Outfit 5.1 Pink and red? Not so bad!

By 13:31 , , , ,

Přeju hezké páteční odpoledne:)
Tak co, jaké máte plány na víkend? 

Já na dnešní večer plánuju fesťák Beats for love (ano, předpokládám, že z té hudby ohluchnu - není to my cup of tea), protože člověk nemůže pořád jenom sedět doma, že ano :) A tak jsem se rozhodla, že se zajdu vyvětrat se svou starou havířovskou bandou:) 
Sobotu vidím jako velké mecheche s Bařenem a v neděli bych se konečně mohl pustit do úklidu skříně. Mám ji zarvanou věcmi, které si už nikdy na sebe nevezmu, tak je na čase to trochu roztřídit:) Taky bych měla jít někdy opalovat bůček! Jenže já si nemůžu pomoct - bezcílné válení se na lehátku mě prostě nebaví. U moře to je něco jiného, tam je aspoň na co koukat :D

Dnešní oufit je na téma "Ahoj, jmenuju se Kačí a pózuju jak Chandler" (už zase koukám na Přátelé a zrovna nedávno jsem viděla díl, ve kterém se Chandler snažil pózovat na fotku do novin)  :D
Na sobě mám svoje nejoblíbenější kraťasy, které prostě nosím pořád. Jenom co se udělá hezky, stanou se mým nejoblíbenějším kouskem. Koupila jsem je loni v Turecku a fakt lituju, že jsem si je nepořídila i v jiných barvách. Dále pak mám svoji oblíbenou světle růžovou košili z House, kterou jsem chtěla celkově doladit se mint kabelkou, jenže pak jsem si řekla, že ji tahám s sebou všude a pořád, a proto je na čase taky udělat nějakou změnu, a tak jsem po dlouhé době taky vytáhla tuto červenou "obryni":) Celkově se mi kombinace červené a růžové líbí a myslím si, že na jaro/léto je to ideální.


 Košile - House, kraťasy - Turecko, šperk - I am, Kabelka - Kabea.cz, lodičky- Caprice














You Might Also Like

25 komentářů

  1. Kombinace jako červená s růžovou, nebo růžová s oranžovou nosím ráda! Hezká košile!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ano, souhlasím! Dřív jsem se těchto kombinací bála, teď je nosím moc ráda:)

      Vymazat
  2. Mně se právě tahle barevná kombinace taky strašně líbí, už se těším, až mi dorazej červený Tomsky a taky nějakou takovou vytvořím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný outfit.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-profesionalni-cistici-gel-od.html

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný outfit.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/recenze-profesionalni-cistici-gel-od.html

    OdpovědětVymazat
  5. Mooc ti to sluší, já bych se v tom dlouhém rukávu teda upekla... :D :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amie, v té době byla ještě zima...žádné třicetistupňové vedra se nekonaly ;)

      Vymazat
  6. Nádhera a tá suknička je úžasná, krajkované veci sa mi veľmi páčia, v obchodoch už nepozerám po ničom inom. A nedá mi to, ale máš pekné vlasy.

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kraťasy vypadají skvěle, podobné už dlouho okukuji na Sheinside :-) Moc ti to sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty kraťásky ti závidím a kabelka je taky skvělá!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný outfit jako vždy. Kratasy jako máš ty se mi hrozně líbí, přesně takové bych chtěla. Hledala jsem je všude možně po obchodech a když už je měly tak to nebylo ono, co by se mi líbilo.. Kabelka je taky úžasná, mám moc ráda tenhle tvar a barva se k celému outfitu hodí..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri, přesně tento typ kraťasů v kamenných obchodech neseženeš. Prodávají se třeba v zahraničí na trhu (koupila jsem je v Turecku). Anebo koukni po ebay! Tam jich je taky spousta. Jenom bacha s velikostí.

      Vymazat
  10. krásne fotky a outfit TOP! :) tie kraťasy sú úplne dokonalé :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  11. Ty jsi taková modelína ♥ Moc ti to sluší! Takovýhle fotky na svém blogu asi nikdy neuvidím.. tak se musím kochat aspoň u tebe :))

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Ketrin :) To je tak milé. Mno...za ty fotky vděčím Verče z Olllalabyveronica.blogspot.cz. Je hrozně šikovná.

      Vymazat
  12. Moc ti to slušelo, užívej prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verčo:) Jsi šikovný fotograf!

      Vymazat
  13. Ty seš kráska, ta poslední fotka je super :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc Vám všem děkuji za komentáře:) Ani nevíte, jakou mi dělají radost:)

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná kombinace barviček!! :))
    ale nepařila ses v tom dlouhém rukávu?

    OdpovědětVymazat
  16. moc ti to sluší! a zrovna s chandlerem opravdu nemáš co dočinení :D

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj!:) Outfit je opravdu krásný, hned jsem se zamilovala do těch úžasných kraťásků! Jen škoda že je asi neseženu :D :(
    http://missbloggeress.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Jednoduchý outfit:)..veľmi sa mi páčia kraťasky😊

    OdpovědětVymazat