New In - come on, summer sale!

By 11:34 , , , , , , , , , , , , , ,

Čauky mńauky!

Po třech měsících opět přicházím s článkem ze sekce "NEW IN" Asi těžko vám ukážu veškeré novinky, protože za poslední dobu se mi sešlo poměrně dost nových věcí! To víte! Odměňování za zkoušky a letní výprodeje!:)


Šperky! Kdo mě zná, ví, že na nich ulítávám. Jednou za čas mě popadne chuť obměnit svoji sbírku, a tak nakupuju jak smyslu zbavená, a pak se zas půl roku po ničem ani nekouknu.
Barevné náhrdelníky a náušnice jsou z Ebay.cz. Stály něco okolo 50,-Kč. Náušnice asi 36,- Nemůžu si pomoct, ale z těch náušnic jsem unešená úplně nejvíc. 
Zlatý řetěz je z Takka, původní cena 249,- zlevněn na 59,-
Růžové náušnice jsou z F&F a dostala jsem je od mamky. No a co se týče ananasového krytu, tak musím říct, že to je láska na první pohled. Taky je z Ebay, stál 38,-Kč. Na mobilu perfektně drží a zatím mi ze všech krytů vyhovuje nejvíce, ptž se s telefonem i tak dobře manipuluje.
Prstýnky jsem sehnala v New Yorkeru, ve výprodeji za 29,-

zleva: Ebay, ebay, prstýnek New Yorker, barevné naušnice Ebay, Zlatý řetěz Takko, náušnice F&F, prstýnky New Yorker, obal Ebay



Na bílé šaty jsem koukala v Orsay už dlouho. Perfektně se hodí na slavnostní události, zkoušky či večeře, ale 1200,- se mi za ně dávat nechtělo. Pak jsem je objevila za 400,- poslední a v moji velikosti!

Crop top je z Bershky a vyšel mě na 249,- Naivně jsem myslela, že když jeho cena není zrovna nejnižší (v poměru k tomu, že je to takový kousíček látky), bude kvalitní. A ouha. Po jediném nošení se mi začal párat (opravdu si nemyslím, že jsem přes prsa tak široká, aby musel rupnout:) Navíc normálně nosím XS, tento top jsem si raději vzala v Sku)

Modré kraťasy jsou z H&M, vyšly mě na 150,- a jsou neskutečně pohodlné, skvělé, krásné, úžasné! Jenže ouha. Taky se začaly párat! A dost nehezky!

Šaty Orsay, kraťasy H&M, crop top Bershka

Kupovat plavky je boj. Ono když nejste nahoře zrovna obdařená, a zároveň neměříte 160cm, skoro každý vršek plavek na vás vypadá komicky - hlavně ty s malým množstvím látky. Nakonec se mi ale poštěstilo ukořistit tyto černé krásky z NY:) Oba díly se kupovaly zvlášť. 
Kytičkovaný crop top je taky z NY a perfektně se hodí k midi sukni:)
Taky se musím pochlubit touto koupi století - flaškou na vodu. Uviděla jsem ji při nákupu housky v Kauflandu a natolik mě zaujala, že jsem i na tu housku zapomněla :D Aspoň dodržuju pitný režim!


Moje první midi skirt! Je dost nefotogenická, tak vám ji tu házím v outfitu! Je neskutečně pohodlná, vzdušná a rozhodně pro mě asi nejvíc nošený kousek ze šatníku. Je z Reserved a vyšla mě na 299,-


BOTY! Slip-ony jsem si doslova zamilovala. Mám doma dvoje, ehm teď už vlastně troje. Tyto jsem ae v Camaieu nechat nemohla. Z 599,- zlevněné na 189,- a v moji barvě!


