Instapost 0.9 Holiday? Yes, please! Sugar? No, please!

By 10:18

Ano, je to trochu divné, že už je zase konec měsíce a přicházím s pravidelným instapostem (který je jako jediný pravidelným článkem, protože i když není čas, člověk pořád někde lítá, šprtá nebo nemá čas se rozepisovat, nějakou tu novinku na Instáč stejně přidá :)

Čím byl pro mě červen výjimečný? Vlastně ani nevím. Ten měsíc utekl tak rychle, že ani nevím, co se během něj stalo. Ještě nedávno byl den dětí a nyní už haranti dostávají vysvědčení a těší se na dovolenou do "Jugošky" :D 

Co se stalo v červnu, zůstane v červnu. Teď je na čase začít žít červencem. A jaké jsou vlastně moje červencové plány?
  • Přestat jíst dorty a pít litry kafe!! (dávám si tak dva dny)
  • Začít zase cvičit - k takovému odhodlání vlastně stačí jedna procházka po nákupním centru - párkrát vlítnete do kabinky, vyzkoušíte pár kalhot, do kterých se vaše boky prostě nevejdou, několikatery plavky, a z odchodu odcházíte s přesvědčením, že dokud nezhubnete, žádné nové oblečení si nekoupíme //Bůčku na zadku se to nelíbí. Peněženka se vesele culí//
  • Začít dumat nad diplomkou...nojo, nechce se mi, ale když už mám téma svých snů, tak bych aspoň mohla napsat něco, co bude mít pořádnou úroveň:)
  • Najít si brigádu...(nebo chlapa) - obojí totiž člověka zaměstnává, odrazuje od sezení, flákání se, nic nedělání a požírání čokolády a obojí je svým způsobem přínosný, ač každé jinak - no dobře, chlapa nepotřebuju, jsem spoko, chci brigádu :D

1// Nostalgie...poslední dort nedostudované čtvrťačky...den před poslední zkouškou. Ach :D
2//Homemade...podle receptu mého milovaného Ufonka jsem udělala jahodovo-tvarohový dort s bélou a tmavou čokoládou ♥


3//Slavíme...v průběhu zkoušek jsme s Ufonkem a Verušákem měly takový zvyk, že za každou splněnou zkoušku jsme zašly na vínko/zákusek/koktejl...
4//Chybí mi Olmík, chybí mi holky :(

5//Jenom co skončila škola/zkoušky, přestala jsem snídat...já věděla, že ten nový zvyk nebude mít dlouhého trvání :D 
6// Víte v čem jsou prázdniny nejlepší? Můžete přečíst všechny časopisy i knihy světa (jojo, už se pár dní flákám a ještě mě ani nenapadlo nějakou tu knihu otevřít :D )

7//Lunch time....Od té doby, co jím i něco jiného než špagety, je můj život takový nějaký jiný :D 
8//Rabbit's food..základ stravy každého správného králíka je pořádný kus salátu :D 

Taška - Marco Tozzi, sandálky - CCC, čelenka - Sinsay            Kabelka pes - C&A, cardigan - F&F, pavoučí baleríny - Globus
9//Byla jsem kůl, pořídila jsem si zavařovačku na pití...teď už kůl nejsem. Druhý den praskla.
10// Pavouci nebo hadi??? Za mě rozhodně pavouci! (viz. baleríny). Potkat hada, tak umřu na infarkt.

Kaktusáci - H&M, kabelka mint - Orsay
11// Kaktusáci...aneb outfit na lítačku. Vytáhnete nějaký kus oblečení ze skříně a jdete přeparkovat auto, ptž všude po Olmu probíhá blokové čištění...to ale ještě nevíte, že tím strávíte dobrých 45minut, ptž nikde není místo (a vy jste nikdy neparkovali podélně :D a tak to prostě neumíte)
12// Mám hodně bot....přiznávám! Ale to proto, že každé mě otlačí jinak a na jiném místě, proto je třeba je střídat (ano, zničené nohy mám i z drahých kožených lodiček)

Psaníčko - Promod, boty - C&A,    černá kabelka - kabea.cz, boty - CCC
13// Ty boty byly ve výprodeji....poslední a v moji velikosti 
14//Jestli jsem byla někdy do nějakých bot zamilovaná, tak jsou to tyto....ani 3 zničené podpatky, díry v nohách a krvavé stopy mi nedovolí o lásce k nim pochybovat :D :D
15//Zkoušková sukně po zkouškách... v záplavě mých mini, je to konečně něco, z čeho mi nekouká půlka zadku a nemusím stresovat, jak moc jde viděl celulitida :D 
16//All in black..a jde se na zkoušku! Peplum top moc často nenosím, ale když už, tak bych ho nejraději nikdy nesundala

17// Zelená karkulka...O tom, že zelená/mint/tyrkys jsou barvy mého letošního jaroléta asi už není pochyb, že? :D
18// Slavím zkoušku v kabince v H&M :D koupila jsem si věnec, hurááá -> Viz. OUTFIT

19// Vytáhla jsem podpatky ze skříně....sešla v nich schody, sundala je a zase je do skříně vrátila. Nosit je budu, až přestanu mít strach z výšek :D 
20// Když máte 178cm, ani nevíte, jak je demotivující nosit vysoké boty. Jste vyšší než většina populace, lidi na vás koukají jak na mrakodrap, a když zaškobrtnete, hned si toho každý všimne. Takže ani moc nemůžete pajdat, či se klátit, protože vypadáte extra blbě. 



