Outfit 5.2 My heart is a ghost town

By 11:20 , , ,

Přeji hezký začátek nového týdne:)

Tak co, jak si užíváte prázdniny? Já teď neustále pendluju mezi Olmíkem a Havířovem. I když mám volno, a měla bych čas trávit doma, do Olmu mě to neustále neskutečně táhne. Ten život tam je totiž úplně jiný a nestíhám se ani na chvilku nudit. Domů pak jezdím střízlivět a dospávat :D
Tak třeba minulý týden. Z nevinného jednoho vínka s Verušákem, se stala obrovská párty s majitelem baru. Další den za mnou přijela Luci a i když naše plány byly "pokecat a zajít na kafe", nakonec se z toho stala naprosto legendární dvoudenní akce :))

Na druhou stranu ale taky musím říct, že tyto prázdniny jsou zatím nejzvláštnější prázdniny, které jsem kdy zažila. Nevyšla mi brigáda, praxe ani dovolená, zkoušky mám hotové  a jediné, co bych měla dělat, je diplomka. Je to divný. Nejsem zvyklá nemít žádné plány, žádný harmonogram a dělat si celé dny co se mi zachce. Jsem člověk, který miluje chvíle, kdy se prostě nezastaví, a tak mám z toho flákání smíšené pocity.
Jak to máte vy? Preferujete volnost nebo dny, kdy se nestíháte pomalu ani najíst?:)

Outfit je poskládaný z takových těch "teplejších" kousků, jelikož byl focen v době, kdy zas takové hicáky nebyly. Roztrané jeany znáte už asi hodně dobře. Nosím je teď pořád, jelikož je mám ze všech kalhot nejraději. Už i kraťasy, které jsem dříve nosila pořád (i celou zimu) jsem teď odložila na druhou kolej:)

 Kabelka - kabea.cz , kalhoty - DIY (New Yorker), tričko - New Yorker, baleríny - F&F, brýle - Oodji








You Might Also Like

17 komentářů

  1. Mám to úplně stejně, do Olomouce mě to táhne jak vosy na med. A letošní prázdniny jsou pro mě zdá se ve znamní dilemat :D No každopádně outfit je super, moc ti sluší ty červený detaily a za tu "legendární dvoudenní akci" děkuju, bylo to úžasný a doufám, že se brzo zase uvidíme! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, závidím ti všechny ty párty. Mě naopak brigáda vyšla až moc dobře a teď nemám čas vůbec na nic. Na druhou stranu jsem spokojená. Musí být radost s tebou pařit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme něco :D asi musíme mít všechno nebo nic :D
      No, nevím, zda je to radost, ale nuda asi taky ne ;))

      Vymazat
  3. Užívej si dokud to jde! Žádné plány=žádné povinnosti=báječné.

    OdpovědětVymazat
  4. Na tvoje fashion posty, tak ako aj na beauty posty sa veľmi teším, dnes som nedočkavo prezerala blogger, či tam niečo nového od teba nenájdem. Ja už dva roky neprázdninujem, jenda z nevýhod skončenia vysokej je tá, že pracujem a moje prázdniny sa obmedzili viac-menej na víkendy. Tento rok mi tiež nevyšla dovolenka, pri mori som vlastne úprimne ešte nebola, o to viac sa však teším, že raz to určite vyjde, tento rok to už vyzeralo sľubne, ale kamarátke sa zmenili plány a dalšia si odišla na dovolenku bez toho, aby mi o tom povedala čo i len slovo, čo už ľudia sú všeliakí a aj kamarátky sú len kamarátky. Ale súhlasím s tebou, že mám radšej dni, kedy mám čo robiť, mám aktivity, cítim sa vtedy lepšie, že fakt ten čas využívam, aj po práci sa snažím stále robiť niečo, nečinnosť ma doslova zabíja.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé....ani nevíš, jak mě potěšilo, cos napsala:) Mockrát děkuji:) Články se snažím dávat aspoň 2x týdne:) Podle toho jak stíhám:)
      S tou dovolenou mi to je líto :( Na lidi mnohdy není spoleh. Je to hrůza. Člověk se těší, a pak to padne. Tak snad se třeba něco změní a nakonec to výjde:) Držím palce! A pokud ne, není ještě všem dnům konec, že ano ;)

      Vymazat
  5. Celý outfit působí uvolněně, ležérně a prázdninově! Líbí se mi tvoje červená kabelka a k ní sladěné rudé rty! ;) Mimochodem rudé rtěnky se mi na tobě moc líbí! ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc děkuji:) Rudé rtěnky mám moc ráda. I když poslední dobou pro změnu zase ulítávám na růžových :)

      Vymazat
  6. Super pohodový outfit. Veľmi Ti to svedčí.
    A užívaj si sledké nič nerobenie. Tieto chvíle sú na nezaplatenie :)

    http://margifashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. naprosto skvělý outfit, přesně takové kalhoty hledám, jinak skvěle si look zdůraznila kabelkou, tohle se ti opravdu povedlo;)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelý blog vážne len tak ďalej, si super! :)
    U mňa prebieha GIVEAWAY, o dve poukážky v hodnote 100$, budem rada ak sa zapojíš!

    GIVEAWAY /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera, prostě ta kabelka a tričko se mi hrozně líbí

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný outfit i fotky, moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat