Instapost 1.1 Don't cry for a summer. Hope you enjoy it next year!

By 10:55

Přeju krásný druhý zářijový den:)

Tak a máme po létě (a někteří už i po prázdninách)! Hmm...je to trochu škoda. Sice jsem na ty hicáky pořád nadávala, ale představa, že začíná pomalu, ale jistě podzim, ze mě optimistu moc nedělá. Vadí mi zima, věčná tma a i když se zpátky do školy celkem těším, vím, že to bude hrozně náročnej rok (škola, státnice, souborné zkoušky, diplomka, chci zase začít chodit na lekce tance, chci si najít práci a uvažuji i nad nějakou tou praxí). No brr...bude toho hodně. A co dělám pro to, abych si to usnadnila? NIC! Neučím se, nepíšu diplomku, nezkoumám novely zákonů, nehledám si práci - nic neřeším a užívám si sladkou blbost a nic nedělání :D (Ahoj, já jsem Kačí a jsem chorobný lenochod!   Ahoj Kačí!")

Ale teď se ještě vraťme k srpnu a pojďme si ty fajné dny zrekapitulovat...

1// Jen tak se povalovat a chrochtat si blahem...srpen jsme strávila převážně na lehátku nebo v bazénu jak nějaký mořský úhoř.
2//Tam a zpět...na začátku měsíce jsem pořád jezdila sem a tam - Havířov-Olomouc-Olomouc-Havířov...jen tak, z nudy :D

3//Náramek se zvířátky... to tak přijdou dvě pokročilé dvacítky do ZOO, jenom aby si koupily náramek s plameňákem...
4//Moravské hrady, hell yeah!...O tom, jak jsme se tam měli bájově, si můžete přečíst >>ZDE. Chybí mi to. Ale nesmutním. O víkendu se chystám na Havířovské slavnosti (kde kromě Mandrage a No Name vystoupí i Guano Apes!♥)

5//Shledání s Ufonkem po letech..najděte 3 rozdíly...vycházely jsme ze stejného pokoje, ve stejnou chvíli, na stejné místo. Vzájemně jsme nezkoumaly, co máme na sobě, ale když jsme zamkly byt a vylezly na chodbu, nějak nám došlo, že jsme se asi naklonovaly :D 
6//A to nejenom barvama oblečení...ale i kloboukama a brýlema...:)

7//Pitný režim, půlka zdraví... Když už Olmík, tak Luci♥
8// Když už Havířov, tak výlety....s mým milovaným spolubydlícím...smutné je jenom to, že za ty 2 měsíce jsme vyčerpali snad všechna dostupná místa, kde se dá v našem okolí cestovat (čti NÁKUPNÍ STŘEDISKA A KAVÁRNY)

9//Letošní prázdniny se nesly ve stylu "HROMADA VOLNÉHO ČASU"...a tak jsem začala vyvařovat :D špagety šly stranou, nastala chvíle ostatních jídel...třeba taková dušená cuketa na žampionech s kukuřicí, parmezánem, arašídy a se symbolickou dávkou vepře (nahoře) :D
10//Těstoviny ze svého jídelníčku nevypustím...kašlu na zásady veganů, raw, paleo - těstoviny (čti mouka, co má tvar) jsou základ mého jídelníčku a občas se bez nich neobejdu. Tentokrát s brokolicí, rajčaty, zelenou paprikou, arašídy a jogurtem.

11// Domácí sušenky...a závislost je na světě♥ Bez nich už to nejde. Pekla jsem si je každý den na praxi, snídala, svačila a jedla místo sladkého (zmrzliny). Recept? Jednoduchý - 2 banány, hrnek ovesných vloček, kokos, hořká čokoláda, popř i jahody - všechno pomixovat a upéct na 190°C na 18minut.
12//Som upekla..Domácí borůvková silně lepková a nezdravá buchta :D who cares?

13//Umím nejenom vařit, ale i krájet ovoce..
14//Snídaňujem...po létu mi bude smutno..hlavně mi bude chybět pořádná dávka ovoce

15//A zase to jídlo...já asi pořád jenom jim, no :D Tentokrát tofu s rajčaty, paprikou a fazolema osmaženýma na cibulce 
16// Začala jsem pracovat na diplomce....vytáhla jsem brýle, uvařila si kafe, nachystala si sváču, otevřela knihu "Prezident republiky", přečetla 2 stránky, zavřela knihu a šla raději válet bůček k bazénu :D

17//Máme styl... abych se pravidelně přesvědčovala, že lidi z mého okolí taky nemakají na diplomce, pravidelně jsem je tahala ven..třeba Štěpiho :D Ten se mnou strávil tolik času, že se vsadím, že na to psaní neměl čas :D 
18//Jenom co se ochladí, lezu do děr.... :D Nedávno se mě kámoška ptala, zda dokážu nosit i jiné, než děravé kalhoty - se svým počtem 4 děravých kousků říkám, že ne :D 

19// Když už ty výlety do nákupních center, tak se musely odehrát i nějaké ty nákupy, že ano:) Midi skirt spolu s kabelkou můžete prozkoumat >>ZDE
20//Výprodeje v New Yorkeru..těmito kousky to začalo, nechtějte vědět, jak to skončilo :D Plavek mám teď tolik, že bych s nimi pohostila celý plavecký tým na olympiádě...Ale tak nekupte to... Vršky za 139,- kalhotky za 29,-

21//Klasické kosmetické okénko...štětec na tvářenku za pár kaček z EBAY miluju. Tvářenky od MUR a rtěnky taky. Korektoru stále nemůžu přijít na chuť (vidíte, první trochu negativní hodnocení MUR, něco se děje)
22//Vykoupila jsem Rossmanna...To jsem tak jela na výlet do Frýdku Místku a vrátila se s prázdnou peněženkou...nechtějte vědět, kolik obchodů mamka obešla, než jsem si prohlédla sortiment dorgerky :D Na značku RL de young jsem narazila poprvé - a musím říct, že ten jejich bronzer je nádhernej.

23//Už se nemůžu dočkat plesové sezony♥...boty jak na ples, ale necítím se v nich. Takže celkem koketuju s myšlenkou, že si zřídím účet na Vinted a budu prodávat ve velkém...co myslíte...je Vinted k něčemu??
24//Nové krásky...

Šaty - Gate, plét - F&F, kabelka - Marco Tozzo, love - Takko//Tílko - Gate, Sukně - House, boty - F&F, kabelka - C&A
25//V letě je to s focením outfitů dost komplikované...proto jsem se rozhodla, že vám tu přidám aspoň takovou menší směsku toho, co jsem měla na sobě, ale nikdo mě nemohl vyfotit...
26//Ať žije kombinování...k romantickému outfitu se hodí zásadně nas*aný pes :D

Šaty - Orsay, kabelka - Kabea.cz, lodičky - Caprice//Peplum top+sukně - F&F, kabelka - kabea.cz
27//První den praxe v advokátce...nasadit slušňácké šaty, podpatky inteligentní výraz a jde se!
28//Jednu kancelářskou krysku, prosím...:) 

29//Outfit letošního léta...khaki kraťasy jsem nosila snad celé 2 měsíce v kuse :D Vždycky jsem akorát vyměnila odstín pyžámkového tílka, kabelku a boty.
30//Bílá je v mém šatníku stálicí - aneb dvoje bílé kraťasy, bezpočet tílek a svetrů mluví za vše..