21//Busy day...protože během jednoho dne se musíte vystěhovat z Olmíku, dělat taxikáře rodičům na místo 30km vzdálené, péct dort, nakupovat s babičkou, uklízet a v noci rodiče zase vyzvedávat :) Řízení je stejně nejlepší relax:)
22//Dávám si kosmetickou stopku...žádné nové laky na nehty!! NENENE!

23//Letní nezbytnosti...miluju, když dostávám vzorečky mých oblíbených značek šamponů:)
24// Think hot pink...letos u mě vládne růžová - ale jenom v líčení :D Do Barbie stylu mám ještě hodně daleko.

25//Nový kosmetický objev...zlaté oční stíny v tužce, které vydrží celý den, nerozpíjí se, neslévá, neztrácí intenzitu...♥ Rozhodně můžu doporučit. Bez nich už ani ránu:)
26//Nejoblíbenější produkt na rty tohoto jaroléta:) Jak jsem loni ulítávala na Color whisper, letos je to lipcolor od Astoru. Recenze bude! Již brzy ♥

27// Víte, co znamená tato fotka? Párty!
28//Víte, co znamená tato fotka? Bude párty! :D Selfina před Právnickou jako důkaz toho, že i konce zkouškového se člověk může dočkat:)

29// A slavilo se i s velkou slečnou blogerkou Verčou :) Která má selfie tyč, a tak nedělám poslední dobou nic jiného, než si googlim nějakou ideální tyčku i pro mě :D
30// Ať žijou promile, ať žije cholesterol!

You Might Also Like

15 komentářů

  1. "Najít si chlapa nebo brigádu" :D To mě pobavilo. Já teda o brigády nouze nemám, ale díky nim, nemám ani čas chlapa hledat. A když to vezmu kolem a kolem, ani by na něj nebyl čas, ale hodil by se. No to je jedno. :D Super fotky, je vidět, že máš pestrý život a to se mi líbí. A ty všechny mňamky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jojo, chlap by se hodil, ale když s něma to je hrozně těžký (a bez nich ještě těžší) :D člověk si nevybere!

      Vymazat
    2. Tak tu sa musím proste zapojiť, svätá pravda, s chlapmi je ťažko a bez nich ešte ťažšie. Ja tiež hľadám toho svojho, je mi už jasné, že ideálny neexistuje a kopec vecí, ktoré nás v detstve učili nie sú pravdivé, ale nebojte sa kočky, my ich nájdeme alebo si oni nájdu nás.

      Vymazat
  2. Ten první dort s vločkama vypadá velice aktuálně :D aten zvyk od trojky je mi velmi sympatický, asi to budu taky praktikovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že jo :D Máti se rozhodla, že nám udělá vánoce v létě (počasí by odpovídalo :)
      ANo, zvyk je třeba zavést! :D

      Vymazat
  3. Bezva článek. Je vidět, že sis dopřávala samé mňamky. Já teď taky často hřešila a říkala si, že začnu zase cvičit. A když už se člověk odhodlá, tak onemocní. Asi osud :D

    Radu - Narozeninová GIVEAWAY o kosmetický balíček za 2700 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To odhodlání je nějvětší peklo - máš pravdu. A cvičení taky není žádný med :D
      tak přeju brzké uzdravení ;)

      Vymazat
  4. Úplně parádní fotky :) zase plno dobrého jídla, krásných bot a kabelek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :D V dobách školních fofrů se výlety/dovolené ani jiné zážitky moc podnikat nedají, proto se člověk obklopuje aspon jídlem a věcma :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, ten jahodový dort vypadá úžasně! :-) Ať se ti tedy všechny plány na červenec povedou, s cvičením se chystám začít už dlouho a pořád k tomu jaksi nedošlo a přestat jíst sladké, o to se už ani nepokouším :-D Jenom tu brigádu alespoň mám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. štastná to žena! Tleskám k brigádě :D S tím zbytkem jsme na tom stejně. Ale co už, no :D

      Vymazat
  6. Na začiatku takéhoto článku mám pocit, že ku všetkému chcem niečo povedať, no potom je toho tak strašne veľa! :)) Milujem takéto posty, hoci mi vždy robíš chuť na nejaký nádherný koláčik alebo potom na tvoje nové topánky či laky na nechty. :)) Užívaj si prázdniny!

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  7. Uf, uz jsem si gratulovala, ze se tady tento měsíc nenajdu, a rup to tam na posledni fotku :-D

    A selfie tyč rozhodne potřebuješ, nevím, jak jsem bez ni mohla žít! ( a blogovat, Instagramovat atd)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty fotky vážně bomba, hlavně si strašně nádherná a sluší ti to všude, dobře se to čte:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělé fotky!!! S plány na tom jsem stejně, jen tedy s první polovinou, druhou už mám splněnou, diplomka napsaná, práci a chlapa také mám..:D

    OdpovědětVymazat