Photo diary 0.2 - It's ZOO time

By 12:28

Přeju hezký začátek týdne:)

Nejprve bych vám chtěla moc poděkovat za ty kladné ohlasy, které sklidil článek Módní trendy, kterým nikdy nepříjdu na chuť. Když jsem ho psala, nečekala jsem, že bude tak čtený a komentovaný. Ani nevíte, jakou mi udělalo radost, že je mezi vámi spousta těch, kteří se mnou sdílí názor na věc:) 

Ale teď zpět k dnešnímu článku :) Tak co, jak jste strávili víkend?:) Užili jste si ho podle vašich představ?
Já sobotu strávila klasicky "hospodyňkovky" - to si tak uděláte "domácí účes", oblíknete vytahané kraťasy na lítačku a kmitáte po baráku s prachovkou, pracím práškem a škrabkou na brambory :D Ale aspoň se doma zase předvedete, že umíte dělat i něco jiného než se jen flákat, učit a vařit špagety :D

V neděli se naši rozhodli, že je na čase mě vytáhnou taky někam na výlet mezi lidi. A jak to dopadlo? Jak už jste si mohli všimnout na INSTAGRAMU (@scarykate), opět jsme skončili v Zoo (já totiž jiné výlety neuznávám:)! Návštěvy Zoologických zahrad jsou už pro mě každoroční tradicí. V tomto ohledu jsem totiž jak malé děcko, a pokud si nevydupu, že půjdeme koukat na zvířátka, jsem protivná :D :D Nic mě totiž nebaví tolik, jako koukat na opice, smát se pštrosům, rozplývat se nad kapybarama a nadávat na hady :D
Letos padla volba na Ostravskou Zoo, kde jsem už nebyla tak 4 roky. Raději totiž jezdím do Lešné, Olomouce či Prahy - přece jenom to jsou zahrady na úplně jiné úrovni. I když taky uznávám, že ta ostravská se začala snažit a prošla parádní rekonstrukcí.

A co vy a ZOO? Taky považujete tyto procházky za největší relax?:)


Do té klokaní kapsy jsem se bohužel nenarvala. Divné...:D


Když už pavilon opic nestojí za to, je třeba si oblíbit nějaké další zvíře... třeba tohoto fešáka s krčiskem a nožiskama :D Nemůžu z toho, jak ladně natahuje nožku :D

Jak čumí. Hned bych si ho zabalila do kabelky a odvezla do svého olomouckého bytečku. Moc hezky by se tam vyjímal. Už vidím, jak by nám okusoval záclony a majitelka by pěnila :D

Jak říká můj spolubydla - nejvíc gejčík zvíře ♥ Je růžový a je to chlap.
V životě jsem neviděla tolik miniprasátek (morčat) pohromadě:) Bylo jich tam snad padesát.

Příjde James Bond za velbloudem a říká "Bond. James Bond". Velbloud se na něj podívá a povídá "Bloud. Vel Bloud"


Ještěrky, krokouši a další havěť mi nevadí, ale jakmile jsem uviděla hada, tak jsem se tak lekla a vykvikla, až jsem vyděsila a rozbrečela dvě malé děcka :D




You Might Also Like

24 komentářů

  1. Krásne fotky. ZOO zbožňujem, tiež som v tomto ako malé dieťa ! :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. S pritelem zoo milujeme, ostravska sice hezka, ale az tolik nas neuchvatila. Na zacatku srpna jedem do Krumlova, tak to asi spojime zas se zoo Hluboka a jeste jsme nebyli v Tabore.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Ostravská ZOO je taková naše klasika :D Jasně, že je to trošku o něčem jiném než třeba Praha ale alespoň je taková domácká ;-) :D


    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    Zvu Tě k nám na blog k naší historicky první giveaway z Turecka plnou překvapení!
    http://natalieklara.blogspot.cz/2015/07/turkiye-2015-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to odkládáš hodně dlouho! :D Já cvičím sedy lehy 17 dní (a ne každý den) a už se mi začínají rýsovat svaly na břiše :3 :D
    Jéé, moc ti to sluší, Instantko :D ♥
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. nice :) happy Monday!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, Zoo je úžasná :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/vybarvi-se-3-mint.html

    OdpovědětVymazat
  7. Haha =D, gejčík zvíře..plameňáci jsou náhodou cool =)).

    Jinak v zoo jsem už nebyl pěkně dlouho a docela bych se do nějaké podíval..na hrochy, zebry, žirafy, plameňáky a tygry..to já rád =)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem na tom stejně jako ty - ZOO absolutně miluju.. Měla jsem teď nedávno výlet do Prahy za kamarádem a když se mě zeptal, co chci podniknout, hned bylo rozhodnuto! :D Bylo to úžasné, upajdaní jsme byli a ZOO byla krásná! Ale neodpustila jsem si každou chvilku poznamenat, že naše zlínská zoo je lepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou:) Zlín je nejlepší. Hlavně ten ostrov lemurů :)

      Vymazat
  9. Zoo hrozně miluji. Když jsem byla malá tak na výlety jsme jezdili jenom do Zoo protože to bylo jediný co mě zajímalo.. Jinak ti to moc sluší..

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful pictures! I love your outfit, the belt is amazing.

    OdpovědětVymazat
  11. Já strašně strašně miluju zoo, musíš za mnou přijet a uděláme si výlet do tý naší Liberecký <3

    OdpovědětVymazat
  12. super fotky, zoo mám tiež rada, aj keď najlepšie by bolo keby všetky tie zvieratá mohli radšej žiťˇvo voľnej prírode :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  13. so nice :)
    Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ja tak trošku mimo článok, ...máš krásnu úvodnú fotku vľavo za okrajom:))

    OdpovědětVymazat
  15. V Ostravě v zoo jsem byla taky a moc se mi tam líbilo, asi před 3 rokama :)

    OdpovědětVymazat
  16. Od detstva povinne každý rok chodím do spišskonovoveskej ZOO, veľmi to tam mám rada (aj keď mi je vždy ľúto tých zvierat). Inak, je tam krásne a určite odporúčam návštevu. :-)
    Pozývam Ťa ku mne na blog do prebiehajúcej súťaže s témou "Farebné leto". Podrobnejšie info tu:
    https://www.facebook.com/katharinefashionisbeautiful/posts/949750498378371
    Prípadne viac aj u mňa na blogu.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovědětVymazat
  17. Jéééé ♥ já už nebyla v zoo ani nepamatuju :( te výběh s plameňáky mají úplně stejný jako v Liberci :)

    OdpovědětVymazat
  18. ZOO miluji!! Naposledy jsem byla v ZOO v Liberci! Je to relax až na tu fůru lidí! Moc se mi líbí tvůj dlouhý cardigan!

    OdpovědětVymazat