Things you don't know about me...

By 13:44

I. Neumím se rozhodovat – a je to pořád horší. I dumání nad tím, jestli půjdu nakoupit ráno nebo večer mě zmáhá :D
II. Mám deprese z nic nedělání – představa, že nemusím nic dělat, můžu se jenom flákat, chodit na kávičky, číst si a tak, mě ničí. Potřebuju žít v tlaku, nestíhat, mít pořád něco na práci - pak mi všechno jde líp. A dokonce si najdu čas i na fitko, kámoše, dělání věcí do školy. 
III. Když spím někde jinde než doma, kontroluju, zda pod polštářem a peřinou není třeba nějaký hmyzák. Jinak prostě neusnu. Když jsem totiž byla malá, byli jsme s našima na dovolené a taťka pod polštářem objevil štíra.
IV. Mám fobii z nepořádku – a došlo mi to až nedávno. Přijela jsem s kámošema na byt, měli jsme si udělat párty, a první věc, kterou jsem udělala, bylo, že jsem začala luxovat a uklízet.
V. Miluju zpěv, ale nikdy bych nezpívala před rodiči. Stydím se. To si raději utrhnu ostudu před cizími :)



VI. Předtím, než jsem šla na výšku, by mě nikdy ani nenapadlo, že bych byla právník. Nevěřila jsem, že se na PF dostanu a stejně mým snem byla žurnalistika nebo filmové vědy. Teď si nedokážu představit, že bych dělala něco jiného než práva (okay, stále bych chtěla být ta herečka nebo zpěvačka:D )
VII. Koketuju s myšlenkou, že si podám přihlášku na politologii.
VIII. Fascinuje mě islám – po večerech pročítám internet a zajímám se o muslimské země. Jednou si chci přečíst i Korán. Ale rozhodně s tímto náboženstvím nesympatizuju – spíše mě to zajímá z toho psychologického hlediska. Co muslimy vede k tomu aby páchali to, co páchají
IX. Nedočítám knihy do konce – jenom občas. Takže začátek mám přečtený třeba 4x, a o konci nemám ani páru.
X.  Miluju psaní – ale knihu bych napsat nedokázala. Umím totiž popisovat situace či psychiku člověka, ale neumím vymyslet originální zápletku


XI. Nesnáším své nohy, dřív jsem kvůli svoji postavě probrečela nespočet nocí. 
XII. Nebaví mě randění. Ráda zajdu nezávazně pokecat s kámošema, ale jakmile to má být rande, tak jsem z toho otrávená :D
XIII. Věřím v osud a příčinu – všechno se děje z nějakého důvodu. Nic není náhoda. Všechno do sebe zapadá.
XIV. Ráda vařím a peču! Ještě raději pro někoho
XV. Nepotrpím si na značky. Značková kabelka mi neudělá větší radost než nějaká "noname" z nákupního centra. 


XVI. Mám neskutečnou slabost pro muže, kteří se umí oblékat. Trička s obrázky jdou už mimo mě. Fandím eleganci a stylu!
XVII. Miluju tanec ve všech podobách. Hlavně pak jive a tango.
XVIII. Představa, že mě někdy někdo požádá o ruku, mi přijde absolutně nereálná.  
XIX. Jsem líná – donutit mě hejbat zadkem, je scifi :D A tak aspoň všude chodím pěšky. 
XX. Mám pevnou vůli, ale jenom do té doby, dokud se přede mnou neobjeví pytlík kyselých gumáků nebo milka. 

Když jsme u toho tance :D Mám soukromou sbírku fotek z Varny :D :D

You Might Also Like

24 komentářů

  1. Tiež milujem tanec a hudbu celkovo, venujem sa spevu a momentálne navštevujem aj tanečné kurzy. Jive milujem a ešte valčík, rýchly energický, ak ho vie partner dobre tancovať tak je to pocit na nezaplatenie. A inak tiež neverím na náhodu, pretože to čo sa okolo mňa deje môže byť náhoda asi ťažko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do tanečních kurzů chci začít chodit od nového semestru:) Jsem ráda, že je nás víc, kteří máme rádi tento styl zábavy a neutíkáme pořád jenom nabírat pekáče buchet zvedáním činek ve fitku :D

      Vymazat
  2. Bod 1., 2. a 4. na mě tak naprosto sedí, že mám pocit, že jsme nějak spřízněné! :D Jinak je na mně "nejdivnější" asi to, že si hrozně rychle tvořím citové vazby k lidem, a že nenávidím změny (a o to víc dočasné - když ta změna končí, jsem v háji úplně stejně, jako když mě čeká). Jive miluju taky! :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, změny jsou hrozné :D Když se jedná o něco většího, vždycky to obrečím :D

      Vymazat
  3. Hezký článek a do té politologie jdi! :) Mám kamaráda, co studuje práva a politologii naráz :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Probrečelas noci kvůli postavě? Proč??? Máš skvělou postavu, vůbec se není za co stydět!!!! Takže žádný slzy, právě naopak!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. Varnu jsem navstevovala moc rada. Jeste funguje...hmm dobry. Postavu mas hezkou, zbytecne nebrec!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě stále funguje. Je zrekonstruovaná :)

      Vymazat
  6. To je super článek :) Postavu máš krásnou, co blbneš ;) Jinak jsem také líná, miluji tanec a věřím v osud. Naopak si ale nedovedu představit nedočást kniohu, vždy dočítám a jsem nervní ze shonu, to já nerada :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek a něco víc jsem se o tobě dozvěděla! Postavu máš super!

    OdpovědětVymazat
  8. Já taky nesnáším svoje nohy, ale už se s tím začínám smiřovat :D
    Ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway (vpravo v menu odkaz)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha:) člověk si na svůj nedostatek nakonec stejně zvykne :))

      Vymazat
  9. Neviem prečo, ale články tohto typu ma vždy bavia! Asi som stalker... :D

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký článek! nohy máš skvělé! taky miluji tance, ale spíše latinské tance, jako bachata BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  11. Skvelý článok a fakty! A postavu máš úžasnú!

    Pozývam ťa na Giveaway, ktorá práve prebieha u mňa na blogu :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  12. Haha, máme toho veľa spoločné, hlavne 1, 2, 3, 4, 10, 12, 16, ...ale ja hmyz kontrolujem, aj keď som doma:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to není možné! Máme společné věci, u kterých jsem si říkala, že to moc lidí tak mít nebude:)

      Vymazat
  13. Moc všem děkuji za tak pozotovní a hezké komentáře:) Děláte mi hroznou radost:)

    OdpovědětVymazat
  14. Teď jsi mi snad ještě sympatičtější, Kači :) Jinak pěkný varnový fotky, já se na svý pařba fotky snad už radši ani nedívala :D

    OdpovědětVymazat
  15. S tou depresí z nic nedělání jsi to strefila, poslední dobou na sobě pozoruji něco podobného :-D. Raději budu utahaná a zničená s milion úkoly, které mě čekají a neminou, nežli mít přehnaně moc volna. Na úklid začínám být také poslední dobou pěkný pedant, tyhle články mě vážně baví :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  16. 90 procent věcí, jakoby jsi popsala mě, až mě to fascinuje ! Taky plánuji takový článek, tak spíš dám odkaz na ten Tvůj :D né, sranda! Musíš být hodně uvědomělý a zajímavý člověk :)

    OdpovědětVymazat
  17. Bod XVI - Přesně! Jen ten můj pořád miluje kombinaci džínů a trička. A občas, když má náladu, se hodí do gala a to pak slintám... :D

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat