem ráda, že jsou tvářenky tak dobře pigmentované a že vydrží, ráda bych si totiž nějakou od Makeup Revolution koupila :) A kosmetika RL de Young mě také mile překvapila :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja zatim pouzivam tvarenku od essence, vyhovuji mi.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. tak ale ten bronzer vypadá dobře - normálně bych ho v drogérii minula :) já jsem tmavá, tak můžu i trošku plýtvat :)
    grey & black combo

    OdpovědětVymazat
  10. Na tuhle paletku jsem taky koukala, ale protože mám trio od Sleeku, tak jsem ji nakonec nevzala. Snažím se zbytečně nenakupovat, což se mi možná v kosmetice daří, ale s oblečením je to už horší :).
    chicadriana.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
  11. Miluji tvarenky a ta první paletka ma moc pěknou skalu odstinu.

    A výrazná pigmentace je porad lepsi, nez pigmentace skoro nulová :-D příště si das pozor a bude to dokonale!

    OdpovědětVymazat
  12. Od MUR mám takto samostatně stín na oči, který taky drží celý den a pigmentace je super :) A tvářenku mám tu srdíčkovou ale to je myslím I love makeup

    OdpovědětVymazat
  13. Hezká recenze :) o paletce už jsem přemýšlela, ale jak píšeš nemůžu mít všechno :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  14. Paletka tvářenek od MUR je na mém wishlistu a té pigmentace se zatím děsím :D Mám od MUR jednou mini paletku bronzer-rozjasňovač-tvářenka a nevypadat s tou tvářenkou jako Marfuša je nadlidský výkon :D Ovšem paletka vypadá nádherně a MUR miluji :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat