Instapost 1.0 Sometimes you have to make your own decision

By 10:55

Prázdniny!

Musím říct, že ten čas opravdu běží rychlosti nadopovaného geparda:) Červenec je nenávratně pryč a hurá za mým narozeninovým měsícem:) Začínám být ale opravdu vyděšená.  
Dvacetčtyřka (brzo) na krku, státnice za dveřmi, na diplomku jsem ještě ani nesáhla...
 
Pamatuju si, že jsem si vždycky připadala hrozně mladá. Těšila jsem se na svoji plnoletost, pak na to, až mi bude 21 (plnoletost i v Americe - což mi bylo opravdu k něčemu, když jsem tam nikdy nebyla :D ), 22 byl můj vysněný rok... a hle! Najednou mi bude 24! Lidi z mého okolí si dávají prstýnky, žení se, vdávají, stěhují ke svým protějškům, pořizují si dítě... a já? Pořád si připadám, jak přerostlé děcko, které bude nejspíš za půl roku řešit to, že se musí vystěhovat z Olmíku. A pak bude co? Co bude až udělám/pokud udělám státnice? Vrátit se do Moravskoslezského kraje? Asi ne. Tam nepatřím.
Bude mi 24, mám před sebou (snad) poslední rok a absolutně nemám páru o tom, co bude pak. Když jsem ukončovala gympl, na všechno to neznámo jsem se doslova těšila. Chtěla jsem jít dál, začít nový život. S gymplem skončila i jedna z nejdůležitějších etap v mém životě a svoji novou svobodu jsem si užívala! Jenže teď mám z toho všeho neskutečně divný pocit. Opět nejsem na nic a na nikoho vázaná, opět se můžu rozhodovat podle toho, co chci já, ale najednou mi to přijde zvláštní. Najednou jako kdybych potřebovala někoho, komu bych se aspoň částečně mohla přizpůsobit - nějaký bod, od kterého bych se mohla odrazit:) Protože asi jako každá ženská, i já můžu o sobě říct, že rozhodování je jedna z mých největších slabin. Neumím to! :D
A tak po večerech přemýšlím, co bude dál, jakým směrem se vydat, a kde nejspíše jednou skončím:))

1//Veselý grilling na slunci...k létu patří opalování, moře a koktejly. K moři sice nejspíše nepojedu, ale i tak se snažím chytnou barvu.
2//Letní výbavička...


3// Waiting for autumn...léto v plném proudu a přesto už cítím podzim...
4//Podpatkům zase na chvíli odzvonilo...aneb jak jsem si vyvrtla kotník v balerínách na rovném povrchu, pobavila okolí a pajdala jako kdyby mi bylo 60 :D


5//F.S.Fitzgerald...pomalu, ale jistě začínám přicházet na to, že všechny ty materiální věci jako třeba boty, kabelky, oblečení jsou sice fajn, ale nedělají mě šťastnou. Nebudí ve mně takový pocit jako když si přečtu knihu, která je mi neskutečně blízká...
6//Občas si říkám, že jsem se narodila ve špatné době....nemůžu si pomoct, ale stále mi přijde, že moji dobou byla 20.léta v Americe. Btw: Velký Gatsby je film, ke kterému se pořád vracím a nikdy se mi nejspíš neomrzí (stejně jako Moulin Rouge).

7// Jak vykouzlit dívce úsměv na rtech? Kyticí růži:)
8// Ráda chodím do kina... ale animákům se zas nějakou dobu budu vyhýbat:) Na Příšerky s.r.o nic nemá:) A Mimoni už vůbec ne.

9//Hukvaldy..okay, když máte fyzičku pohřbeného lenochoda, a vašim největším a nejčastějším sportem je dělání rodinného nákupu v Tescu, i takový výlet k Hukvaldskému hradu, vás parádně zničí :D 
10//To krčisko! A ta nožiska!...návštěvy Zoo prostě miluju :D A pány pštrosy ještě více!

11/ Stejně jako miluju výlety do Olmíku...:) které většinou končí u vínka s těma mýma kočenama...
12//...a ty se nakonec zvrhnou v párty s majitelem baru:) Olmík mi prostě neskutečně chybí, proto tu při každé možné příležitosti utíkám:)


13//Sraz s moji drahou Lucici :)) Musím říct, že jsem fakt ráda, že jsem začala blogovat, protože nebýt blogu, nikdy bych nepoznala tak skvělou holku, kterou je Lucka:)
14//Můj drahý kámobrácha se mi konečně vrátil z Erasmu, a tak spolu vyrážíme za kulturou :D Musím se pochlubit. Mám nový job. Stala jsem se jeho "shop consultant/assistant" :D 