Ať žijou boty na podpatku! Tyto krasavice jsem ukořistila ve slevách v C&A a vyšly mě na 350,-Kč. Podobné už mám z CCC, ale u těch se mi už 4x zničil podpatek (to si tak jdete do školy na zkoušku a po 200 metrech jste bez podpatků :D ). Tyto mi přijdou kupodivu kvalitnější a dělají menší krvavé šrámy na nohách :D 



Netřeba komentáře. Rtěnka s tužkou mají svou recenzi ZDE, paletka se teprve chystá:)


Značku Alcina znám díky jejich vlasové kosmetice, kterou jsem dřív používala. O kosmetiku jsem nejevila zájem, dokud mi mamka nedonesla tyto perfektní stíny v tužce, které vydrží snad všechno. To si tak namalujete oči, pak se několik hodin potíte v letním pařáku a stíny se nehnou ani o kousek!! Jeden z nejlepších kousků dekorativky, který jsem kdy měla:) Za tu kvalitu se i cena 400,- dá snést.


Útok na drogerku! Třetí balení Babylips spotřebováno, je na čase sáhnout po něčem novém - Dermacol - Love, odstín peach! Mňam! Můj nový oblíbený balzám!
Joo..a ta roztomilá věc s plameňáky je svíčka♥ a je z F&F home! 



Poslední a pro mě nejzajímavější věcí, je kniha "The Great Gatsby". Nemůžu si pomoct, já jsem na 20. léta vysazená. Miluju je. Film jsem viděla asi 4x a nad knihou jsem se dlouho rozmýšlela, až pak jednoho rána jsem zamířila do knihkupectví a nový úlovek byl na světě ♥  Tak co, poradíte mi ještě nějakou knihu s podobnou tématikou? Teď se ještě chystám na "Krásní a neklidní" taky od F.S.Fitzgeralda. 


You Might Also Like

20 komentářů

  1. super kousky, obdivuji tu tvoji sbírku šperků :) už začínám po podobných také pokukovat, přijde mi super, že výrazné šperky změní obyčejný outfit v něco neobyčejného :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Máš pravdu. Stačí k outfitu dodat netypický šperk a hned všechno vypadá jinak:)

      Vymazat
  2. Hohohoooo, ananasový obal! A mintové slip on boty, no to já můžu =), skvělý, parádní =)

    Michael
    > velká giveaway <

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné věci, šperky jsou úžasné, pro ty mám také slabost. Jinak se mi hrozně moc líbí i ta midi sukně, plavky a oba crop topy :)

    Velká letní Giveaway!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nevim co obdivovat drive. Krasne sperky, take bych si mela obmenit par kousku :) Plavky jsou super. A Velkeho Gatsbyho si chci take precist :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gatsbyho doporučuju:) Pokud jsi stejně jako já zatížená na historické romány a hlavně pak 20.léta, je to kniha pro tebe:)

      Vymazat
  5. Samé skvělé kousky! Moc ti ta sukně sluší, hlavně s černým tričkem!

    OdpovědětVymazat
  6. Nemám slov, co dodat, prostě nádhery, úplně mě lákáš jít na nákupy když to vidím :-D

    OdpovědětVymazat
  7. lovely post, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Super úlovky!! Na těch fotkách ti to moc sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné kousky! :) Top z NY mám také, akorát v jiné barevné kombinaci ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  10. Náhrdelníky jsou krásný a crop topy se mi taky moc líbí :) To stejný ta midi sukně - kočka seš!

    OdpovědětVymazat
  11. To je teda pořádná nálož. :D Já se teď snažím šetřit(jako vždy) i když se mi moc nedaří(jako vždy :D).
    http://slawarehouse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš! 3 měsíce jsou 3 měsíce :D
      Noo..taky se snažím šetřit, ale úspěšná moc nejsem :D

      Vymazat
  12. Skvelé veci a ten obal na mobil je fest parádny!:)

    Môj BLOG /KLIK/

    OdpovědětVymazat
  13. Ty slevy jsou zlo... :-D Super věci, ta midi sukně ti moc sluší :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Sukňa, topik, plavky, topánočky, vlastne všetko je krásne. ❤

    Simone | liveinfoxworld. blogspot.com

    OdpovědětVymazat