5.5 Polka dots & stripes

By 13:38 , , , ,

Přeji krásnou neděli:)

Taky vás ta vedra tak ubíjejí? U mě se střídají dva typy dnů - ty, kdy do sebe liju litry vody, cpu se jenom zeleninou a stejně se cítím příšerně, jako kdybych snědla svíčkovou s desíti, chce se mi pořád jenom spát a všechno mě naprosto zmáhá (i to dýchání je na facku). A ty dny, kdy mám tolik energie, že už od rána po baráku lítám s prachovkou, uklízím, peru, vařím, peču, organizuju a stejně furt nemám dost, až tím lezu ostatním hrozně na nervy :D 

Víkend trávím po dlouhé době zase doma. Přijel nejlepší kámoš, kterého jsem neviděla půl roku, a tak jsme to museli jít zapít, že jo. Z poklidného pokecu se nakonec stal karaoke souboj, který jsme završili u bratránka na after párty, která probíhala asi tak, že jsme přišli a všichni do pěti minut vytuhli na gauči naskládání vedle sebe jak pytle brambor :D Tomu se říká párty! Holt už nejsme nejmladší.

A teď pár slov k outfitu - je nafocen těsně před odjezdem do Brna, (>>FOTOREPORT ZDE) a jak už to tak v létě a na jaře a vlastně i v zimě bývá, opět nás zlobilo světlo a věčný světový problém jménem stín a slunko :) Ale i tak si myslím, že se fotky vyvedly:)
Na sobě mám samé nové letní výprodejové kousky - croptop z Bershky, který jsem si koupila na začátku prázdnin a myslela si, jak bude kvalitní. Hmm, to sotva! Po prvním oblečení se začal párat, což mi opět dokázalo, že je úplně jedno, zda nakupujete oblečení za pár korun v Gate nebo se podíváte do obchodu, kde se zdá být kvalitnější zboží. Sukně je z letních výprodejů z House. Původně jsem si ji kupovat nechtěla, ale když jsem si všimla nádherně velkého fleku na sukni, kterou jsem měla zrovna na sobě (neexistují nějaké kurzy na to, jak se naučit jíst? :D ), zjistila jsem, že takto mezi lidi nemůžu :D
Růžová kabelka je splněné přání z mého WISHLISTU a na boty jsem se do F&F chodila koukat tak dlouho, až byly za 50% cenu, a tak jsem je tam nemohla nechat. Teď je nosím pořád a stále.

Croptop - Bershka, sukně - House, boty - F&F, náramky - Rossmann (ze stojánku na šperky)


Kabelka - Sinsay







 Náušnice - F&F

You Might Also Like

23 komentářů

  1. Heleď, a stačilo by, nemusíš být pořád tak krásná! :P :D Botky jsou krásné, mám podobné v bílé, a celkově ti to moooc sluší^^

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha! Děkuji :D právě že si na těch fotkách nepřipadám vůbec krásná, ale spíš jak nafouklý, ugrilovaný vorvaň :D Dlouho jsem uvažovala, zda je tady vůbec dát :D

      Vymazat
  2. Wow, ten outfit je úžasný, jsi bohyně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejky, moc děkuji, drahá..ty jsi fajná ♥

      Vymazat
  3. Kačko, mě ty fotky zase tak spatne nepřijdou. Oproti spoustě jiných blogerek jde krasne videt co mas na sobě-barvy, detaily atd.

    A za sebe musím říct, ze ti to míč slušelo, i kdyz v ten den to bylo peklo na zemi :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, však mě taky ne:) Jsou hezký. Spíš jsem to myslela tak, že se sama sobě moc nepozdávám :D Ale fotky s tím nemají nic společného :)))

      Vymazat
  4. Krásný, ale ta sukně je nejvíc. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfit. Máš veľmi krásny blog a preto som nemohla inak ako sa stať jeho novým členom. Taktiež by som ťa rada pozvala na ten môj http://nalensworld.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné naozaj, skvelá kombinácia a tá sukňa je podľa mňa naozaj úžasná.

    OdpovědětVymazat
  7. nádherná! a kabelka sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný crop top a úplně boží sukně :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super kombinácia bodiek a pásikov :))

    OdpovědětVymazat
  10. ta první fotka je úplně nádherná :) nevím proč, ale zaujala mě nejvíc. Outift je pěkný a ty hrady ti závidím na Veveří chci strááášně dlouho, ale pořád nějak domluva vázne. Co už... :(

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Tomu říkám teda párty :D :D Jinak outfit je super, líbí se mi hlavně ta sukně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělý outfit!! Tleskám =)
    A ten dům porostlý popínavou rostlinou, ojojoj, no to já můžu a ve velkém!!! Moc krásné!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. Crop top a sukýnka jsou hezké! Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  14. Vyměnila bych asi sukni za nějakou jednodušší, ale pravda že ten střih s crop topem dělá moc pěknou postavu. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Nádherný outfit, ta sukně je boží a nádherně ti padne!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Ta sukně je sen!

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat