Outfit 4.9 Think pink

By 11:37 , , , , ,

Přeju hezký začátek týdne:)

Jak jste si užili víkend? Přiznejte se, kdo z vás zamířil na Hradecký Rock for People? (a můžu mu tiše závidět?)  Kdo z vás strávil víkend u vodu/výletováním?? Já ho teda strávila doma u učení, ale abych si to utrpení nějak zpříjemnila, zašla jsem si konečně k vlasožerce (světe div se..tentokrát mi ty vlasy opravdu chytly, jak měly, takže hurá hurá, už jsem konečně dvoubarevná - viz. fotky na INSTÁČI), zamířila jsem s Bařenkem na kafčo, obkouknout obchody (a sehnat nějaký ten "letní hadr na špek" - ale neúspěšně) a taky jsem se vyválela jak čuník v plavkách u bazénu...:) Ale dneska mi to končí a mířím zpět Olomouc a školní povinnosti (a taky spousta přežíraček s Ufonkem :D )

A teď pár slov k outfitu..tentokrát asi moc inspirativní nebudu, protože pro dnešek jsem si vybrala model, který určitě na ulici uvidíte na každé třetí slečně. Košile, kraťasy, slip-ons.
Snad si aspoň povšimnete skutečnosti, že jsem projednou vyměnila černou za barvy, a oblékla se do růžové!! (Jedna z mých premiér. Dřív pro mě byla růžová absolutní tabu, ale letošní jaro se mnou dělá divy...).
Košili i slip-ony jsem koupila asi před měsícem v House a riflové kraťásky se mnou vegetujou už asi třetí léto. Vlastně by se dokonce dalo říct, že to byly jedny z prvních kraťasů v mém životě (rozumnějte tomu tak, že do svých 21 let jsem tento kus oblečení neuznávala a představa, že bych si ho měla oblíct, mi způsobovala noční můry! Jara a léta jsem se pařila v dlouhých kalhotech a neforemných sukních pod kolena :D )

 Košile + slip-ony - House, kraťasy + tílko - Takko, naušnice - I am, brýle - Oodji







Kabelka - Marco Tozzi


You Might Also Like

14 komentářů

  1. S těma kraťasama jsme na tom podobně. Na ostatních se mi strašně líbí, ale mám-li si je vzít na sebe, tak to už je horší. Nicméně, tobě moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Víkend už ani nespomínaj! Celý čas som sedela v autobuse smerom domov z Londýna, k tomu ešte kamarátke prišlo zle, z trajektu ju brala záchranka a šesť hodín sme čakali pred francúzskou nemocnicou. Zážitky na celý život. :)) Slip-ony sa mi niekedy nepáčili, no predvčerom som si aj ja jedny kúpila a teraz si myslím, že sú úplne božské. Veľmi ti to tu ale pristane, ja mám ružovú rada, no nemám veľa ružových vecí. :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, super fotky v té trávě..ta zelená jim dodává úplně jinej rozměr..a outift suprovej, volnej, ideální na ten fesťák..já teda ještě letos na žádném nebyl..možná se v srpnu poštěstí Szigét..uvidíme =)
    Prima den,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky a moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný outfit. Takový aktuální pro posledních pár dní když je venku pěkně. Já jsem nevýletovala ani si nevyvalovala šunky u vody. Můj víkend byl pracovní, pouze v sobotu večer jsem byla na narozeninové party u kámošky.

    OdpovědětVymazat
  6. O Hradeckém RFP mi ani nemluv, pořád ještě jsem na sebe vzteklá! :D Neskutečně moc ti to sluší a nepřestává mě udivovat barva tvých vlasů (resp. jak může být tak krásná :))

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Ružová košilka je krásná a moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. SLip ony vypadají moc pěkně a hlavně Ti to sluší Kači :)
    Já si musím taky pořídit riflové kraťásky, zjistila jsem, že žádné nemám :P

    OdpovědětVymazat
  9. jj víkend a voda, to jinak nešlo, i když bazén je ještě studený :/// a co jsem slyšela tak i voda na koupalištích je ještě ledová.. :/...
    Na RFP chci jet asi od mých 15 let :D, bohužel z mých kamarádek jsem asi jediná, takže smůla.
    Btw. outfit je sice jednoduchý, ale to vůbec nevadí, je hezký a vypadáš, že se v něm cítíš dobře. A ty slip ony jsou úžasné! :3

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, to je moc krásné a to líčení ti velmi moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. pekný letný jednoduchý outfit :).
    inak, tie botičky sú krááásne!!!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky!!! Jsem ráda, že jsem tě našla. Protože ti chci říct. že mám nový blog.

    www.blogbycathy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat