Outfit 5.3 Flowers are a girl's best friend

By 11:08 , , , , ,

Ahoj ahoj:)
Konečně se mi vrátil noťas z opravny, a já už můžu normálně fungovat a psát články:) YAHOO! Dneska jsem si zrovna říkala, že můj notebook, je asi moje moje životní láska. Už to se mnou táhne 4roky a stále ještě se mnou neměl jediný problém:) (až na nějaké drobnosti) :D Ach ta dnešní doba, kdy jsme všichni závislí na elektronice :D

A vzhledem k tomu, že je pondělí, přichází s ním i poměrně pravidelná dávka mého "outfitového okénka" :D
Tentokrát se jedná o obleček, který jsme nafotily s Luci v Olomouci ♥ Byl to jeden z těch šíleně hicákových dní, kdy jste rádi, že zvládáte dýchat a jakákoliv větší aktivita je opravdu náročná. Potíte se jak stádo vepříků a co dvě minuty opakujete větu "To je vedro", která se po chvilce stane prudce otravnou pro všechny z vašeho okolí :D 
Šaty jsem si pořídila letos ve výprodejích, a i když jsem je původně kupovala se záměrem, že se budou skvěle hodit jako přehoz přes plavky na pláž, nakonec se staly mým novým kámošem do města:) (asi proto, že letos se žádná pláž nekoná). Co se týče bot, pomalu, ale jistě začínám zjišťovat, že na delší chození není nic horšího než baleríny (bez podrážky). Nechápu, jak jsem v tom dřív mohla pořád chodit.
A za ta ramínka se omlouvám :( Nějak mi vůbec nedošlo, že jsem je neschovala :( to máte tak, když si po 3hodinovém spánku s ospalkama v očích oblíkáte něco na sebe a ani nevíte co :D

A jak jste si užili víkend?

Šaty - H&M, boty + náramky - C&A, kabelka - Marco Tozzi?, pásek - Oodji, náušnice - I am











You Might Also Like

18 komentářů

  1. Balerínky na dlhšiu chôdzu nevyhovujú ani mne, závisí fakt od podrážky, ale tie bežne dostupné v reťazcoch New Yorker, Gate, H&M a podobných sú fakt akoby len také papučky, cítim v nich strašne zem a bolia ma z nich nohy. Nedávno som si kúpila z klasickej obuvi CCC balerínky, cenovo ma vyšli rovnako ako z New Yorkeru, ale necítim v nich zem, majú skvelú podrážku.

    OdpovědětVymazat
  2. Uzasny outfit, nadherne saticky, jsi jako panenka;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké šaty, sekne ti to!
    A jsem rád, že se podařilo noťas opravit =)
    A víkend? Náš byl svatební..a svatby na jižní Moravě..to je nápor na játra i žaludek, takže asi tak =D =D =D
    Ale bylo suprově =)
    Prima den,
    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovědětVymazat
  4. šaty jsou moc pěkné a na pláž by jich byla škoda :) takhle jsi je určitě lépe využila

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné šaty, miluju květinové vzory :) Baleríny na nohách nesnesu skoro vůbec, zlatý podpatky oproti nim :D

    Infinity of colors

    OdpovědětVymazat
  6. Tie šaty sú naozaj božské. :) Skvelý outfit! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný šaty, moc ti to sluší :) Akorát se mi k tomu hrozně nehodí to pozadí, jak je ta zeď posprejovaná. Městský pozadí by k nim šlo, kdyby tam bylo víc zeleně, bylo by to skvělý, ale takhle to mému oku vážně moc nelahodí, což je škoda, protože ty šaty jsou fakt nádherný.

    OdpovědětVymazat
  8. Šaty jsou moc pěkný a jak krásně ladíš :)

    OdpovědětVymazat
  9. Šaty sú super! Nečudujem sa, že si si ich obľúbila.
    Tieto žiarivé farby Ti veľmi svedčia :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šatičky jsou fakt nádherný Kačí :) A v těch balerínách je to občas vážně peklo, ale pro krásu se musí trpět že :D

    OdpovědětVymazat
  11. Sluší ti to :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Sluší ti to :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Hezky barevně sladěné! Šaty jsou na léto super!

    OdpovědětVymazat