Outfit 5.4 Help me! The sun is trying to kill me!

By 9:17 , , , ,

Hic jak cyp, co? :D
To si tak o půlnoci (kdy sepisujete tento článek) zajdete zchladit mozek na balkon, a málem se spálíte o židli a chytnete infarkt :D Jediné štěstí, že nám na bytě moc neteče teplá voda, takže až se začnu přehřívat jak motor v autě, stále mě má co zachránit :D 

A co máte vůbecc v plánu na víkend? Já odpoledne mizím do Brna za Ufonkem♥ (shledání po sto letech - doufám, že nás budou natáčet jak v Poště pro tebe:) a jdeme na fesťák Moravské hrady! Tak mě napadá, že bychom se měly namazat marinádou, protože na slunci se nejspíše ugrilujeme jak kuřata v Tescu, ale i tak se těším jak malé kuře! :)


Co se týče fotek, jsou focené v Havru, v 41,8°C hicáku. Chcíp. UMŘ. Jeb.
Kraťasy už mám ve svém šatníku asi 2 roky, jsou ještě z dob, kdy jsem mívala o takových 15kg více, takže ano, jsou mi trošku velké a ano, měla jsem je v plánu vyhodit/nosit doma, jenže poté, co jsem na svém stole zpozorovala nůžky, jejich osud byl jasný :D Udělala jsem si z nich ripped shorts - dobře, od teď je budu vydávat za boyfriendky mého tlustého přítele :D

Jinak bych chtěla moc poděkovat těmto báječným balerínám. Chvilková procházka z auta do CrossCafe a následně do parku mě stála 2týdny nemožnosti nošení jakýchkoliv bot, několik krabiček náplastí a nejeden překvapivý výraz okolí, kde se ve mně bere tolik sprostých slov :D Pokaždé, když kolem těchto skvělých bot projdu, chytá mě totální odpor a chuť je vyhodit do popeláku :D Holky díky! Máte to u mě!

Ripper shorts - H&M (DIY), baleríny + pásek + náramky - F&F, kabelka - Marco Tozzi, náhrdelník - EBAY, tílko - Esmara (Lídl)








You Might Also Like

10 komentářů

  1. Příjemný letní outfit. To se divím, že ti baleríny z F&F tak rozedraly nohy. Já mám jejich balerínky nejradši, přijdou mi strašně pohodlné a vydrží fakt hodně. Možná ti nesedl jejich střih, nebo jsou tak tuhé?

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad s ripped shorts ;)
    No a plány, jedem do Karvinéééé =D, upéct se v tom hicu jak cyp =/..ale co už, rodinu je potřeba navštěvovat =)

    Tak prima víkend a fesťák!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký outfit. Hrady budou určitě super, kromě krému bych si asi vzala slunečník i za cenu, že tam budu za exota :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Moc příjemný letní outfit! Já dnes myslela, že v MHD nepřežiji.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny outfit, horúčavy trvajú už fakt dlho, ale už je august, tak hádam sa to už zlepší. Inak pekné nechty.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší :-) Taky už z těch veder umírám,snad se aspoň na pár dní zase trošku ochladí :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Haha :D Mě ten Tvůj humor zabije, mluvíš mi totiž z duše. Já už ani nevím, co mám v těch hycech nosit, protože ve všem je mi na umření.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
  8. Jé tobě to sluší! Já jsem na bloggeru tenhle článek úplně přehlídla, nechápu to, asi mi vedro zamlžilo zrak :D Ty boty jsou krásný, i když asi nesnášíš že to říkám :D ale znáš to, chce to klid a nohy nahoru! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Super letní outfit :) Krásnej prstýnek a lak na nehtech

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sluší kočko :-) a to vedro je k neunesení :-/
    Dead-puppets.blog.cz

    OdpovědětVymazat