Photodiary 0.4 - How i celebrated my B'day

By 10:55 , , , , ,

...20...21...22...23...24...!!!
Okay, nejsem člověk, který by nějak řešil to, že má narozeniny - pro mě to byl vždycky den jako každý jiný. Je sice pravda, že už od malička jsem tak nějak doufala, že se 28.8 stane něco  výjimečného nebo kouzelného, ale nakonec kupodivu nic :)
Narozky jsem se rozhodla řešit až letos - možná proto, že jsem si začínala uvědomovat, že to je pravděpodobně poslední rok, kdy si můžu dělat cokoliv si umanu a nic neřešit, kdy můžu chodit s korunkou na hlavě, přežírat se čokoládou (a říkat váze "trhni si"), válet se v posteli ve slušňáckých šatech a myslet si, že dneska se svět točí jenom kolem mě :D :D (berte to s nutnou dávkou nadsázky, i když nepopírám, že občas jsem hrozný narcis) - protože příští rok budu mít snad před státnicemi, z čehož plyne, že tento den strávím u kyblíčku na zvracení a nervozně si budu kousat vlasy a nehty a po všech hystericky ječet :D 



Letošní narozky byly poněkud jiné - historicky hystericky poprvé jsem neřešila zkoušky, učení, ani nic jiného se školou spojené, ale byla jsem od rána na praxi, ze které jsem se s bratránkem postupně přesunula na žrádelní orgie do cukrárny :-D Nechápu, jak je možné, že jsem ještě loni odmítala jíst zmrzlinu - teď bych ji požírala na kila.


Odpoledne za mnou přijel nejlepší kámoš, se kterým, jak jsme vypočetli, se známe už 12 let, a tak jsme začali poněkud melancholicky vzpomínat na doby, kdy jsme spolu na gymplu seděli, strouhali spolužákům tužky za peníze, prodávali křížovky,  psali si společné omluvenky do školy a vždycky, když naši odjeli na dovolenou, pořádali jsme párty, které byli srovnatelné s těma z divokých amerických filmů :D (pěna v bazénu, potkaní závody, kluci na podpatkách, grilovačky pod deštníkem, závody v pytlích v úplné tmě, golf se smetákem)
Návštěva se nakonec protáhla ve velkou rodinnou grilovačku (on už tak nějak patří do rodiny :D) a následné přesunutí do města - na karaoke, kde se k nám připojil i bráchanec a kde jsem potkala tolik známých tváří jako už dlouho ne. Mimo jiné i Naty z mého oblíbeného lettertomywardrobe.blogspot.cz


Letos mi to ale moc s tou velkou oslavou nevyšlo - všichni kámoši jsou buď na dovolených, učili se nebo pracovali, a tak jsme si museli vystačit sami :) Ale i tak to stálo za to...ono je někdy daleko lepší oslavovat v pár lidech, s těmi nejbližšími, než se ožírat ve velkých hlučných klubech s partou neznámých buranů :D (stárnu, no jo)

A dárky?:)

Letošní narozeniny se nesly v duchu obálek, flašek alkoholu a předčasných dárků, které jsem už dostala :) Ať už je řeč o selfie tyči, botách či parfému Nina Ricci.

Ale i tak vám ukážu, co dalšího jsem dostala:)
Nejnadšenější jsem asi z té úžasné kytice růží, na kterou celé dny pořád koukám. Dále pak jsem dostala parfém - Escada Marina Groove, sadu na vlasy Aussie...



Tyto oranžové krásky jsem poprvé uviděla v havířovském New Yorkeru a říkala si, že je musím mít. Jenže vršky končily u velikosti S - ano, prsa mám malé, ale ještě víc připlácnout si je opravdu nechci - ještě abych se pak bála, že mě ostatní budou oslovovat chlapskou verzí jména "Nazdar Kateřine, jak to jde" :D 
Kvůli těmto roztomiloušům jsem obešla všechny NY v Olmíku, Ostravě i Frýdku Místku - ale smůla.  O to překvapenější jsem byla, když jsem je vybalila z narozeninové tašky ♥



Když máte nejlepší kamarádky na světě, život je hned krásnější...♥ Ufonek & Luci :) Další dárečky jsem dostala i od Bařenka, ale nějak jsem je nezvládla nafotit :(
Na recenzi MUR tvářenek, laku na nehty a primeru od Catrice se určitě můžete těšit:) Prozatím plánuju nějaký tvářenkový speciál :) 


Nejvtipnější dárek byl, když mi taťka půjčil svoje auto, které nikomu a nikdy nepůjčuje (však to znáte - chlapi a auta). Vzhledem k tomu, že jsem si nejprve musela poslechnout školení o tom, jak mám dávat pozor, jak se k autu chovat, jak mám parkovat etc..ve finále jsem už byla tak rozklepaná, že jsem si říkala, že raději půjdu na tu praxi pěšky, :D (a to jsem přitom za volantem poslední dobou pořád :)


Další květiny... 


Jsem závislá na infantilním povleční a polštářích :D


♥Psát článek o jídle je peklo - hlavně když ho píšete v noci, umíráte hlady a víte, že v ledničce stále kus toho skvělého dortu je.


Jak jsem dostala narozeninovou pusu u osvětlené fontány - a byla jsem z toho absolutně v šoku :D




You Might Also Like

32 komentářů

  1. Tak teda všetko najlepšie k narodeninám, nech sa darí v živote, na vysokej, blog nech šľape ako treba. Inak krásna kytica, ruže mám veľmi rada, tiež som dostala na narodeniny podobnú kyticu. A myslím, že môj dnešný post na blogu by ťa mohol zaujímať. Tvoj blog má fakt štýl.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Janko :)) Ten článek mě opravdu dostal ♥

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, jak je vidět určitě sis to moc užila :) Těším se na recenzi té paletky tvářenek ! :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Tak opožděně vše nejlepší k narozeninám! Vypadá to, že sis oslavu parádně užila :) Moc hezké dárky! A dortík vypadá opravdu úžasně :D
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)) Dortík byl fakt hrozně dobrej:)

      Vymazat
  4. Všechno nejlepší k narozeninám. dostala jsi krásné dárky a myslím, že zmrzliny není nikdy dost

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) To souhlasím - zmrzlina je zlo :D

      Vymazat
  5. Jéé tak to ti gratuluji k narozeninám! určitě sis je skvěle užila! zmrzliny se taky nemůžu nabažit, ale radši se už krotím ;). ahhah táta nám taky nechce půjčovat svoje autíčko :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :))) Noo..taky se snaží krotitt, jenže ono to nejde :(

      Vymazat
  6. Všechno nejlepší!!! ;) a jak tak koukám užila sis svoje narozky lépe než já :D :)
    btw. tvůj kámoš je sympaťák :D :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kate:) Jojo, kámoš je nejenom skvělý, ale zároveň i fešák :D

      Vymazat
  7. Dofatečně všechno nejlepší :) Dostala jsi krásné dárky a moc ti to slušelo :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. mňam všetko vyzerá super ! hlavne tá zmrzlina. Všetko najlepšie ! :)
    MY BLOG : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji!! :) Jojo, ach ty zmrzliny :D

      Vymazat
  9. máš nádherné šaty na fotce s autem a vlastně ti to sluší úplně všude :)
    všechno nejlepší :)

    Puntíkatý blog - Rtěnkománie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, děkuji :) Šaty jsou z letních výprodejů z H&Mka:)

      Vymazat
  10. <3<3<3 a bude ještě dodatečná oslava, jen se neboj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 No já nevím, jestli je vhodné tak hodně slavit...ae jo, je to vhodné :D

      Vymazat
    2. To víš že je to vhodné! Víc než to, je to nutné a žádoucí :D

      Vymazat
  11. Skvelé fotky tá kytica ruží je nádherná :) A máme tie isté plavky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Noo..velké výprodeje v New Yorkeru se nezapřou :D

      Vymazat
  12. Que maximo muitas felicidade rosa linda, blog maravilhoso
    sucesso seguindo, tenha uma semana abençoada.
    Canal:https://www.youtube.com/watch?v=EgeQXJjUpSQ
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br/

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejkrásnější k narozeninám kočko!!! :)
    Na té první fotce seš tak krásná :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to, že jsme letos měly trochu podobné dárky :) Také jsem obdržela kondicionér od Aussie a voňavku Nina Ricci :) Co na ně říkáš? Já si je néohu vynachválit :)
    Dodatečně přeji všechno nejlepší :)

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Všetko najlepšie oneskorene ! :) Na tej prvej fotke si nádhernous ^_^ aaa počas čítania celého článku som mala úsmev na perách :) Krásny post a super fotky ^_^
    www.danycuks.com

    OdpovědětVymazat
  16. tiež prajem oneskorene všetko najlepšie! krásne dary, hlavne ten parfém a plavky :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky!:)
    Pozývam ťa na môj blog Saja Frey- blog

    OdpovědětVymazat
  18. Vidím, že narozeniny sis hezky užila, moc ti to slušelo! Já ani nevím, co já dělala na své v červnu...:D Jo vlastně už vím výlet, oběd, hospoda a pak jsem se asi učila na ZK..:D

    OdpovědětVymazat
  19. Jsem ráda, že sis narozeniny takto krásně užila! :) Nejdůležitější je mít skvělé lidi kolem sebe :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat