Outfit 5.0 That girl with flowers in her hair

By 21:30 , , ,

Čauky mňauky, drahouši!!

Tak jsem zase zpátky! Tentokrát s naprosto boží zprávou! 13 předmětů za mnou! Prázdniny přede mnou! Když začínaly zkoušky, ani by mě nenapadlo, že jednou nastane den, kdy budu mít splněno (a že tento den bude dřív, než v září - jako tomu bývalo doposud)! Ale dnešním dnem jsme s Ufonkem zdolaly i poslední zkoušku - a 2 a půl měsíční flákání může začít ♥

A jaké jsou teď moje plány do budoucna??? Nejprve se pořádně opít (jak taky jinak) :D S ladies plánujeme bouchnout šampáňo a ráno se probudit v dost tragickém stavu :D (znáte pařbu ve Vegas, ne?:) Pak se konečně vyspat (ony ty 4 hodiny před zkouškou byly dost tragické)! Pak taky plánuju podpálit veškeré studijní matrošky (kecám, jednou mě čekají státnice:), podívat se asi tak na tisíc filmů (celý semestr jsem žádný neviděla!! Trapné jak schody ve výtahu), porandičkovat se všema kámošema, které jsem kvůli škole zanedbávala...a až se tak stane, začne zuřivé hledání brigády, protože stejně jako loni, i letos chci vypadnout s kámošema někam k moři, vyvalovat se na pláži jak prvotřídní bůček, popíjet gin na sluníčku (ptž to je fakt skvělej nápad :D ) a nadávat, že to slunko hnusně pálí a že asi brzo zhynu, a když zhynu, budu mrtvá :D Jooo a taky se plánuju vrátit k pravidelnému blogování, aby to tu zase ožilo:) Tak se máte nač těšit - hlavně fanoušek Adam a fanynka Martinka :D

A co vy? Jaké jsou vaše plány na léto??? :)


Fotky jsou foceny dneska odpoledne:) Největší chloubou je ta božská čelenka - nemůžu si pomoct, ale jsem do ni absolutně zamilovaná :D (hlavně do těch nechápavých pohledů procházejících lidí a řvoucího dítěte v Lidlu, které se matky ptalo, zda jsem víla :D )
Růžový cardigan jsem si koupila asi před měsícem - jen tak, ve spěchu a teď je můj nejoblíbenější:) Černé balerínky s kytičkama jsou nejnovějším úlovkem z F&F.

Cardigan - New Yorker, tílko + balerínky + kabelka - F&F, Kraťasy - Camaieu, čelenkaH&M






Ten pocit, když vás dítě kope do hlavy :D (lepší než kdyby vás kopalo do břicha zevnitř:)





You Might Also Like

30 komentářů

  1. Oh my this is such a cute and charming look. Love the flower crown, adorable.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh god! THank you, Lenya! Nice to read it:))

      Vymazat
  2. Mě se ty květinový čelenky táák líbí :) Ale asi si netroufnu s ní vyrazit ven mezi lidi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda, Jani..zrovna k tobě by perfektně seděly:))

      Vymazat
  3. Sluší ti to, čelenka na mě má až moc barev, já bych třeba tu fialovou vyřadila, ale jinak hezké! Závidím ti ty prázdniny! Moc! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyvalovat se, jak prvotřídní bůček :D :D :D
    Jsem největší fanda všech květinek v hlavě, takže pro čelenku palec hore!

    OdpovědětVymazat
  5. Celenka se mi moc libi. Vypadas nadherne. Nejradeji bych ji take nosila, ale to by spoluobcane nechapali uz vubec...to nevim, jak by mne nazvali :-) a na blogu by mi urcite napsali, co si to v mem veku dovoluji.

    OdpovědětVymazat
  6. Čelenka, rtěnka, kabelka - krásně to k sobě jde. Moc ti to sluší. Užij si prázdniny a přeju malou kocovinu :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta čelenka je nádherná :-) Moc Ti to sluší!!
    G.
    www.gabrrrielablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. gratuluji ke zdolaným zkouškám a přeji pěkné prázdniny :))
    tyto čelenky nemám moc v oblibě a ani mi nesluší. To naštěstí není tvůj případ, tobě padne jako ulitá. :)) to dítko celkem chápu, trošku budíš dojem víly :D :)) a navíc lidi tu ještě na to nejsou moc zvyklý, sama jsem ještě nikoho nepotkala s tímto. :)

    Jinak pěkný outfit :)
    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Kate:) Snad ty prázdniny budou dle mých představ:))
      No, je fakt, že u nás jsou lidi vůči podobným extravagancím dost netolerantní :) A divně koukaj...

      Vymazat
  9. Tak to teda dvíham kotvy a idem si kúpiť takú čelenku! je nádherná, vždy mi tie čelenky v H&M priapadajú také "spustnuté", no keď ich potom vidím niekomu na hlave, len ticho závidím: :))

    To dieťa, čo sa pýtalo, či si víla, muselo byť podarené!:)) Tak teda gratulujem k skúškam a prajem pekné prázdniny. :))

    pozývam ťa na giveaway na mojom blogu! :))
    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Domi:) Tyto čelenky jsou neskutečně krásné, takže vzhůru do obchodu:)...jenom si člověk musí pohlídat, aby mu nespadly z hlavy :D
      A děkuji:)

      Vymazat
  10. Dvouapůl měsíční volno? Ach, jak já závidím =)
    A plány..no konečně mizíme k moři, po dvou letech, takže asi tak..a pak v červenci plnej diář akcí..
    Prima čelenka, sekne ti to.
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:))) Užij si moře! Je to parádní způsob odreagování:))

      Vymazat
  11. Jsi víla, jsi totiž tak krásná! Gratuluju k úspěšnému zdolání dalšího semestru, jsi šikulka! :) A pobavilas mě s tím dítětem a kopáním :DD

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  12. Opět ti to nesmírně sluší!! Čelenka je špičková, mám ji také ve svém Wishlistu! Super nehty!

    OdpovědětVymazat
  13. Vítej zpátky sestro, konečně se opět setkáváme tam, kde jsme společně začaly! (i ty fotky jsme poprvý fotily na stejným místě!:D) Nemůžu uvěřit že už to bude skoro rok! to se bude muset oslavit!
    Samozřejmě kytičky jsou kouzelný a nikomu nelsušej tak jako tobě, beze sporu a kopající dítě pobavilo, jako vždy.
    <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tak :D Měla jsem takovou vzpomínací náladu :D Tak jsem zamířila na oblíbené místo:))
      Musíme to oslavit...musíme všechno oslavit :D máme tolik plánů, že až hezké to není :D

      Vymazat
  14. Strašně moc gratuluju, Kači! A ta čelenka je fakt totálně boží :)

    OdpovědětVymazat
  15. outfit vyzerá super! :) Tá čelenka je skvelá Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  16. Všem moc děkuji za komentáře:) Ani nevíte, jak mě potěšily:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ta čelenka je skvělá! Já zatím sebrala odvahu jen na tu s malými kvítky, ale tahle to je pecka :)
    Moje léto bude hlavně pracovní, pak je v plánu tábor, čundr, dovolená s přítelem a kamarádčina svatba. Loňské léto to asi nepřekoná, ale i tak doufám, že to bude fajn :)

    OdpovědětVymazat
  18. Čelenka, kabelka a rúž sú dokonalé, ale poradím ti, "odkukaj" nejaké základné pózy a vyber si lepšie, respektíve jedno miesto (ideálne nie ihrisko), kde fotky nafotíš a bude to super :)

    Betty
    http://glitteringdreams.com

    OdpovědětVymazat
  19. gratuluju, že máš splněno! já se zkouškovýho děsím :D ale čeká mě to až příští školní rok poprvé :)

    super fotky ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Gratuluju k ukončeným předmětům, teď už si jen pěkně užívej :)
    Jsi taková víla v té čelence :)

    OdpovědětVymazat
  21. Moc ti to sluší, ta čelenka je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Kočinka jsi, Kejtyy <3 A gratuluji :-* Já jsem hotová od června, tak ted konečně lenoším, ale už ted mám neurozu, když si vzpomenu, že mě to čeká zase další semestr, a k tomu ještě státnice, fujky :D
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat