How I organize my beauty products...

By 10:35 , , , , , , , , ,

Přeju hezký čtvrtek:)
Dneska pro změnu zase přicházím s kosmetickým článkem:) Tentokrát vám chci ukázat, jak skladuju kosmetiku. Mám ráda ve svých věcech pořádek a když má všechno svůj řád a své místo :) Jsem puntičkář, a kdybych věci neměla uspořádany, asi bych šílela :D I když nepopírám, že i já mívám často ve věcech bordel/svinčík/mrdník/nepořádek/prasinec (celý den uklízíte skříň, a pak stačí jedno ráno, kdy nevíte, co na sebe, a všude se válí hromady zmuchlaného oblečení :D )

Btw: u některých produktů jsem pod jejich název dala i odkazy na recenzi, kdybyste měli zájem se něco nového dozvědět:)


Vzhledem k tomu, že mám dvě domoviny, některé věci mi natrvalo zůstávají v Olmíku, a tak nemohly být přítomny u tohoto skladovacího focení :D Třeba takové laky na nehty, makeupy, pudry a taky štětce.
V Olmíku dekorativku skladuju v klasickém IKEA organizéru a v proutěných košíčkách. Nic světoborného. Ale na doma jsem si nedávno pořídila tyto barevné RETRO krabičky z Kik. Oblíbila jsem si je natolik, že jsem si i pár kousků koupila do kuchyně na čaj, těstoviny...etc. 
Nemůžu si je vynachválit. Vypadají stylově, nebyly drahé (ty z fotek mě vyšly myslím na 45,- jedna) a navíc mám aspoň ve své kosmetice přehled...


Pudry, tvářenky, korektory....



Mono stíny, paletky, gelové linky...

Elf mono stíny, Rimmel, Claire's, Kiko, H&M, color tattoo...


Iconic 2+3, Mermaids forever a Flawless...
Paletky jsou už bohužel z neustálého převážení dost poškrábané a barva je vyžraná od odlakovače :) I když jsem se je snažila dát do "fotitelného" stavu, moc se mi to nepovedlo.
 

Kromě MUR paletky mám ještě paletku z Claire's. Ale moc ji nepoužívám. Ono když si už jednou zvyknete na kvalitnější kosmetiku, těžko se vracíte k něčemu, co moc kvalitní není.


Make-upy...

Několik makeupů a BB creamů mám ještě i v Olmíku, ale toto jsou nejčastěji používané kousky.
Nejpoužívánější je Lasting Finish, který si už kupuju několik let. Infalible od L'oreál mám už druhé balení (míchám ho v létě s Lasting Finish). Zbytek je v mém kosmeťáku poprvé, ale až dojdou, znovu si je kupovat asi nebudu.
Dermacol Imperial Make-up je hrozně lehký, takže ideální na letní smažáky, když se chcete aspoň trochu nalíčit. Perfect stay mám ráda, ale i poté, co jsem se opálila, je na mě moc tmavý.
A na recenzi Better skin mrkněte >>TU



Řasenky, tužky, linky, báze, korektory, stíny v tužce...

Řasenky používám jen 3 (voděodolné) - Last Sensational, the Colossal Go Extreme a the Colossal Volum Express (všechny Maybelline). Zbytek jsem porozdávala a žádné jiné už ani zkoušet nechci.  Vždycky jsem akorát zklamaná.
Korektor mám Perfect Stay a Lift me up od Astor. Bázi pod oční stíny používám od značky KIKO a ELF.
Kleštičky na řasy jsou každodenní nezbytnost. Malý tip najdete >> ZDE

Až když si prohlížíte fotky v noťasu, zjistíte, že na čpičce tužky na oči leží ulomený koneček z vaši bujné hřívy :D :D

Laky na nehty, odlakovače, štětce, rtěnky...


Článek o tom, zda ve vyplatí investovat do laků na nehty >> TADY



Nejnošenější kousky. Color Whisper (na stojáka) jsem nosila celé loňské léto (a několik jich už padlo).
Heidi od Astor patří k mým nejoblíbenějším řadám rtěnek vůbec. Na MUR a jejich Iconic pro můžete kouknout >>ZDE
Dále pak mám ve sbírce 2 odstíny Kate od Rimmel, nějaké další Rimmelky, Essence, Manhattan, Dior, lip butter od CIEN...


Směska štětců. ELF, BrushArt, Avon, Essence.
Největším zklamáním je Avon, nejspokojenější jsem s BrushArt.
Štětce se snažím prát aspoň co 2-3 týdny. Peru je v klasickém šamponu z drogerky a odličovacím mléku. Nakonec postříkám dezinfekcí z lékárny.

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Ty plechovky jsou fakt úžasný, já jsem je viděla i v jiných obchodech a pořád nad nimi uvažuji, i když mám spoustu jiných krabiček nebo plechovek a tyhle vlastně už ani nepotřebuji..prokletá láska k retro plechovkám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty máš fakt poriadok, závidím (aj tie krásne krabičky, možno také pekné by aj mňa donútili upratať :) ja mám akurát krabičku na laky na nechty a ostatnú kozmetiku mám v taštičkách, voľne pohodenú po izbe, kúpeľni a kabelkách (hlavne lesky a rúže na pery) :D takže takýto poriadok ti fakt závidím :D

    Basha

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty retro krabičky jsou výborný!:) Hned bych je taky brala:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  4. Ty krabičky jsou krásné, miluju retro :-)
    http://thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné stylové retro krabičky!!!!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  6. Stejně jako ostatní i já nejdřív pochválím krabičky. Jsou úžasné, asi bych měla občas zajít do Kiku. Líbí se mi, jak máš všechno uspořádané. Já mám v jedné kosmetické taštičce věci, které používám pořád a v šuplíku naházený ten zbytek. Jenom rtěnky mají svoji krabičku a štětce a tužkové věci svůj stojánek

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezky uspořádané! :) Doma mám kosmetiku uspořádanou na podobný způsob ;)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  8. Super článek, já hrozně ráda sleduju jak ostatní skladují kosmetiku, je to vždycky úžasná inspirace. Navíc já jsem taky ten typ, co musí mít všechno zorganizované a mít v tom pořádek :)

    Se sluncem v zádech + VELKÁ LETNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. super sbírka, tolik rtěnek bych chtěla taky :) plno toho máme stejného :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi líbí retro krabičky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Plechovky na kosmetiku se mi moc líbí. Též svoji kosmetiku podobně mám v různých krabičkách. Mám toho celkem stejně co ty.. Make up mám moc ráda Better Skin. Letos bych si chtěla konečně pořídit nějaké lepší štětce..

    OdpovědětVymazat
  12. Ooo:)) Takéto články mám veľmi rada:) Tiež som veľký puntičkár a na neporiadok som veľmi háklivá:D ...aj keď to neznamená, že ho občas nemám:)) A našla som len jeden jediný produkt, ktorý používame obe - mejkap Rimmer Perfect Stay, škoda, že ti nesadol odtieň, lebo podľa mňa je to fakt super mejkap:)) **DAY by DAY**

    OdpovědětVymazat
  13. super krabičky :D ja si musím nejaké nájsť tiež :D hlavne na laky na nechty :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera! Miluji tyhle články, případně videa. Sama se skladování dekorativky pořád bojuji, stále to není podle mých představ. A ty krabičky jsou aaaaaach... :)

    missanettel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Organic rose geranium essential oil is key to restoring skin balance and reviving a dull complexion. Monat

    OdpovědětVymazat