31//Neonky...když jsem si kupovala toto černé tílko, měla jsem jasnou představu, že k němu potřebuju nezbytně nutně růžovou podprsenku či crop top - SPLNĚNO :) Celkově se mi tento styl hrozně líbí a těšila jsem se, že vám ho na blogu ukážu v plné kráse, ale fotky se dost těžce nevyvedly, takže smůla, kámové.
32//Cowboy na cestách...ripped shorts jsem nosila pořád a růžová kabelka se stala kámoškou do nepohody. Na zimu ji nejspíše uložím k zimnímu spánku, ale na jaře si zas užije 100% využití:)

33//A na závěr to nejtragikomičtější...příběh o tom, jak jsem šla po sto letech sportovat, si můžete přečíst na IG. Shrnu to snad jenom slovy "NIKDY NECHOĎ V LÉTĚ CVIČIT DO FITKA BEZ KLIMATIZACE, UMŘEŠ! zvlášť pokud máte fyzičku mrtvého potkana. To pak i pouhé oblékání legin je náročné jak maraton.
34//Karaoke párty....To, že jsem ve fitku málem umřela, jsem musela jít zapít, že ano. S Havířovkou partou, na karaoke. Když jsem zjistila, že výherce vyhraje šáňo, byla jsem rozhodnutá, udělat vše pro to, abych po půlnoci mohla položit láhev na stůl a svému harému říct "Tak co, bitchez. Kdo vám sliboval champaigne shower?"...a povedlo se :D Nobody knows od Pink a Everything burns od Anastacie mi udělaly fajnej večer :D 


Jooo..a taky bych na závěr ráda dodala dvě věci, co mi udělaly radost:

Když jsem si na blogu http://biankacosmetics.blogspot.cz 
přečetla tento úžasnej komentář, roztála jsem jak ledová svatební socha ♥ Moc děkuji... komentáře jako tyto jsou hlavní důvod, proč mě to blogování stále drží. Hrozně mě těší, když někomu připadá můj styl inspirativní♥ Moc děkuji:)))   



A druhou dobrou zprávou je, že moje dlouholetá kámoška si nedávno založila blog! Hip Hip hurá! Už v tom nejsem sama! Tuto slečnu znám už od školky (to tehdy frčely barbíny:), vyrůstaly jsme spolu, ale nedávno se "přestěhovala" na Kypr. Takže rozhodně doporučuju na její blog kouknout, protože její kyperské zážitky a zkušenosti stojí určitě za to:)


You Might Also Like

16 komentářů

  1. Parádní článek a fotky :) ty sušenky vypadají hrozně dobře, asi si je taky možná udělám :D:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším až spolu zase budem kávičkovat a fotit! Už se nám to blíží slečno instantní! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jen pár dnů, necelý měsíc a bude ♥

      Vymazat
  3. Hezký článek, měla si super léto :) To čerstvé ovoce ráno natrhané na snídani mi taky bude chybět :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Prý dvě pokročilé dvacítky :-D Umírám, já už to mám za pár :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš :D to snad ne! :D jsme v nejlepším věku!

      Vymazat
  5. Náhodou ty náramky s plameňákem jsou úžasný :D ty úchylačko na boty, zase takový pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásné nehtíky, náramky s plameňákem jsou best a celkově jsem se docela nasmála :)) Super léto!

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Super clanek! Ty susenky vyzkousim! V lete ja zase outfity fotim nejradeji, profoze je vecer svetlo, kdyz nekam po praci jdeme a manzel me muze vyfotit. Uz ted to zacina byt se svetlem problem...v zime ani nemluvim.

    OdpovědětVymazat
  8. ó děkuji, až mi slzička ukápla! :)

    btw hezký šaty!

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, moc hezký fotkový článek! Věřím, že tě musel komentář velmi potěšit, určitě v blogování pokračuj! :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky, ta sukně vypadá úžasně! ♥ A udělala jsi mi chuť na ovoce, hlavně na ty borůvky... ach jo, letní ovoce mi bude taky chybět :-) A od Rival de Loop mám rozjasňovač, i když po bronzeru jsem taky pokukovala, každopádně jsem s ním moc spokojená za tu cenu :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Miluju tvoje fotky! <3 Tu buchtu bych si hned dala :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat