Photo diary 0.3 Summer music festival? Yes, please!

By 14:13

Miluju fesťáky! Jakože opravdu. Dřív jsem české skupiny moc nevyhledávala, ale poslední dobou jim přicházím na chuť. Takže kdo mě sledujete na instagramu @scaryKejt, asi jste zaznamenali, že jsem se o víkendu byla vyvětrat v Brně :D S @Ufonkem (Marťa) jsme se rozhodly, že je na čase vyvětrat kejty, a tak jsme zamířili na fesťák Moravské hrady - Veveří.


Do Brna jsem přifičela už v pátek. Naše plány byly jasné - dáme pár panáků, ošatíme se a zamíříme do víru velkoměsta! HA! Chyba! Díky skvělým hicákům, nás smrtelně zmáhalo i pouhé mluvení, takže jsme se nakonec jak parta lenochodů, rozhodli, že zůstaneme doma a budeme se snažit se moc u toho sezení, čumění, hraní Party Alias a zvedání skleničky s vínem nepotit :D



V sobotu jsme museli vstávat brzo - první skupina - No Name - začínala hrát už ve 12, a než jsme se na hrad dostali, nějakou tu hodinu to trvalo. Co vám budu říkat, už v buse jsme se dokonale grilovali a funěli, ale jenom co jsme dojeli na místo, začalo pravé upalování na hranici :D 37°C ve stínu nás donutilo si nakoupit správné párty slamáčky, sluneční brýlky a zalívat se vodou jak zahrádka. Něco jako makeup umřel během hodiny a půl, a tak jsme se šly vesele odličovat do toitoiek! :D
No co, člověk nemusí pořád vypadat jak člověk, že ano:) Nešlo o krásu, ale o zážitky:)


Co se týče interpretů, nejvíce jsem se těšila na Iné Kafe! Tuto skupinu mě kdysi naučil poslouchat kámoš, a teď jsem mu za to vděčná! Takže když přesně v 15:00 začali hrát, byla jsem v sedmém nebi a rázem mi bylo fuk, že jsem to dost nehezky schytala od pánů hasičů a jejich hadic s vodou, že se mi možná utopil mobil (naštěstí neutopil), urvalo ramínko od trička a že je mi vedro. Musím říct, že tato skupina umí fakt perfektní show! V květnu jsem je viděla na Beerfestu a už tehdy jsem věděla, že při jejich koncertu člověk nestojí a nečumí, ale poskakuje jak stádo klokanů :)


Skvělý koncert předvedli i No Name, kteří jsou moji srdcovkou už od gympláckých let. Akorát jejich největší nevýhodou bylo, že byli šoupnutí na tak brzkou hodinu. Vůbec bych se nezlobila, kdyby je vyměnili za noční koncert Mig 21. Po No Name následoval Xindl X. Toho mám taky moc ráda. Líbí se mi, jak se s ničím neštve, trousí vtípky jak slepice vajíčka, má hrozně výstižné texty a umí to rozjet!

Fotka s nějakým pánem, který se s náma přišel vyfotit, když si kluci šli pro pivo :D

Po dopoledním super programu přišla na řadu několikahodinová pauza - skupiny jako Skyline či Čechomor nás moc nebraly, a tak jsme se rozhodli, že to někde zakotvíme. Po pořádné dávce zdravé stravy typu "klobásy, halušky, hambáče" jsme se zasekli u Pepsi stánku - měli tam totiž takové ty vodní stříkačky a nás, malé haranty, nenapadlo nic lepšího, než tam běhat jak splašené srny, stříkat po sobě vodu a pištět :D

Zmoklá slépka... #noaco :D

Všechno bylo fajn do té doby, dokud se tam neobjevilo i stádo dětských "teroristů", kteří neměli na práci nic lepšího, než nás šikanovat, a tak se Marťa ujala vedení a rozjela vodní válku s dětma :D :D Její výraz vypadá velice odhodlaně a přesně vystihuje náš vztah k dětem :D 



Nakonec se vodní války zúčastnili i Pepsi hostesky, takže jsme ve finále na sebe vylívali celé kýble s vodou a z jinak suché země jsme udělali bažinu :D 
Okolí Pepsi stánku se pro nás rázem stalo nejoblíbenějším místem právě kvůli pravidelnému přísunu vody (a taky proto, že nám poskytli azyl ve formě dek a žabek :D). Tímto celému Pepsi týmu děkuji :D Bez vás bychom tam uschli jak kaktus u mě na parapetu :D


Po další dávce zdravé stravy (OMG! Jak já miluju langoše!) jsme zamířili pod stage, abychom si užili Chinaski - budu upřímná, tato skupina mi vždycky hrozně lezla na nervy. Texty o ničem, melodie nudná, zpěvák nevýrazný, jenže jakmile jsme uslyšela, jak si Michal Malátný ráno utřel prdel milionem dolarů :D nějak se mi to zalíbilo. A když mě nakonec ještě dojal tím, jak si každé ráno vzpomene, na to, jak měl mě rád, ale nevzal si mě za ženu, tak jsem věděla, že mu odpustím i písničky jako Tabáček nebo Vedoucí, při kterých jsem vždycky lozila hrůzou po stěně :D 
Noo..a abych byla ještě víc upřímná...od té doby mi tu od nich furt něco hraje a dokonce jsem se i přistihla, že si ty jejich texty zpívám! :D


Vrcholem všeho byl koncert Wanastovek, ke kterým jsem ale nikdy blízko neměla, a názor jsem nezměnila ani po tomto fesťáku. Nicméně i tak to bylo moc fajn.
Z fesťáku jsme odešli trochu dřív - a dobře jsme udělali, protože kdybychom prošvihli autobus, nikdy bychom se nedozvěděli, že jeden chlapec, co tam s náma jel, nosí v batohu náhradní trenky v lososové barvě (vlastně byly zelené s lososovými květy :D ), taky bychom byli ochuzeni o fakta jako, že lidi jsou dementní a nosí plech na zubech, okurky se dají jíst, či ženské se třesou jako tamagoči, když chce žrádlo :D



Celkové dojmy? Mohlo mít o 10 - 15 °C méně. Vosy by nemusely tolik lítat a bodat. No Name mohli hrát místo Wanastovek a Mandrage či Klus mohli být na programu až v sobotu :D Ale to už bych si asi moc vymýšlela. Zážitek to byl perfektní.. a je škoda, že celý víkend tak rychle uběhl...


A na závěr ještě fotka snídaně..to se tak ráno probudíte, a toto vás čeká na stole ♥ (a cheesecake v ledničce) Oficiálně prohlašuju, že Ufonek je boží ♥


You Might Also Like

12 komentářů

  1. Skvělé momentky z fesťáku =), už bychom taky měli na nějaký vyrazit..ten Szigét jsme letos nezvládli =/

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezvládli? Tak to je škoda! Doufala jsem, že si u tebe přečtu nějaký fotoreport:))

      Vymazat
  2. Mmm ta snídaňová fotka se mi líbí nejvíc :) Super fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, je vidět, že jste si festival parádně užili a tak to má být :)

    New in: July 2015 + GIVEAWAY!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Hrady mám moc ráda :-), chystám se každým rokem na Bouzov a docela mě mrzí, že mi to letos nevyjde , jinak fotky parádní, jde vidět, že jste si to užili jak se sluší a patří :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Martin odhodlaný výraz je boží :D

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý článěk! :D Já letos byla také na Hradech a byl to neskutečný zážitek! ..akorát já jsem se v tom hicu smažila hezky od pátka až do neděle :D ..a souhlasím s tebou, že třeba No Name mohli hrát později, jelikož my jsme se sekly u vody a když jsme se k areálu konečně dohrabošily, zrovna končili :D

    OdpovědětVymazat
  7. Máš moc hezké líčení! :)
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Uplne jsem se tam diky tvému popisu přenesla, muselo to byt skvele :-D

    OdpovědětVymazat