15// Jenom co ve čtvrtek ráno otevřeli Lídl, už jsem běžela pro waflovač ve tvaru zvířátek :D 
16// Jak jsem se dala na zdravou stravu... Okay, občas zhřeším, ale jinak jsem se rozhodla, že je na čase si začít hlídat, co jim. Hromadu těstovin a brambor vystřídaly saláty, sušená rajčata a tuňák ve vlastní šťávě... (opravdu vám nebudu říkat, jak těžce to nese můj žaludek - věčně umírám hlady :D bez lepku se prostě nedá žít)

17//Snídaně jsou moji nejoblíbenější části dne... klidně si myslete, že je to proto, že požírám ovoce, ale ve skutečnosti se stejně vždycky nejvíc těším na tu lžičku nutely :D 
18//Jahody jsou super, ale nutela je nutela :D A co teprv nutela s kokosem:))

19//Jak jsem si pořídila svůj první crop top a midi skirt:)
20//Jak jsem po dlouhých měsících zase jednou vyvětrala svého Majkla Korse

21//Není nad cestování v 7 ráno..bohužel je to v létě jediná z možností, jak v tom vedru po cestě nezhynout :D 
22//To si tak vyběhnete ven v outfitu na lítačku a skončíte v luxusním koktejlovém baru:)

23// Fall in love with ripped jeans over and over again...co nenosím, to rozstříhám...a pak už to nesundám :D 
24//All white...neuvěřitelné. Snad poprvé, co na sobě nemám nic černého :D 

25//Nová image...prej vypadám jak ta seriálová hvězda - ošklivka Katka :D 
26//Poté, co jsem si pomalu zvykala, že nic nevidím, přišla změna - najednou vidím všechno a všechny :D

You Might Also Like

15 komentářů

  1. ta poslední věta je dobrá - když jsem si po dlouhé době nasadila brýle, tak jsem rázem viděla všechno neskutečně ostře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to neskutečný pocit, že? :D
      já třeba přišla na to, jaký mám výhled doma z okna!

      Vymazat
  2. Tak srpen je i mým narozeninovým měsícem =)), to bude všude po republice veselo =))

    Btw., Velký Gatsby..jak se ti četla kniha? Mě moc dobře ne =(, proto přemýšlím, jestli dát ještě něčemu dalšímu od FSF šanci anebo ho zařadit do škatulky autorů, co mé srdce nezaujali..

    Prima začátek nového týdne,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! Srpen bude narozeninový měsíc:) Těším se!

      Noo..prvně jsem viděla film, a pak četla knihu. Četlo se mi to příjemně..a konečně jsem se taky donutila dočíst knihu do konce. Povětšinou se mi totiž stává, že začnu číst a nedočtu. Fitzgerald mě baví, ale Maupassant je jenom jeden:))

      Vymazat
  3. Teče mi slza plná dojetí!:D<3 Jak čtu ten článek, v duchu si říkám jak prožívám podobný pocity ohledně budoucnosti a materiálních věcí :D a napadne mě, jak jsem šťastná, že mám někoho jako ty a bum! Ty mi vyrazíš dech bodem číslo 13! Cítím to stejně a vzhledem k moji momentální módně-blogerskou krizí můžu říct, že ty jsi jedna z těch nejlepších věcí, co mi blogování dalo! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 Máme teď naprosto stejné období, má drahá :) Jsem ráda, že v tom nejsem sama:))) Protože ty přesně víš, která bije :D

      Vymazat
  4. také se přidávám s narozeninama v srpnu :D a docela jsou mi tak nějak jedno :(

    fotky máš super :) vždycky se mi líbí jak to všechno nafotíš a mimochodem ty brýle ti moc sluší.

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Týjo Kači v těch brýlích jsi ale kočka! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé a kdy máš narozky?:) já mám taky v srpnu, konkrétně zítra a taky už si připadám hrozně staře :(:D jinak parádní fotky :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na konci - 28.8. když jsem byla malá, tak jsem to nesla těžce, ptž jsem věděla, že s mýma narozkama končí i prázdniny :D
      Děkuji :))

      Vymazat
  7. Skvělý článek, úplně mi mluvíš z duše. Jinak moc hezké fotky! Zaujal mě outfit 24 a 19 nemá chybu..:)

    OdpovědětVymazat
  8. Ohromne ti ty bryle slusi! Krasne outfity a hlavne ty!

    OdpovědětVymazat
  9. Ty jsi prostě boží :-D, tvé popisky k jednotlivým fotografiím jsou prostě bezkonkurenční! A jinak se "stárnutím" nad dvacítku ti rozumím, mně se dělá špatně i z mé nastávající 22...člověk najednou kouká jak to letí :-) :-D.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Ty outfity jsou nádherné!! :)
    www.laleitr.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat