Birthday wishlist for 24 y.o girl

By 12:00 ,

Konec prázdnin, konec léta a zase o rok starší...no dobře, ještě ne. Ještě si 6 dnů počkám...ale stejně....příští týden touto dobou budu nejspíše vstávat s kocovinou :D Už teď tak nějak doufám, že když už mám narozeniny v pátek, že se dočkám nějaké pořádné oslavy:) 
Ale abych byla upřímná, já ty narozeniny zase tak neřeším! Od té doby, co mě v den narozek vykopli ze zkoušky a já stála před rozhodnutím, zda se na tu školu raději nevykašlat dřív, než mě totálně odrovná, tento den moc nemusím a neřeším:)

Ale i tak můžu mít svoje narozeninová přání :)



  • Ready to see a dolphin - všichni normální lidi už u moře byli, já se teprve chystám :D A ne že mi někdo moji perfektní představu o tom, jak si to užiju v Tunisku/v Egyptě/v Turecku/na Kanárech pokazí. Mladá jsem jen jednou, od příštího roku budu hrozně za neprázdněná, tak by to chtělo ještě nějakou tu dovolenou:) Takže se teď budu modlit k bohu dovolených, aby na Egypt nespadla nějaká ta atomovka a Tunisko se nestalo ještě větším rájem teroristů. A taky aby moje "mužná" banda, se kterou mám jet, nezměnila názor.
  • Smell me - Nina Ricci & Escada jsou moje nejoblíbenější značky parfémů. Neustále je střídám a neustále mi docházejí.
  • Kiss my neoprene ass - okay, i já podlehla. Ale ne plavkám za několik tisíc, ale těm barvičkám. Spokojím se klidně i s plavkama za stovku, hlavně, že si zkusím jaké to je mít zadek v barevném teple :D 
  • Let's swim - přece jedu na dovolenou, ne? :D tak tam nebudu chodit nahá. I když asi budu muset chodit nahoře bez. Letos prostě vršek plavek nekoupíte. Prolezla jsem 7 New Yorkerů a všude jenom spodky a pár vršků velikosti XS. Joo..a k těm plavkám by se mi ještě šikly silikonový prsa, a odsátí tuku z boků, ať to vypadá líp :D Díky!
  • Somewhere I belong - 25.8. jsou v Polsku Linkin Park!! kousek od Ostravy a dost mi láme srdce, že tam nebudu.
  • Am I sugar? Or Spice? Makeup Revolution - Blushes paletka Sugar & Spice - HA! Tu už si přát nemusím! Tu už díky skvělé a báječné slečně Ufonové mám♥ Já tu holku miluju. Ona přesně ví, po čem mé srdce touží.
  • Let me take a photo - nejednou jsem se pozastavila nad myšlenkou, že by to možná chtělo nějaký ten foťák. Fotky outfitů i na IG by byly daleko kvalitnější. Ale na druhou stranu si říkám, že za chvíli státnice, pak koncipientura...na blog čas nebude a v normálním neblogerském životě si vystačím s mobilem.
  • Fu*k you, school - ač budu nejspíš státnicovat až příští rok v září, úspěšné získání titulu MaGoR si přeju už teď. Třeba ho někdy získám (pokud někdy začnu s tou diplomkou, že ano)

You Might Also Like

10 komentářů

  1. Hezká přáníčka :) Státnice se určitě povedou a dovču si pořádně užij :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Ty růžové plavečky vypadají moc hezky! mám podobné v modré barvě a patří mezi mé oblíbené :) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Toho MaGoRa ti přeju, to určitě zvládneš :) Jinak super wishlist!

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek! S diplomkou neboj, já začínala na poslední chvíli a v září mě to čeká, myslím státnice! a učené se zatím moc neodehrává, člověk když přijde z práce na to prostě nemá a víkend je víkend..:D

    OdpovědětVymazat
  5. Cute blue top :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat
  6. No ještě jsi zapomněla že si přeješ polomáčený sušenkový prasata od Milky, ale odpustíme ti to :D a když už jsi k pokračování v psaní blogu dokopala ty mě, tak já tebe určitě taky! Čas, nečas :D

    OdpovědětVymazat
  7. tak na ty vůně od Escady jsem zvědavá, určitě o nich napiš recenzi!! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Escadu používám v létě a mají nádherné vůně<3
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  9. jestli máš narozeniny v sobotu, tak vítej do party :D! pokud jsem se přehlédla a jindy, nevadí :D jinak obdivuji, že máš narozeninový wishlist, já nic takového nevymýšlela, doufám v penízky, které si začnu konečně - možná? šetřit :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat